آیت‌الله اعرافی: باید انتخاباتی با شکوه برگزار کنیم و جشن بگیریم

آیت‌الله اعرافی: باید انتخاباتی با شکوه برگزار کنیم و جشن بگیریم

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «علیرضا اعرافی» عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی، با حضور در حسینیه قاسم‌بن‌الحسن و در جمع مردم انقلابی پیشوا اظهار کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران برآمده از اندیشه مهدویت و نهضت عاشوراست و مردم پیشوا همیشه انقلابی، ولایت‌مدار و دارای اندیشه مهدوی و عاشورایی بوده‌اند.

رییس هیأت امنای جامعه‌المصطفی‌العالمیه، با اشاره به مفهوم آیه السابقون السابقون در قرآن کریم افزود: پیشگامی و پیش‌قدمی یک فرد یا اجتماع در امور مربوط به جامعه و سرنوشت آن، دارای ارزش ویژه است. این همان ویژگی‌ای است که مردم این منطقه را ممتاز کرده است. در جبهه‌های جنگ هم این ویژگی بسیار مهم و ارزشمند بود و کسانی که خط‌شکن بودند، ثواب ویژه نصیب‌شان خواهد شد.

وی با قدردانی از ملت همیشه در صحنه ایران گفت: ملت ایران، ملتی پیش‌قدم است. وقتی جهان از اندیشه‌های الهی و معنویت به تدریج عقب‌نشینی می‌کرد؛ ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) بر پاخاست و نقطه عطفی را با انقلاب دینی خود رقم زد و نوری بر دل‌های آزادی‌خواهان و خداجویان در جهان افکند.

آیت‌الله اعرافی در ادامه افزود: دست‌گیری از مردم و جوامع در موقع نیاز و وقت خطر، ارزش کار را بالا می‌برد و عمل مردم ایران با حضور ۴۵ ساله خود در صحنه‌های مختلف جمهوری اسلامی و ایستادگی در برابر دشمنان، ماجور خواهد بود.

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی سپس به نگاه‌های دشمن نسبت به رفتار مردم ایران گفت: دشمنان شکست سختی را از حضور با شکوه شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن خوردند و باز نگاهشان به ۱۱ اسفند است.

آیت‌الله اعرافی با پرداختن به گره‌خوردگی همه ابعاد کشور به مساله انتخابات افزود: ایرانی که در محور مقاومت و جهان اسلام، نقشی ویژه و کلیدی بر عهده دارد؛ باید بهانه‌ها را کنار بگذاریم و برای کشور و اسلام به میدان بیاییم و با تبعیت از رهبری و مرجعیت شیعه انتخاباتی با شکوه را برگزار کنیم و جشن بگیریم.