آگاهی از هزینه تزریق ژل لب

آگاهی از هزینه تزریق ژل لب

لب یکی از قسمت های صورت است که با افزایش سن زیبایی و حجم آن کم شده و برجستگی آن به صورت چشمگیری کاهش می یابد. امروزه روش های زیادی برای داشتن لب های زیبا و بدون نقص وجود دارد که یکی از این روش ها خرید ژل لب و تزریق آن می باشد. توجه داشته باشید که برای انتخاب ژل، بهترین مارک ژل لب را انتخاب کنید تا ماندگاری بیشتری داشته و فرم زیبایی به لبهایتان بدهد.
در واقع حجم لب، ارتفاع و برجستگی آن تحت تاثیر سن قرار خواهند گرفت. لب تحتانی به طور طبیعی از لب فوقانی بزرگ تر و حجیم تر است و نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها شبیه هم هستند که حجم و تقارن در این دو نیمه بسیار مهم است. تزریق ژل باعث می شود که حاشیه لب برجسته و حجیم شود و بدین ترتیب است که به زیبایی صورت از طریق تزریق ژل افزوده می شود.


ورم بعد از تزریق ژل لب چقدر طول می کشد؟


پزشکان قبل از تزریق ژل، برای کاهش درد و تورم از بی حس کننده های موضعی استفاده می کنند. بعد از تزریق فیلر، با کمک ماساژ آرام، آن را به طور مؤثر و یکنواخت زیر پوست لب پخش می کنند. اگر فکر می کنید که به اطلاعات بیشتری برای هزینه تزریق بهترین مارک ژل لب نیاز دارید به لینک زیر سر بزنید.

https://adinamedco.com/بهترین-مارک-ژل-لب/

  • تورم و قرمزی در اطراف لب پس از تزریق طبیعی است.
  • از آنجا که بدن افراد با یکدیگر متفاوت است، تورم و درد در همه افراد یکسان نیست.
  • معمولاً ورم پس از ۲۴ تا ۴۸ ساعت برطرف می شود.
  • ورم لب ممکن است تا ۲ هفته زمان ببرد.
  • استفاده از کمپرس یخ بلافاصله پس از تزریق و تکرار این کار برای ۲۴ ساعت اول می تواند به کاهش سریع ورم کمک کند.
  • بالا نگه داشتن سر هنگام خواب در طول شب اول به کاهش هر گونه ورم در صورت و لب کمک می کند.
  • در این مواقع همچنین می توانید از آرنیکا و بروملین به عنوان مکمل استفاده کنید.


بعد از تزریق ژل لب می توانم بروم سونا؟

بعد از تزریق بهترین مارک ژل لب بهتر است مراقبت های لازم را انجام دهید تا سریعتر بهبود یابید. بهتراست به مدت ۴۸ ساعت پس از درمان از دمای بالا مانند حمام بخار، سونا، یا کلاسهای ورزشی گرم استفاده نکنید. دلیل آن هم این است که گرما و بخار زیاد می تواند تورم را بیشتر کند.

قیمت تزریق ژل لب


تزریق بهترین مارک ژل لب یکی از روش های رایج و کلینیکال برای زیبایی و فرم دهی به لب ها می باشد. در این روش تمامی نواقص و عیب های لب پوشانده می شود و از این پس لب هایی زیبا و جذاب خواهید داشت. در واقع چندین عامل در قیمت بهترین مارک ژل لب تاثیر گذار است که عبارتند از:

  1. نوع ژل تزریقی
  2. ماندگاری ژل
  3. مقدار تزریقی مورد نیاز
  4. هزینه دریافتی پزشک
  5. تجویزهای بعد از تزریق

۱- نوع ژل تزریقی
ژل های تزریقی انواع مختلفی دارند. این ژل‌ها شامل ژل رستیلن، ژوویدرم، اسکالپترا، هیلافرم، رادیس و کاپتیک می‌شوند. در واقع هزینه هر کدام از آنها بسته به کیفیت و ماندگاری ژل ممکن است متفاوت باشد.

  • ژل‌های رستیلن از مواد غیر حیوانی ساخته شده و میزان ماندگاری آن‌ها بین ۶ الی ۱۲ ماه است.
  • ژل‌های ژوویدرم نیز مانند رستیلن‌ها برای جوانسازی پوست کاربرد دارند.
  • این نوع ژل ها نزدیک ۱ الی ۲ سال می‌توانند بر روی پوست بمانند.
  • هزینه تزریق این ژل‌ها به ازای هر سی سی بین ۲۵۰۰۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰۰۰ تومان متغیر می‌باشد.

ماندگاری ژل


از دیگر مواردی که در قیمت بهترین مارک ژل لب موثر است، ماندگاری آن است. بسیاری از ژل ها به دلیل موقتی بودن محبوبیت زیادی نزد مردم دارند. زیرا اگر پشیمان شوند می توانند با تزریق آنزیم آن را ازبین برده و دوباره به حالت اول برگردد. میزان ماندگاری ژل بین ۶ تا ۲ سال است که اگر به درستی مراقبت شود ممکن است بیشتر نیز بماند.

۳- مقدار تزریقی مورد نیاز


یکی دیگر از مهمترین مواردی که در تعیین قیمت بهترین مارک ژل لب موثر است، مقدار ژل تزریقی موردنظر است. مقدار تزریقی در نقاط مختلف صورت متفاوت است. به طور مثال لب ها به دلیل حجم کم، به یک سی سی ژل نیاز دارد اما گونه ها به دلیل حجم زیاد مقدار ژل بیشتری نیاز دارند.

۴- هزینه دریافتی پزشک


برای تزریق ژل باید حتما به پزشک مراجعه کنید. در جلسه اول ملاقات، پزشک از انتظارات بیمار آگاه می شود. پزشک باید با توجه به نوع پوست بیمار بهترین گزینه را برای درمان تجویز ‌کند. ممکن است به دلیل وسعت ناحیه مورد نظر، پزشک چند جلسه درمانی را تجویز کند تا خطری بیمار را تهدید نکند.
در برخی از مواقع ممکن است حجم ژل‌ تزریقی زیاد باشد که پزشک نمی‌تواند در یک جلسه آن را به منافذ پوست تزریق کند؛ به همین دلیل، ۱ الی ۲ جلسه دیگر را تجویز کرده تا فرایند عمل به خوبی طی شود. دستمزد هر جلسه براساس مقدار ژل تزریقی متفاوت خواهد بود. در برخی از کلینیک ها به ازای تزریق هر سی سی ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان می باشد.

۵- تجویزهای بعد از تزریق


برخی از توصیه ها و مراقبت های بعد از عمل ممکن است در قیمت این نوع ژل موثر باشد. اگر بیمار درد زیادی در کنار کبودی و تورم داشته باشد، پزشک داروهای تقویتی مختلفی تجویز می کند. عدم مصرف این داروها ممکن است بهبودی را به تعویق بیاندازد.