آموزش اینستاگرام در مجموعه همیارسوشال

آموزش اینستاگرام در مجموعه همیارسوشال

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی تصور می‌کنند بدون یادگیری اینستاگرام می‌توانند از تمامی قابلیت‌های این نرم افزار استفاده کنند. این در حالی است که اگر بخواهید به عنوان یک کاربر اینستاگرامی موفق شناخته شوید، می‌بایست از تمامی قوانین و الگوریتم خاص این شبکه‌ی اجتماعی اطلاع داشته باشید. اینستاگرام نرم افزاری است که اگر با آموزش کامل وارد آن شده و شروع به فعالیت نمائید، می‌توانید استفاده‌های مختلفی از آن داشته باشید. به عبارت دیگر این نرم افزار اجتماعی بستر وسیع و بسیار مناسبی برای مطرح شدن دارد که هم اکنون نیز بسیاری از افراد از آن بهره برده‌اند. بنابراین برای دانستن علت موفقیت پیج‌های بزرگ در این نرم افزار خارجی لازم است ادامه‌ی این مطلب را بخوانید تا با بهترین روش یادگیری اینستاگرام آشنا شوید.

به چه دلایلی یادگیری اینستاگرام ضرورت دارد؟

بسیاری از نرم افزارهای محبوبی که امروزه توسط اکثر افراد جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، خارجی هستند و کاربر ایرانی به خوبی از پیچ و خم کار با نرم افزار آگاهی ندارند. البته نرم افزاری مثل واتس آپ یا تلگرام به مراتب کاربری راحت‌تری دارند و اینستاگرام در میان این شبکه‌های اجتماعی پیچیدگی‌های خاص‌تری دارد. البته این تنها علت برای اثبات ضرورت نرم افزار نیست، برخی از مهم‌ترین دلایل نیز به شرح زیر می‌باشند:

اولاً شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام هم مانند سایر نرم افزارها دارای یک الگوریتم خاص است که کابران برای فعالیت در آن ملزم به رعایت الگوریتم هستند. زمانی که یک کاربر به قوانین تنظیم شده‌ی این شبکه پایبند نباشد پنالتی شده و ممکن است حساب کاربری ایشان حذف شود.

این نرم افزار محبوب دارای جمعیتی میلیونی از سراسر جهان است و عموماً تمامی کاربران مایلند به تعداد فالوورهای بالا دسترسی پیدا کنند و بیشتر دیده شوند. برای محقق شدن این نتیجه می‌بایست به صورت دقیق نحوه راه‌اندازی و مدیریت پیج را بلد باشید.

در این نرم افزار امکان انتشار عکس یا فیلم به صورت پست و استوری وجود دارد، همچنین می‌توان به صورت زنده Live اینستاگرام با دنبال کنندگان ارتباط بگیرید. برای استفاده از قابلیت‌های فوق، حتماً می‌بایست به صورت دقیق دوره آموزش اینستاگرام را بگذارنید.

همانطور که روشن شد، این نرم افزار محبوب و پرطرفدار هم نیاز به آموزش و یادگیری دقیق دارد. اگر نگاهی گذرا به صفحات اینستا بیندازید متوجه پیشرفت برخی و بدون توجه ماندن برخی دیگر از پیج‌ها خواهید شد. پس اگر شما برای کار یا اشتراک روزمرگی‌ها و مسائل شخصی خود مایل به عضویت در اینستاگرام هستید بهتر است آن را یاد بگیرید.

با الگوریتم خاص اینستا آشنا شوید!

عموماً کاربران این شبکه اجتماعی آن را با نام مخفف اینستا می‌شناسند و بیشتر از این لفظ برای معرفی نرم افزار استفاده می‌کنند. الگوریتم این برنامه که در واقع همان قوانین خاص آن می‌باشد، بسیار خاص بوده و به همین جهت نرم افزار به رعایت شدن قوانین بسیار حساس می‌باشد. اصلی‌ترین قوانینی که باید برای یادگیری اینستاگرام بدانید عبارت است از:

نحوه انتشار مطالب: شما می‌توانید در دو قالب پست یا استوری، فیلم‌ها و تصاویر خود را با کاربران شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید. نحوه پست یا استوری کردن تصاویر درون نرم افزار به ترتیب نمایش داده شده و به شما کمک می‌کند تا روش انتشار را بیاموزید، اما برای آموزش‌های دقیق‌تر می‌توانید از آموزش اینستاگرام پیش از ایجاد صفحه استفاده کنید. تمامی مطالب شما با ساعت و تاریخ دقیق وارد نرم افزار شده، همچنین شما می‌توانید متن‌های خاصی را نیز زیر تصاویر بنویسید و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

جذب دنبال کنندگان: یکی از مهم‌ترین انتظاراتی که اینستا از کاربران خود دارد، جذب فالوور یا همان دنبال کننده است. بر اساس جدیدترین قوانین وضع شده برای نرم افزار کاربران می‌بایست برای دیده شدن تصاویر و مطالب پیج خود دنبال کنندگان بسیاری داشته باشند. به عبارت دیگر تعداد لایک و کامنت تنها عاملی است که موجب پیشرفت پیج‌ها خواهد شد.

ورد به اکسپلور: وارد شدن به بخش اکسپلور یا همان بخش جهانی اینستاگرام برای کاربران خصوصاً کاربرانی که مدیریت پیج‌های کاری را بر عهده دارند بسیار حائز اهمیت است. یکی از مهم‌ترین مطالبی که به عنوان یادگیری اینستاگرام آموزش داده می‌شود، نحوه ورود به اکسپلور می‌باشد. برای آنکه یک پست به بخش اکسپلور ورود پیدا کند، می‌بایست تعداد لایک و کامنت بالایی داشته باشد تا برای کاربران جهانی نمایش داده شود.

محتوای مطالب: لازم به ذکر است که این نرم افزار خارجی نسبت به محتوای مطالب شما نیز حساسیت به خرج داده و اگر مطالب شما با قوانین و اصول اینستا مغایرت داشته باشد، به صورت خودکار حذف خواهد شد. بر اساس آمار بسیاری از پست و استوری یا حتی اکانت کاربرانی که در زمینه‌های مختلف اجتماعی_سیاسی فعالیت می‌کردند حذف شده است.

برای آنکه بتوانید با توجه به کلیه‌ی اصول و واکنش اینستا نسبت محتواهای مختلف عکس و فیلم را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، می‌بایست پیش از عضویت در نرم افزار نسبت به یادگیری اینستاگرام اقدام نمائید.

هشتگ بزنید تا بهتر دیده شوید!

بیشتر جوانان نسل جوان با مفهوم هشتگ گذاری در اینستاگرام به خوبی آشنایی دارند، هشتگ یکی از قابلیت‌هایی است که برای مطرح کردن یک موضوع یا عنوان از آن استفاده می‌کنند. به طور مثال برای راه‌اندازی یک پویش جهانی می‌توان کلمه‌ یا عبارتی را به عنوان هشتگ انتخاب و کاربران به صورت دست جمعی آن را با علامت مخصوص هشتگ کنند. به این صورت افراد برای یافتن تصاویر مرتبط با یک مفهوم می‌توانند یک عنوان را جستجو و آن را به راحتی پیدا کنند. به همین جهت فرآیند هشتگ گذاری بر روی روند پیشرفت پیج و دیده شدن بیشتر پست و استوری تأثیر خواهد داشت.

به طور مثال پیجی که در زمینه فروش لباس و پوشاک فعالیت می‌کند با هشتگ گذاری‌های مرتبط با پوشاک بانوان یا آقایان می‌توانند مورد دیده شدن واقع شده و فروش بیشتری داشته باشند. برخی از کلماتی که برای فروشگاه‌های پوشاک کاربرد دارد عبارت است از: #استایل #لباس #زنانه # مردانه و… که هریک به تنهایی می‌توانند موجب دیده شدن تصاویر شوند. در پکیج آموزش اینستاگرام نحوه‌ی هشتگ گذاری صحیح نیز به خوبی تشریح خواهد شد تا بتوانید به یک کاربر اجتماعی تمام وکمال تبدیل شوید.

از اینستاگرام پول در بیاورید!

همانطور که گفته شد، این نرم افزار اجتماعی بستر وسیع و بسیار مناسبی دارد که اگر کاربران از این امکانات به صورت هوشمندانه بهره ببرند می‌توانند از این طریق درآمد کسب کنند. هر صفحه از اینستاگرام درست مثل یک آلبوم است که اگر مطابق با قوانین شبکه عمل کنید برای همیشه ماندگار خواهد شد. کاربران اینستا با اهداف مختلفی وارد این شبکه جهانی می‌شوند که از میان آن‌ها برخی با یک اقدام هوشمندانه پیج خود را به صورت کاری مدیریت می‌نمایند. بنابراین شما می‌توانید شغل خود را به اینستا برده و با معرفی محصولات متنوع خود اقدام به فروش دست سازه‌ها یا لوازم فروشگاهی خود می‌کنند.

به این طریق می‌توانند به صورت اینترنتی کسب درآمد کنند تا جایی که حتی برخی از مشاغل کوچک با کمک آموزش اینستاگرام و استفاده درست از آن توانسته‌اند تبدیل به یک برند معروف و محبوب شوند. به عبارت دیگر اگر با هوش بالا و یک سیاست کاری درست وارد اینستا شوید حتی در مدتی محدود می‌توانید در میان کاربران محبوب شوید. کما اینکه تا کنون نیز بسیاری از افراد به عنوان فروشنده البسه، خوراکی، عطر و ادکلن، لوازم دکوراسیون منزل و… در اینستا دارای صفحه‌ی کاری می‌باشند.

بهترین مرجع برای یادگیری ترفندهای اینستا

امروزه تکنولوژی نسل جدید می‌تواند به شما کمک کند تا از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر خود برای یادگیری اینستاگرام اقدام کنید، تنها کافی است یک مرجع کامل را در زمینه نرم افزارهای دیجیتال بشناسید. یکی از برترین مراجعی که می‌توانید با کمک آن به خوبی آموزش ببیند وبسایت تخصصی همیارسوشال است. این مجموعه با هدف کمک به دیجیتال مارکتینگ‌ها و…در عصر امروزی که تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است به افراد کمک می‌کند تا همگام با سرعت روز پیش بروند.

تیم پیشرفته و حرفه‌ای همیارسوشال از سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده و به کاربران کمک می‌کند تا بهتر از نرم افزارهای اجتماعی استفاده کنند. این وبسایت کاملاً آموزشی در دسترس‌ترین مرجعی است که افراد در موقعیت‌های شغلی و زندگی متفاوت می‌توانند از آن بهره ببرند. لازم به ذکر است که در این وبسیات لینک دانلود مستقیم نرم‌افزارهای مختلف نیز قرار دارد، بنابراین شما می‌توانید در همیارسوشال علاوه بر یادگیری اینستاگرام از یک وبسایت بدون ویروس و مشکل نرم‌افزار مورد نظر خود را نیز دانلود نمائید.

جالب است بدانید تنها خدمات همیارسوشال آموزش نرم‌افزارهای مختلف نیست، بلکه شما می‌توانید برای ساخت لوگو، تبلیغات اینترنتی، وبلاگ و… نیز به این وبسایت مراجعه کنید. بنابراین با وجود این وبسایت تخصصی هیچ سوال بی پاسخی نخواهید داشت، البته شما برای دریافت پاسخ سوالات مهم خود می‌توانید از طریق واتس آپ، اینستاگرام، توئیتر و.. نیز با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته به خوبی آموزش ببینید. بر اساس آمار بسیاری از کاربران اینترنتی که همیارسوشال را به عنوان مرجع اطلاعاتی خود انتخاب کرده‌اند، به سرعت رشد کرده و به نتیجه مطلوب خود نیز رسیده‌اند.

پس شما هم به عنوان یک کاربر اجتماعی از امکانات این وبسایت استفاده کنید و پس از یادگیری اینستاگرام به صورت دقیق از قابلیت‌های این برنامه به نفع خودتان استفاده کنید. با این تکنولوژی پیشرفته‌ی امروزی مسیر پیشرفت هموار بوده و هر فردی می‌تواند از آن بهره ببرد، پس همین حالا سراغ همیارسوشال بروید و برای برداشتن قدمی بزرگ و پیشرفت در زندگی و کار اقدام کنید.