آموزش فعالیت در بایننس

آموزش فعالیت در بایننس

همان‌طور که می‌دانید یکی از کسب و کارهایی که در حال حاضر بین مردم در سراسر نقاط جهان، محبوبیت زیادی پیدا کرده است معامله و سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال و خرید و فروش این نوع از دارایی‌ها است. لازم است بدانید که تمامی افرادی که به بازار ارزهای دیجیتال وارد می‌شوند باید قبل از هر اقدامی، یک صرافی مطمئن برای انجام معاملات تجاری خود در این حوزه، پیدا کنند.

در شرایط  فعلی یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین صرافی‌ها در سراسر جهان، صرافی بایننس است که خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار عده زیادی از کاربران و معامله گران قرار می‌دهد. بنابراین بسیاری از کاربران معاملات خود را از طریق این صرافی به انجام می‌رسانند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای یادگیری خرید و فروش ارز دیجیتال به سایت بیترونت سر بزنید.

 

چرا آموزش فعالیت در بایننس؟

صرافی بایننس و فعالیت در آن در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال، دارای مزایا و ویژگی‌های قابل توجهی است. از جمله این مزایا می‌توان به این عامل اشاره کرد که حجم وسیعی از معاملات روزانه، در زمینه ارزهای دیجیتال در این صرافی آنلاین انجام می‌گیرد. از طرف دیگر سرعت بالا در انجام این معاملات و هم‌چنین امنیت قابل توجه این سیستم از دیگر ویژگی‌های صرافی آنلاین بایننس است. این صرافی دارای یک پلتفرم بسیار ساده نیز هست. بنابراین کاربران می‌توانند معاملات ارزهای دیجیتال خود را هم از طریق کامپیوتر و هم از طریق اپلیکیشن صرافی بایننس انجام دهند. با توجه به مواردی که گفته شد عده زیادی از افراد علاقه دارند تا به فعالیت در این صرافی اقدام نمایند. برای این منظور لازم است در ابتدا به این نکته پی ببرند که چطور در این صرافی ثبت نام کنند و یا چطور به انجام معامله اقدام نمایند. در این مقاله به آموزش فعالیت در بایننس و ثبت نام در این صرافی پرداخته‌ایم.

 

نحوه ثبت نام و آموزش فعالیت در بایننس

لازم است بدانید که بیشتر صرافی‌ها از جمله صرافی بایننس، در حال حاضر، به دلیل تحریم‌های بانکی و مالی و تجاری بسیار برای ایرانیان، کاربران ایرانی را تحریم کرده‌اند. بنابراین در هنگام ثبت نام و سپس فعالیت در این صرافی لازم است از آی پی غیر ایرانی استفاده کنید. برای اینکه بتوانید به معامله در زمینه ارزهای دیجیتال در صرافی بایننس اقدام کنید لازم است در ابتدا چندین گام مقدماتی را سپری کنید. برای نمونه لازم است در ابتدا وارد سایت این صرافی شوید و در آن ثبت نام کنید.لازم به ذکر است که برای دستیابی به این منظور، باید در ابتدا یک سرور مجازی خریداری کنید تا از طریق آن بتوانید به معامله و یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال مورد نظر خود، اقدام کنید.

پس از خرید سرور مجازی، شما نیاز به یک ایمیل و یا جی میل معتبر و شخصی دارید که دارای یک پسورد و هم‌چنین کلمه عبور و یا رمز ورود مورد اطمینان باشد. در گام بعدی، لازم است از طریق برنامه گوگل پلی، اپلیکیشن Google Authenticator را دانلود نمایید و سپس آن را نصب کنید.

 

مراحل ثبت نام در سایت صرافی بایننس

پس از این که اقدامات لازم را،که در بالا به آن‌ها اشاره شد، انجام دادید،می‌توانید به بخش ثبت نام سایت صرافی بایننس وارد شوید.

با ورد به صفحه ثبت نام سایت صرافی آنلاین بایننس، یک فرم در برابر شما قرار می‌گیرد که این فرم، همان فرم ثبت نام شما در این صرافی است. بخش‌های خالی در این صفحه را می‌توانید با یک ایمیل معتبر پر کنید و سپس یک رمز عبور برای آن در نظر بگیرید و در جای مناسب خود، آن را وارد کنید. لازم به ذکر است که این رمز باید حداقل دارای ۸ کاراکتر و هم‌چنین شامل حروف بزرگ و کوچک و اعداد و ارقام باشد. پس از پر کردن این فیلدهای خالی، می‌توانید قوانین سایت را قبول کنید و کنار آن تیک بزنید.

پس از انجام این کار نیز باید گزینه Create Account را لمس کنید. پس از انجام دادن این عمل، یک ایمیل از طرف سایت صرافی بایننس برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را تایید کنید.برای تایید کردن این ایمیل لازم است بر روی لینک موجود در ایمیل که برای شما ارسال شده است، کلیک کنید. این کار باعث می‌شود حساب کاربری شما در صرافی بایننس فعال شود. پس از این که حساب کاربری شما در سایت صرافی فعال شد لازم است احراز هویت دو مرحله‌ای را انجام دهید. لازم است بدانید که انجام دادن این کار، برای افزایش امنیت حساب کاربری شما ضرورت دارد. برای انجام این مرحله، می‌توانید از روش ارسال پیامک استفاده کنید و یا از نرم افزار و اپلیکیشن گوگل اتنتیکتور کمک بگیرید.

روش استفاده از ارسال پیامک برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم، روش مناسبی نیست. بنابراین لازم است این کار را با استفاده از اپلیکیشن انجام دهید. برای احراز هویت دو مرحله‌ای از طریق به کارگیری این نرم افزار، لازم است حتما این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کرده باشید. سپس می‌توانید در سایت بایننس، این نرم افزار را انتخاب نمایید و سپس فعالسازی کنید. در این مرحله، باید با استفاده از روش اسکن بارکد و یا کد بازیابی به فعالیت خود ادامه دهید.

پس از دریافت کد بازیابی باید آن را در جایی امن نگه داری و ذخیره کنید. در آخرین مرحله تکمیل مراحل ثبت نام در سایت بایننس، این صرافیآنلاین، کدی را برای شما به آدرس ایمیلتان، ارسال خواهد کرد. بنابراین کاربران و معامله گران باید برای هر بار ورود خود به سایت این صرافی از نام کاربری، رمز عبور و هم‌چنین رمز ۶ رقمی که گوگل اتنتیکیتور برای آن‌ها ارسال کرده است استفاده کنند.

 

آموزش فعالیت در بایننس و انجام معامله

پس از اینکه ثبت نام شما در سایت صرافی بایننس انجام شد می‌توانید به انجام معامله در این سایت مشغول شوید. پس از ورد به صفحه معاملات سایت بایننس، با بخش‌های مختلفی مواجه خواهید شد. در این صفحه اطلاعاتی از قبیل وضعیت قرمز ارز مورد نظر در ۲۴ ساعت گذشته، فهرست سفارشات خرید و هم‌چنین فهرست سفارشات فروش قرارگرفته است. نمودار قیمت برای تحلیل بازار، فرم ثبت خرید، فرم ثبت فروش، نمایش تاریخچه معاملات به صورت لحظه‌ای و… از دیگر موارد و اطلاعاتی است که با ورود به این صفحه، برای معامله‌گران و کاربران به نمایش در می‌آیند. برای فعالیت در بایننس و انجام معامله در این صرافی آنلاین، لازم است انواع معاملات در این مرکز را بشناسید.

لازم به ذکر است که انواع معامله صرافی بایننس شامل: معاملات لیمیت Limit، معاملات مارکت Market، معاملات استاپ لیمیتStop Limit و معاملات Oco است. در ادامه به معرفی هر یک از انواع معامله در صرافی آنلاین بایننس خواهیم پرداخت.

اگر شما به عنوان یک متخصص ارز دیجیتال فعالیت نمی‌کنید نگران نباشید. شما می‌توانید با دریافت سیگنال بایننس در این صرافی فعالیت کنید و به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازید.

 

معاملات لیمیت در صرافی بایننس

در این نوع از معامله، معامله گران و کاربران می‌توانند قیمت خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود را در فیلد قیمت (price) وارد نمایند و سپس میزان ارز دیجیتال مورد نظر خود را با استفاده از فیلد (Amount) تعیین کنند.

 

معاملات مارکت در صرافی بایننس

لازم است بدانید که معاملات مارکت در صرافی بایننس به انواعی از معاملات گفته می‌شود که در آن خرید و فروش ارز دیجیتال، به قیمت همان لحظه بازار انجام می‌گیرد.

معاملات استاپ لیمیت در صرافی بایننس

ویژگی قابل توجه این نوع از معامله در صرافی بایننس این است که در این صورت، معامله گران قادر خواهند بود شرایطی را برای معامله خود تعیین نمایند. بدین معنا که در صورتی که آخرین قیمت بازار به حد معینی برسد، مقدار ارز مورد نظر، با یک قیمت مشخص، به وسیله خود معامله گر و یا کاربر، خرید و فروش خواهد شد.

 

معاملات Oco در صرافی بایننس

یکی دیگر از انواع معاملاتی که در صرافی آنلاین بایننس انجام می‌گیرد معامله به روش OCO است. این نوع از معاملات را در حقیقت می‌توان ترکیبی از خرید و فروش به شکل همزمان و در معاملات استاپ لیمیت، دانست. بدین صورت که معالمه گران و یا کاربران در این روش معاملاتی ارزهای دیجیتال، قادر خواهند بود که مشخص کنند در صورتی کعه ارز دیجتال مورد نظرشان تا حد معینی نوسان و تغییر را تجربه کند آن را بفروشند و یا خریداری نمایند. به طور کلی می‌توان گفت در بسیاری از موارد، این روش معامله در صرافی بایننس، برای نوسان‌گیری‌های روزانه انواع مختلف ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

آموزش فعالیت در بایننس از طریق اپلیکیشن صرافی

یکی از امکاناتی که در حال حاضر، صرافی آنلاین بایننس برای کاربران و معامله گران ارزهای دیجیتال در نظر گرفته است طراحی اپلیکیشن و یا نرم افزار صرافی بایننس است. از طریق استفاده از این برنامه، کاربران قادر خواهند بود انواع معاملات خود در زمینه خریدو فروش ارزهای دیجیتال را با سهولت بیشتری انجام دهند. از طرف دیگر، از این طریق، کاربران بیشتری این امکان را خواهند یافت که به صرافی بایننس دسترسی داشته باشند. به طور کلی می‌توان گفت در شرایط فعلی، کاربران می‌توانند بسیاری از فعالیت‌های خود در حوزه ارزهای دیجیتال و هم‌چنین واریزها و پرداخت‌ها و از طرف دیگر برداشت‌های دارایی‌های دیجیتالی خود را از این طریق انجام دهند.

نکته قابل ذکر این است که این اپلیکیشن، برای تمامی کاربران با گوشی‌های اندرویدی و سیستم آی او اس قابل استفاده است. بنابراین کاربران برای فعالیت در این صرافی می‌توانند از کامپیوتر خود استفاده کنند و یا گوشی و اپلیکیشن آن را مورد استفاده قرار دهند و از این طریق، محدودیتی نخواهند داشت. در نهایت به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید از سیگنال‌های افراد متخصص و بزرگ این حوزه استفاده کنید، از اپلیکیشن سیگنال ترید بیترونت استفاده کنید.