آغاز هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال با پیروزی پاس مقابل سایپا

آغاز هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال با پیروزی پاس مقابل سایپا

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته دهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه نهم اسفند) با هفت دیدار در شهرهای اصفهان، تهران (دو دیدار)، اردکان، یزد، ارومیه و مشهد پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه این هفته تیم‌های سایپا تهران و پاس گرگان در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان جوان عیسی سنگدوینی سه بر یک مقابل سایپا به پیروزی رسیدند تا دوازدهمین برد خود در این فصل از رقابت‌ها را تجربه کنند.

نارنجی‌پوشان سایپا در ست سوم ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند تا بیستمین ست برده خود در این فصل را به دست آوردند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ نتیجه را واگذار کردند تا بیست‌وسومین شکست در لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۲ را تجربه کنند.

پاس با این برد ۳۵ امتیازی شد و به صورت موقت در رتبه هشتم جدول قرار گرفت تا در پایان دیدارهای این هفته جایگاه نهایی این تیم مشخص شود.

اسماعیل صباغ، حمید راهجردیان، قادر صادقی و اسماعیل رزقی به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

تیم پاس هفته آینده (چهارشنبه ۱۶ اسفند) در رفسنجان به مصاف مس می‌رود و سایپا در اسلامشهر میهمان طبیعت خواهد بود.

تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان در دیگر مسابقه این هفته سالن فدراسیون از ساعت ۱۸ به مصاف یکدیگر می‌روند.