آشنایی کلی با موقعیت، تعداد واحدها و مزایای پیش خرید پروژه H2

آشنایی کلی با موقعیت، تعداد واحدها و مزایای پیش خرید پروژه H2

یکی از با تجربه ترین و متعهد ترین شرکت های سازنده پروژه و برج های مختلف در منطقه ۲۲ و منطقه چیتگر، شرکت تعاونی مسکن نیرو هوایی است. این خوش نامی باعث شده است که سرمایه گذاران توجه ویژه ای به پروژه های این شرکت داشته باشند. پروژه H2 نیز از پروژه های جدید این شرکت است که هم اکنون در مرحله نازک کاری می باشد.
به جرات می توان گفت که پروژه H2 که در بخش C چیتگر یکی از منظم ترین پروژه هاست و از لحاظ پیشرفت فیزیکی کاملا طبق برنامه زمانبندی ساخت خود پیش رفته است و مرحله نصب اسکلت و اجرای سازه فلزی را تقریبا به اتمام رسانده است.

مشخصات پروژه عظیم و بزرگ H2 در منطقه ۲۲


این پروژه مجموعا از ۲۹ طبقه و مجموعا ۴۴۷ واحد تشکیل شده است. تقسیم بندی طبقات به این صورت است که از طبقه بالای همکف تا طبقه ۲۵ مختص واحدهای مسکونی، طبقه همکف مختص لابی بزرگ و زیبا و مشاعات و ۳ طبقه زیر همکف نیز به جایگاه پارکینگ واحدها اختصاص خواهد یافت.
پلان های مختلف برای واحدها در این پروژه فوق العاده خوش نقشه استفاده گردیده به نحوی که نوع اول از واحد ها، واحدهای ۷۵ متری هستند که در دو نوع یک خوابه و دو خوابه طراحی شده اند. نوع بعدی واحد های ۱۰۵ متری و ۱۱۰ متری دو خوابه هستند و همچنین واحد های ۳ اتاق خوابه در متراژ ۱۲۵ متری نیز طراحی گردیده است.
واحدهای ۲ خوابه به طور عمده به سمت جنوب و رو به باغ گیاهشناسی و پارک جنگلی چیتگر هستند، واحدهای ۱۲۵ متری نیز از دو سمت نور می گیرند و به دو جهت جنوب غربی و جنوب شرقی وسعت دید دارند که این نمونه واحدها در نوع خود خاص و مختص به پروژه H2 هستند.

نوع سازه برج H2 به چه صورت است؟


سازه برج H2 به صورت اسکلت فلزی پیچ و مهره ای می باشد که در حال حاضر در بسیاری از کشورهای پیشرفته اروپایی و آمریکایی به عنوان اسکلت اصلی برج های بلند و مستحکم استفاده می گردد. مزیت مهم این اسکلت بندی نسبت به اسکلت فلزی جوشی این است که قطعه های به کار رفته در اسکلت از قبل در محل کارخانه تولید و رنگ می شود، تنها در محل نصب سرهم شده و با پیچ و مهره به یکدیگر متصل می شوند.
به همین دلیل برخلاف سازه های فلزی جوشی که در محل ساخت ورقه های اسکلت به یکدیگر توسط اپراتور جوشکاری و با دستگاه های جوشکاری دستی جوش داه می شوند مقاومتر و دارای استحکام بیشتری در مقابل خوردگی، زنگ زدگی و پوسیده شدن هستند.
همچنین مزیت اسکلت فلزی نسبت به سازه های بتنی متداول، طول عمر بیشتر سازه های فلزی و مقاومت بیشتر آن ها در برابر زلزله و فشار و نیروهای افقی و جانبی می باشد.

مزیت های پروژه نیرو هوایی ارتش چیتگر H2

  • نقشه فوق العاده
  • سقف کامپوزیت
  • سیستم شوتینگ زباله
  • سیستم اعلام و اطفا حریق
  • سازه فلزی پیچ و مهره ای
  • لابی بزرگ و لابی من ۲۴ ساعته
  • درب های ضد سرقت برای تمامی واحدها
  • دسترسی ساده و راحت به بزرگراه ها و مراکز تفریحی و فرهنگی مختلف در منطقه چیتگر
  • سیستم گرمایشی و سرمایشی چیلر مرکزی که علاوه بر مصرف بهینه دارای هزینه تعمیر و نگهداری پایینی می باشد

دسترسی های برج مسکونی H2


به لحاظ دسترسی محلی این برج از مزیت نزدیک بودن به بزرگراه ها و اتوبان های اصلی تهران می باشد. بزرگراه حکیم، بزرگراه آزادگان، بزرگراه همت، بزرگراه تهران – کرج از مسیرهای اصلی نزدیک به این پروژه هستند که دسترسی به نقاط مختلف تهران را هموارتر خواهند کرد.
همچنین نزدیک بودن به مراکز تفریحی و ورزشی و رفاهی نظیر بازار بزرگ تهران (ایران مال)، دریاچه و پارک جنگلی چیتگر، پارک آبشار، پارک جوانمردان و مجموعه بام لند نیز مزیت بزرگی برای این پروژه به شمار می رود.

شرایط تحویل واحدها به چه صورت است؟


در حال حاضر مرحله نصب اسکلت فلزی، سقف، دیوار چینی و سفت کاری به اتمام رسیده و واحد های این پروژه در مرحله نازک کاری هستند. تمامی واحد ها به صورت خام تحویل مشتری می گردد و تجهیز هر واحد بر عهده خریدار می باشد. ( بدون کابینت و نقاشی)
با توجه به انجام پرداختی ها و شرایط پرداخت، امتیاز های مثبت و منفی به اعضا تعلق می گیرد که انتخاب واحدها بر اساس اولویت و به ترتیب بیشترین امتیاز به خریداران و اعضا تعلق می گیرد. مانند تمامی پروژه های دیگر، امتیاز قابل انتقال قطعی به نام خریدار در دفتر تعاونی شرکت می باشد. این واحد ها همگی دارای وام مخصوص به پروژه H2 نیرو هوایی می باشند و اعضا می توانند از وام استفاده کنند ولی اجباری برای استفاده از وام نیست.

سخن پایانی


به جهت موقعیت عالی، وسعت دید خوب، نزدیکی به مراکز خرید، مراکز فرهنگی و ورزشی، دسترسی به بزرگراه های اصلی و همچنین نقشه و پلان عالی و وسعت دید فوق العاده، این پروژه می تواند یکی از بهترین پروژه ها برای سرمایه گذاری در منطقه چیتگر باشد.