از تساوی برابر سپاهان راضی نیستم/ مشکلی با نویدکیا نداشتم

از تساوی برابر سپاهان راضی نیستم/ مشکلی با نویدکیا نداشتم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال هوادار تهران امروز جمعه در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر برابر سپاهان به نتیجه تساوی بدون گل رسید.

رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار در پایان این بازی گفت: شاید همه تصور کنند کسب یک امتیاز برابر سپاهان خوب است ولی از این شرایط بچه‌های تیمم اصلاً راضی نیستم. در دیداری که تنها موقعیت خطرناکش در دقیقه ۹۰ برای تیم شما باشد، همان سه امتیاز است که با یک امتیاز عوض می‌شود.

وی ادامه داد: فقط از تلاش بازیکنانم در این مسابقه راضی هستم. سپاهان جزو دو، سه باشگاه اول حرفه‌ای ایران است. از نتیجه اصلاً راضی نیستم و توقعم از بچه‌ها زیاد بود. در نیمه اول بر بازی کاملاً مسلط بودیم ولی در نیمه دوم مصدومیت هم داشتیم و دروازه بان ما آسیب دید. دروازه بان ما ابتدا گفت که شرایطم خوب است ولی نمی‌توانست به بازی ادامه بدهد.

سرمربی هوادار با تاکید مجدد بر اینکه از کسب یک امتیاز برابر سپاهان راضی نیست، گفت: در نیم فصل اول هم بازی‌های خوبی انجام می‌دادیم و شاید از نظر نتیجه شرایطمان خوب نبود؛ با این حال هفته به هفته بهتر شدیم.

عنایتی در خصوص چالشی که بین او و محرم نویدکیا سرمربی سپاهان در کنار خط ایجاد شده بود، گفت: چیز خاصی نبود. عادت دارم کنار خط زیاد راه بروم. در شخصیت ما وقت تلف کردن نیست. یکی، دو مصدوم داشتیم که تعویض هم شدند. دوستان اصرار داشتند که داور باید وقت اضافه بگیرد. من هم همین را به داور چهارم گفتم.

سرمربی هوادار در خصوص قضاوت مرجان زاده داور این مسابقه و نشان دادن کارت زرد به او هم اظهار کرد: نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم. مرجان زاده خودش می‌داند. بعضی وقت‌ها حساسیت‌هایی ایجاد می‌شود ولی حق ندارم درباره داوری صحبت کنم.

منبع : مهر