احداث کلانتری جدید دغدغه مدیریت شهری است

احداث کلانتری جدید دغدغه مدیریت شهری است

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست بررسی موضوعات و معضلات امنیت اجتماعی در منطقه ۱۱ با حضور محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱، سرهنگ مافی سرکلانتر هشتم تهران، محمودی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سلمان فارسی، مدیران شهری منطقه ۱۱ و رؤسای کلانتری‌های سطح منطقه برگزار شد.

موسوی در این نشست ضمن اشاره به ویژگی‌های خاص و حساسیت‌های ویژه منطقه ۱۱ گفت: مسئله ارتقا امنیت شهروندان در منطقه ۱۱ از دغدغه‌های اصلی و دارای اهمیت فوق العاده است.

شهردار منطقه ۱۱ همچنین در گزارشی از وضعیت عمومی امنیت اجتماعی منطقه گفت و تاکید کرد: برای ارتقا امنیت ضمن همکاری نزدیک بسیج و فراجا در فاز اول به دنبال ایجاد دو کلانتری جدید در منطقه هستیم و پیگیری‌های اولیه جهت تأمین زمین و زیرساخت انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش حضور اتباع بیگانه در سطح منطقه، سگ گردانی و معضلات اجتماعی در برخی بوستان‌ها از جمله موارد مورد اشاره و مطالبات شهروندان است که با پیگیری و همکاری و حمایت نهادهای دیگر مرتفع خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: احداث کلانتری جدید، دغدغه مدیریت شهری است و ما برای ارتقای امنیت اجتماعی و توجه به مطالبات مردم در کنار سایر دستگاه‌ها تلاش می‌کنیم.

منبع : مهر