ابزارهای برتر تبلیغات چاپی در موقعیت‌های مختلف کسب و کار

ابزارهای برتر تبلیغات چاپی در موقعیت‌های مختلف کسب و کار

مدیران کسب و کارهای موفق از روش‌های مختلف بازاریابی برای توسعه بازار و افزایش تعداد مشتریان، استفاده می‌کنند. آن‌ها از تاثیر موفق تبلیغات در موقعیت‌های خاصی چون نمایشگاه، سمینار یا جشنواره فروش باخبرند. بنابراین با برگزاری این رویدادهای ویژه و استفاده از ابزارهایی نظیر کاتالوگ، استند رول آپ و سربرگ در این رویدادها موفق می‌شوند تعداد زیادی مشتری جدید برای محصولات و خدمات خود پیدا کنند.

در این مقاله توضیحاتی درباره چاپ کاتالوگ فرتاک ، چاپ سربرگ و چاپ استند رول آپ ارائه می‌دهیم. این محصولات کاربردی‌ترین تبلیغات چاپی برای رویدادهای خاصی هستند که برندهای مختلف برگزار می‌کنند.

چاپ کاتالوگ

تولیدکننده‌های محصولات یا ارائه‌دهندگان خدمات، با استفاده از چاپ کاتالوگ توانسته‌اند به خوبی محصولات یا خدماتشان را به دیگران معرفی کنند. در این کاتالوگ‌ها ویژگی‌های جزئی و مواردی چون روش کار با محصول توضیح داده می‌شود. مشتری می‌تواند با آگاهی کامل از محصول یا خدمات، آنچه نیاز دارد را خریداری کند.

چاپ کاتالوگ در موقعیت‌های مختلف یک کسب و کار، از ابزارهای مفید برای بازاریابی تبلیغاتی است. اما اهمیت آن در رویدادهای خاصی چون نمایشگاه و سمینار بیشتر می‌شود. زیرا در این رویدادها تنها افرادی حضور دارند که به حوزه کاری شما علاقمند هستند و پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به مشتری دارند. در نتیجه با مطالعه کاتالوگ و به دست آوردن اطلاعات کافی درباره آنچه شما ارائه می‌دهید، برای خرید اقدام می‌کنند.

ویژگی های کاتالوگ خوب چیست؟

اگر کاتالوگی که طراحی و چاپ می‌کنید اصولی باشد و تمام ویژگی‌های یک کاتالوگ مناسب را داشته باشد، در معرفی محصولات به مشتریان یک قدم از رقبای خود جلوتر خواهید بود. در ادامه ویژگی‌های یک کاتالوگ حرفه‌ای را نام می‌بریم:

  • تصاویر محصولات با کیفیت عالی در کاتالوگ به کار رفته است.
  • توضیحات مربوط به محصول خلاصه و در عین حال کافی و کارآمد است.
  • بهترین کاغذهای چاپی به عنوان متریال در آن استفاده شده.
  • از ایده‌های خلاقانه در طراحی کاتالوگ استفاده شده.
  • رنگ‌ها و فونت چاپ کاتالوگ کاملا مناسب و حرفه‌ای انتخاب شده.
  • اطلاعات تماس با تولید کننده ثبت شده است.

کارشناسان فرتاک تمام نکات بالا را رعایت می‌کنند و کاتالوگی حرفه‌ای‌تر از آنچه انتظار دارید، به شما ارائه می‌دهند. به همین دلیل است که بسیاری از مشتریان به چاپ کاتالوگ فرتاک اعتماد کامل دارند. آن‌ها فقط اطلاعاتی که قرار است در این دفترچه معرفی محصول چاپ شود را در اختیار ما قرار می‌دهند، سپس گرافیست‌های حرفه‌ای فرتاک، طرح‌های مناسبی برای محتوای ارائه شده از سوی کارفرما طراحی می‌کنند و نتیجه نهایی، برای چاپ به تکنسین‌های ماهر چاپخانه سپرده می‌شود. سفارشات فرتاک، ظرف چند روز کاری آماده تحویل خواهند بود.

چاپ استند رول آپ

یکی دیگر از ابزارهای تاثیرگذار تبلیغات و برندینگ چاپی، استند رول آپ است. استندها ابزارهایی هستند که پایه آن‌ها از آلومینیوم ساخته می‌شود و به راحتی قابل جابجایی است. قیمت مناسب این محصولات باعث شده که در موقعیت‌های مختلف تبلیغاتی از آن استفاده شود. در ادامه شما را با انواع کاربردهای استندها آشنا می‌کنیم.

استند رول آپ نمایشگاه‌ها

این استند وسیله بسیار مناسب و کاربردی در زمان نمایشگاه‌های مربوط به حوزه کسب و کار شما به حساب می‌آید. نمایشگاه‌ها جزء معدود مکان‌هایی هستند که ظرفیت تبلیغات در آن‌ها بسیار زیاد است و نام برند شما باید در گوشه گوشه فضای نمایشگاه دیده شود. بنابراین چاپ استند رول آپ و قرار دادن آن در کنار غرفه‌ای که در نمایشگاه رزرو کرده‌اید، هم در زیبایی دکوراسیون غرفه‌تان تأثیر دارد و هم توجه مخاطبان را جلب می‌کند.

اگر طراحی جذاب و خلاقانه‌ای در چاپ این ابزار به کار رفته باشد و محصولات شما با روشی منحصر بفرد در آن معرفی شده باشند، تاثیرگذاری آن در ذهن مشتری دو چندان خواهد بود. این استندها در سایزهای مختلف قابل آماده‌سازی و چاپ هستند.

استند رول آپ سمینارها

وقتی قرار است یک سمینار تخصصی در زمینه کسب و کارتان برگزار کنید، یک استند رول آپ جذاب و حرفه‌ای با سایز مناسب چاپ کنید و در جلوی درب ورودی محل برگزاری سمینار قرار دهید. این کار می‌تواند نام برند شما را برای مدت طولانی در ذهن افراد ماندگار کند. این استندها به دلیل ساختار سبک باید در محیط بسته استفاده شوند.

استند رول آپ تبلیغاتی کوچک

این سازه تبلیغاتی به دلیل داشتن وزن سبک و قابلیت حمل و نقل و بسته‌بندی آسان، برای افرادی که دائم در حال سفر هستند، وسیله بسیار مناسبی است. زیرا به راحتی باز و بسته می‌شود و حتی می‌توانید آن را در یک ساک کوچک جا دهید. اگر برای معرفی کسب و کار خود در شهر یا کشوری دور از محل کارتان نیاز به وسیله‌ای دارید که ویژگی‌های کارتان را برای دیگران بیان کنید، این استند وسیله بسیار مناسبی است.

چاپ سربرگ

سربرگ‌ها جزو ابزارهای کارآمدی هستند که تقریبا در همه مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرند. یادداشت‌های کوچک روزانه گرفته یا ثبت مطالب مهم‌تری چون قراردادها یا مکاتبات، سربرگ را به یک محصول ضروری برای کسب و کارها تبدیل می‌کند. کارفرمایان هوشیار از این محصول هم برای برندسازی استفاده می‌کنند. آن‌ها با چاپ سربرگ مخصوص به کسب و کار خود، مکاتبات اداری با سایر افراد و سازمان‌ها را در این برگه‌ها ثبت می‌کنند تا به این ترتیب برند خود را به دیگران معرفی کنند.

شاید در ابتدا چاپ سربرگ بیهوده به نظر بیاید. اما با گذشت زمان متوجه می‌شوید که علاوه بر افزایش اعتبار کسب و کارتان، برند خود را در ذهن مشتری ماندگار کرده‌اید و همچنین اطلاعات لازم برای تماس را به سادگی در اختیار مشتری قرار داده‌اید.

این سربرگ‌ها برای ثبت در سازمان شما هم به کار می‌رود، و به حفظ اطلاعات به صورت دسته بندی شده در سازمانتان کمک می‌کند. زیرا همه کارمندان در نگهداری از برگه‌هایی که دارای سربرگ هستند تلاش کرده آن‌ها را سازماندهی می‌کنند.

کلام آخر

برای اینکه بتوانید محصولات خود را به دیگران معرفی کنید باید از تبلیغات به روش‌های مختلف کمک بگیرید. اما انجام هر تبلیغ با هر کیفیتی شما را به موفقیت نمی‌رساند. انتخاب نوع تبلیغات در قدم اول، مهم است. هنوز هم بسیاری از افراد تبلیغات چاپی را بهتر می‌پسندند. انتخاب یکی از این ابزارهای متنوع تبلیغات چاپی، می‌تواند شما را به مشتریانتان معرفی کند تا محصولات شما را خریداری کنند. البته برای موفقیت تبلیغات چاپی، باید افرادی با سابقه و تجربه کافی آن را انجام بدهند.

شرکت‌های تبلیغاتی چاپی معتبری مانند فرتاک سال‌های زیادی است که در این زمینه فعالیت می‌کنند و توانسته‌اند بسیاری از مشتریان خود را به اهداف کسب و کار که همان افزایش فروش است نزدیک کنند.

شما نیز اگر قصد دارید برای معرفی محصولات خود از طریق ابزارهای چاپی اقدام کنید، می‌توانید با کارشناسان شرکت فرتاک تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. آن‌ها با شنیدن نظرات شما طرحی مناسب برای کار شما ریخته، آن را برای شما توضیح می‌دهند. در صورت رضایت، سفارش شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کیفیتی عالی و مناسب‌ترین قیمت انجام شده به آدرس شما ارسال می‌شود. امکان دریافت سفارش و ارسال بار به خارج از تهران نیز وجود دارد.