اسماعیلی انتصاب مدیر جدید موسسه و روزنامه اطلاعات را تبریک گفت

اسماعیلی انتصاب مدیر جدید موسسه و روزنامه اطلاعات را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پیام تبریک خود به مناسبت انتصاب سید عباس صالحی به عنوان مدیر جدید موسسه و روزنامه اطلاعات آورده است: تسری نگاه نوآورانه و دانش و تجربه شما در عرصه مدیریت رسانه، بی‌تردید بر نقاط قوت روزنامه وزین اطلاعات و اثربخشی آن در سپهر رسانه‌ای کشور خواهد افزود.

متن این پیام تبریک به شرح زیر است:

جناب آقای سید عباس صالحی

سلام علیکم؛

تصمیم داهیانه رهبر انقلاب اسلامی در انتصاب جنابعالی – که متخلق به اخلاق نیکو، دارای سوابق روشن انقلابی و برخوردار از تجارب مدیریتی متعدد در نظام جمهوری اسلامی ایران هستید- به سمت مدیرمسئولی روزنامه اطلاعات بدون تردید منشاء خیر و برکت برای این روزنامه وزین خواهد بود. اینجانب این انتصاب شایسته و کسب افتخار نمایندگی مقام معظم رهبری در این موسسه مطبوعاتی را تبریک عرض می‌کنم.

استمرار راه و روش و منش مدیریتی مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین دعایی، تکلیف دشواری است و با توجه به سابقه آشنایی و شناختی که از سوابق، دانش و منش جنابعالی دارم، اطمینان دارم که از آزمون اجرای این تکلیف مهم مقام معظم رهبری سربلند بیرون خواهید آمد.

تسری نگاه نوآورانه و دانش و تجربه شما در عرصه مدیریت رسانه، بی‌تردید بر نقاط قوت روزنامه وزین اطلاعات و اثربخشی آن در سپهر رسانه‌ای کشور خواهد افزود. امیدوارم که در سنگر جدید خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق و منشاء اثر باشید و به امید خدا در مسیر ترسیم شده مقام معظم رهبری گام بردارید.

با احترام

غلامحسین اسماعیلی

رئیس دفتر رئیس‌جمهور

منبع : مهر