آنچلوتی: اتلتیکومادرید حریفی قدرتمند است/ وینیسیوس فردا در ترکیب خواهد بود

آنچلوتی: اتلتیکومادرید حریفی قدرتمند است/ وینیسیوس فردا در ترکیب خواهد بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته ششم لالیگای اسپانیا میهمان اتلتیکومادرید خواهد بود، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: بازی فردا بازی مهمی است. اتلتیکومادرید حریفی قدرتمند است و بی‌صبرانه منتظر آغاز این بازی هستیم.

وی همچنین درباره وضعیت بال برزیلی‌اش و هافبک ترکیه‌ای‌اش اظهار داشت: وینیسیوس برای بازی فردا در ترکیب خواهد بود.در مورد او فردا تصمیم خواهیم گرفت که از ابتدا به میدان برود یا خیر. وینیسیوس صد درصد ریکاوری کرده و استفاده از او ریسکی ندارد. در مورد آردا گولر هم باید بگویم که او از روز دوشنبه به تمرینات گروهی تیم اضافه خواهد شد.   

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید افزود: دربی مادرید همیشه بازی خاصی است. هر دو تیم کیفیت زیادی دارند. اتلتیکو بازی خیلی خوبی مقابل لاتزیو در لیگ قهرمانان انجام داد. از دید من فرقی بین ال‌کلاسیکو و رئال مادرید وجود ندارد و هر دو بازی را دوست دارم.

کارلتو درباره دو هافبک کهنه‌کارش هم خاطرنشان کرد: نشاندن کروس و مودریچ روی نیمکت باعث آزردگی می‌شود اما نه‌تنها آنها، بلکه در مورد والورده و چوامنی هم اوضاع همینطور است. همیشه نشاندن بازیکن روی نیمکت سخت است.

آنچلوتی در پایان درباره هافبک انگلیسی‌اش گفت: جود بلینگام فردا بازی خواهد کرد. اگر او قردا نمی‌توانست بازی کند گریه نمی‌کردم چون بازیکنان دیگری هم داریم (باخنده).

تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال مادرید از ساعت 22:30 فردا (یکشنبه – به وقت تهران) در ورزشگاه متروپولیتانو و در اولین دربی مادرید در فصل 24-2023 به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/