آیا افزایش درآمد با خرید هاست نمایندگی امکان پذیر است؟

آیا افزایش درآمد با خرید هاست نمایندگی امکان پذیر است؟

هاست نمایندگی کسب‌وکاری است که با آن هاست وب‌سایت‌های مشتریان خود را خریداری و مدیریت می‌کنید؛ بدون اینکه واقعاً سروری از خود داشته باشید. در عوض، فضای سرور را از یک شرکت هاستینگ اجاره می‌کنید و بر اساس نیاز کاربران خود، منابع سخت افزاری مثل هارد، رم، پردازنده را در قالب یک هاست دوباره اجاره می‌دهید.

شرکت های هاستینگ سرورها را در اختیار دارند، آنها را نگهداری می کنند، از بروز تمام مشکلات سخت افزاری جلوگیری کرده و پشتیبانی فنی را ارائه می دهند. بنابراین شما یک طرح نمایندگی هاست خریداری می کنید که به شما امکان می دهد فضای سرور و منابع سخت افزاری را از ارائه دهنده سرویس میزبانی در ازای هزینه ماهانه یا سالانه اجاره کنید.

چرا باید هاست نمایندگی را انتخاب کرد؟

گزینه ای عالی برای متخصصان وب

اگر یک توسعه دهنده یا طراح وب هستید، داشتن یک کسب و کار مرتبط با میزبانی وب بسیار منطقی است. هنگامی که شخصی می خواهد یک وب سایت داشته باشد، اغلب از همان ابتدا با یک توسعه دهنده وب یا یک طراح وب سایت تماس می گیرد.

به طور معمول بعنوان یک طراح وب سایت زمانی که یک پروژه طراحی وب دریافت می کنید، یک وب سایت مطابق با الزامات طراحی می کنید و مشتری را به یک شرکت هاستینگ هدایت می کنید. بنابراین اگر خودتان از طریق هاست نمایندگی، پلن میزبانی را در اختیار داشته باشید، لازم نیست مشتری را به سمت شرکت ارائه دهنده هاست بفرستید. در نتیجه می توانید خرید هاست مناسب برای هر پروژه را خودتان انجام بدهید و از این کار هم سود ببرید.

در چنین موقعیتی، برنامه نویس تبدیل به یک راهکار برای مشتری می شود که کارش را در این زمینه راه می اندازد و از دردسرهایش می کاهد. شما می توانید وب سایت را طراحی، توسعه و میزبانی کنید که برای شما یک مزیت مناسب است. این موضوع برای مشتری نیز مفید است زیرا شما تبدیل به تنها نقطه تماسی می شوید که آنها نیاز به برقراری ارتباط دارند.

سرمایه گذاری کم

برای هر کسب و کاری، سرمایه یک نکته مهم است. بسیاری از ایده‌های تجاری خوب هرگز از بین نمی‌روند زیرا به سرمایه‌گذاری زیادی نیاز دارند. با این حال، برای راه اندازی هاست نمایندگی نیازی به سرمایه گذاری وجوه هنگفت ندارید.

این در درجه اول به این دلیل است که شما هیچ هزینه زیرساختی عمده ای ندارید. برای تنظیم اولیه سرورهای خود نیازی به خرید سرور یا استخدام متخصص ندارید. همچنین، لازم نیست نگران خرابی سخت افزار یا پرداخت هزینه به افراد برای نگهداری سرورها باشید. تمام آنچه شما نیاز دارید توسط شرکت میزبان ارائه می شود.

تنها سرمایه ای که برای خرید بهترین نمایندگی هاست نیاز دارید، اجاره فضای سرور است. امروزه مقیاس بندی پلن های هاست نمایندگی فوق‌العاده آسان است، به این معنی که می‌توانید با یک پلن نمایندگی هاست ایران ارزان شروع کنید و با گسترش کسب‌وکارتان، می‌توانید منابع سرور را افزایش دهید. این توانایی افزایش مقیاس تضمین می کند که همیشه توانایی کوچک یا بزرگ کردن این تجارت را خواهید داشت.

بدون نیاز به تخصص فنی

یکی از دلایلی که بسیاری از متخصصان وب خدمات میزبانی را در مجموعه خود قرار می دهند این است که نیازی به صرف هزینه و زمان برای یادگیری فناوری ها یا برنامه های جدید ندارند. راه اندازی یک کسب و کار هاست نمایندگی امروزه بسیار آسان شده است. شما با خرید آن، یک پلن میزبانی دریافت می کنید که از طریق آن می توانید کل تجارت خود را کنترل، پرداخت‌ها را پیگیری و یادآوری‌ها و ایمیل‌هایی را برای افرادی که پرداخت نکرده‌اند ارسال کنید.

نرم افزار مدیریت هاست نمایندگی

این نرم افزار به شما امکان می دهد اکانت‌های مشتریان خود را ایجاد یا حذف کنید. می توانید دسترسی ها را تغییر دهید و محدودیت هایی برای استفاده از آنها تعیین کنید. به عنوان مزیت نهایی، کل نرم افزار مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی (رابط کاربری گرافیکی) است که استفاده از آن را بسیار آسان می کند.

 
شما به سادگی یک داشبورد (پیشخوان) دریافت می کنید که همه چیز به طور مستقیم روی آن قرار می گیرد. در صورتی که مشکلی برایتان پیش آید، بخش «HELP» نیز وجود دارد. و با توجه به محبوبیت هاست نمایندگی، انجمن های فعال و مفید زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید.

تقاضای روز افزون برای هاست Customize شده

بیشتر مردم از نحوه راه اندازی یک وب سایت یا نحوه عملکرد آن اطلاعی ندارند. برای بیشتر مبتدیان و صاحبان مشاغل کوچک سروکار داشتن با با شرکت های هاستینگ کمی مشکل است. شرکت های ارائه دهنده نمایندگی هاست معمولاً هزاران مشتری و چند کارمند پشتیبانی دارند. همچنین آنها نه تنها به افراد محدودی خدمات می دهند، بلکه یک گروه خاص را نیز هدف قرار می دهند. این بدان معنی است که کاربران نهایی، پلن های موجود در هاست نمایندگی را به همراه پشتیبانی اختصاصی مشتری دریافت می کنند.

سود خوب

سود برای حفظ و رشد هر کسب و کاری بسیار مهم است. نمایندگی هاست یک سرمایه گذاری تجاری سودآور است و دلیل آن کاملاً ساده است: سرمایه اولیه زیادی برای راه اندازی لازم نیست و شما به کارکنان تعمیر کار و هزینه نگهداری گران نیاز ندارید. همچنین مسئولیتی در قبال آپ تایم های سخت افزاری ندارید. این هزینه های سنگین که از روی دوش شما برداشته شده، سود متوسطی را برای شما با ریسک پایین تضمین می کند که در آن اصلی ترین هزینه شما، هزینه هاست نمایندگی شما است.

سرمایه گذاری کم حاشیه سود خوبی را برای ارائه دهندگان نمایندگی هاست باقی می گذارد. علاوه بر این، اگر یک توسعه‌دهنده وب یا طراح وب هستید، اغلب مجموعه‌ای از مشتریان آماده دارید. به این ترتیب، می توانید در جذب مشتری برای هاست نمایندگی خود کمی هزینه کنید. ترکیبی از همه این عوامل سود خوبی را برای شما به همراه دارد.

جمع بندی خرید نمایندگی هاست

هاست نمایندگی یا نمایندگی فروش هاست را می توانید از شرکت های هاستینگ معتبر داخل کشور خریداری کنید و انواع سرویس های میزبانی را در موقعیت های ایران و خارج به راحتی در قالب یک پکیج در اختیار داشته باشید. این سرویس های میزبانی می تواند شامل انواع هاست یعنی: هاست لینوکس، وردپرس، دانلود، پادکست، ابری، سی پنل و… باشد.

هاست نمایندگی در حال پیشرفت است. برنامه نویس و توسعه دهندگان وب زیادی وجود دارند که صدها وب سایت را میزبانی و مدیریت می کنند. حتی اگر صدها وب سایت را میزبانی نکنند، همچنان در حال گسترش مجموعه خدماتی هستند که ارائه می کنند. در نهایت هر زمان که مردم از آنها خدماتی چون میزبانی وب بخواهند، سود خوبی از ارائه چنین خدماتی می توانند کسب کنند.

شما می توانند تحقیق کنید و شرکت های برتر میزبانی وب سایت را پیدا کنید که پلن های نمایندگی هاست جذاب را برای شما ارائه می دهند تا کسب و کار خود را راه اندازی کنید. اگر یک متخصص وب هستید، خرید هاست نمایندگی چیزی است که باید کاملاً جدی به عنوان یک توسعه کسب و کار و به عنوان منبعی برای سود بیشتر توجه کنید.