اقدامات بشردوستانه داوطلبان هلال‌احمر

اقدامات بشردوستانه داوطلبان هلال‌احمر

به گزارش خبرنگار مهر، وحید سلیمی در همایش روز جهانی داوطلب اظهارداشت: امروز ۱۴ آذر روز جهانی داوطلب با شعار همبستگی با کار داوطلبانه است و بر همین اساس در جمعیت هلال‌احمر همایش گرامیداشت روز جهانی داوطلب را با حضور داوطلبان برگزار کردیم.

وی افزود: فعالیت داوطلبان بسیار گسترده و در جهت کاهش آلام بشری و انجام فعالیت‌های بشردوستانه است.

رئیس سازمان داوطلبان ادامه داد: کمک رسانی در سیل و زلزله به حادثه دیدگان و بازپیوند خانواده‌ها از جمله فعالیت گسترده و بشردوستانه هلال احمر است.

سلیمی کمک رسانی با همکاری خیرین جهت تأمین دارو و امر درمان محرومان را از دیگر اقدامات داوطلبان عنوان کرد و گفت: توسعه اقدامات داوطلبانه و برنامه ریزی در این راستا مد نظر قرار دارد. همچنین در حال حاضر با بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد و مؤسسات خیریه و بنگاهای اقتصادی قدم‌های مثبتی در جهت تسکین آلام بشری برداشته شده است.

وی یادآور شد: افرادی که قصد دارند به صورت داوطلبانه با این سازمان در ارتباط باشند، می‌توانند از طریق سامانه جامع داوطلبی عضو خانواده بزرگ داوطلبان شوند تا همگی در کنار یکدیگر به یاری حادثه دیدگان بشتابیم.

سلیمی خاطرنشان کرد: داوطلبان سرمایه‌های اصلی این سازمان هستند و تمام تلاش ما این است که بتوانیم با هم‌افزایی و همدلی در راستای اقدامات بشر دوستانه به همنوعان خود خدمات شایسته ارائه کنیم.

منبع : مهر