استان های مستعد در اعزام تیم های رزمی مورد حمایت قرار می گیرند

استان های مستعد در اعزام تیم های رزمی مورد حمایت قرار می گیرند

به گزارش خبرنگار مهر، علی صدیقی بعد از ظهر یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل در سال‌های اخیر رشد کمی و کیفی را در این رشته ورزشی داشته و موفق شده است تا در اوزان مختلف همواره بر سکوهای قهرمانی بایستد.

وی خاطرنشان کرد: فدراسیون در نظر دارد در سال آینده در کلیه رویدادهای برون مرزی از ظرفیت استان‌ها بیش از گذشته استفاده کرده و اعزام تیم با ترکیب آتیه دار را هدف‌گذاری کند.

دبیر فدراسیون ورزش‌های رزمی بیان کرد: در کنار این پشتیبانی و حمایت‌ها ما به مدال‌آوری ورزشکاران کشورمان در ورزش‌های رزمی امیدواریم و همواره سعی کرده‌ایم تا به رغم سختی کار تمرین و آماده سازی تیم‌ها در شرایط کرونایی وضعیت مطلوبی را داشته باشیم.

صدیقی ادامه داد: رویکرد فدراسیون و هیئت‌های استانی شناسایی استعدادهای نوجوانان و جوانان در رشته‌های رزمی است که با توجه به تنوع این رشته‌ها انتظار می‌رود مدال آوری و قهرمانی‌های کشورمان نیز در سطوح جهانی و بین المللی افزایش یابد.

وی با اشاره به برگزاری مناسب این مجمع و انتخاب یکی از پیشکسوتان رشته رزمی در رأس هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل تصریح کرد: توقع ما از رئیس جدید هیئت بیش از گذشته است تا ورزشکاران مستعد اردبیل را آماده حضور در عرصه‌های جهانی و بین المللی کنیم.

منبع : مهر