از افکار نگران کننده چگونه خلاص شویم

از افکار نگران کننده چگونه خلاص شویم

اگر افکار نگران کننده به سراغ شما آمدند، به این فکر کنید که واقعا فکر کردن به آنها چه کمکی به شما می‌کند، سرزنش کردن خودتان بابت فرصتی که از دست دادید و دیگر قابل بازگشت نیست هیچ کمکی به پیشرفت شما نخواهد کرد، فقط ذهن شما را آشفته می سازد.

زعفران اصلی و تقلبی

با توجه به خاصیت گیاه زعفران، از گذشته  تا به امروز زعفران اصل و تقلبی وارد بازارهای مختلف می شده است و آن معمول بوده است، امروزه هم افراد سودجو و فرصت طلب با توجه به قیمت بالای زعفران، مواد و ترکیبات مختلف بی ارزش و بعضا مضر را با زعفران مخلوط و به بازار عرضه می کنند.

پتو مسافرتی ببعی

در حال حاضر از خرید های مهم برای هر خانوده ای پتومسافرتی ببعی می باشد، این پتو ها طرح های متفاوتی دارند و شما می توانید برای کودکان خود از مدل های برجسته که عکس کاراکتر های محبوب کارتونی مثال السا و آنا و یا ببعی بر روی آن درج شده خریداری کنید.

بطری پلاستیکی دارویی

در آشپزخانه ها و یا آزمایشگاه های مختلف نمونه محصولات پلاستیکی مانند، بطری پلاستیکی دارویی به عنوان یک پلاستیک پاک در بین افراد شناخته می شود، که از این نوع استوانه ای این بطریها برای مصارف دارویی و دیگر نوع آن مانند کتابی برای استفاده می شود. برای ساخت این بطریها از موادی به نام پلی اتیلن ترفتالات استفاده می شود.