راهنمای جامع شروع کسب درآمد از تدریس آنلاین

راهنمای جامع شروع کسب درآمد از تدریس آنلاین

با توجه به فراگیر شدن اینترنت و دسترسی اسان افراد به اینترنت و با توجه به کمبود شغل بسیاری از افراد رو به کسب درآمد از اینترنت آورده اند، که بسیاری از این افراد به درامد های بالایی هم رسیده اند. با توجه به وجود بیماری کرونا در کشور، و افت شدید کسب و کار ها علل خصوص کسب و کار های گروهی مثل آموزشگاه ها و کلاس های حضوری، کمبود شغل، به شما آموزش هایی برای کسب درامد از اینترنت به صورت رایگان یاد بدهیم تا شما هم بتوانید با استفاده از مهارت های خود بتوانید به کسب درامد اینترنتی بپردازید.

توجه کنید اگر جزو ان دسته از افرادی هستید که دارای مهارت های خاصی مثل برنامه نویسی ، توانایی و مهارت در بورس ، تدریس و … را دارید و نمیتوانید برای پول در آوردن از کجا شروع کنید و یا حتی اگر شغل دارید و مایلید که درآمد خود را افزایش دهید و یک درامد ثابت و طولانی مدت داشته باشید حتما در ادامه این مقاله با تازه ترین ها همراه باشید.

کسب درامد از تدریس آنلاین

کسب درامد از تدریس آنلاین به صورت اینترنتی این روزه رواج زیادی داشته است، علل خصوص با توجه به بیماری در کشور و تعطیلی مداوم مراکز های آموزشی بسیاری از آموزشگاه ها و افراد مدرس رو به تدریس اینترنتی برای کسب معاش خود روی آورده اند ، البته نا گفته نماند اگر حتی مراکز آموزشی هم مشغول به کار بودن اکثر خانواده ها حاضر به فرستادن فرزندان خود به کلاس های حضوری نیستند.

دیگر مشکلات کلاس های حضوری شاید هزینه بر بودن زیاد، دور بودن مسیر آموزشگاه ها، هزینه ایاب و ذهاب تهیه کتاب و وسایل مورد نیاز می باشد. که البته مهم ترین مورد کلاس های حضوری برای والدین کمبود وقت پدر و مادر فرزند است، که با توجه به مشغله کاری زیاد شاید هر والدینی توانایی رفت و آمد به آموزشگاه را نداشته باشد. علاوه بر آن تاسیس یک آموزشگاه می تواند هزینه های زیادی را داشه باشد از قبیل اجاره کردن مکانی برای آموزش ، تبلیغات برای معرفی آموزشگاه و مدت ها به قول معروف چوب خوری کردن تا آموزشگاه روی روال بیوفتد و بتوان کسب درامد کرد. حتی ممکن است بسیاری از مدرسین توانایی تاسیس آموزشگاه را نداشته باشند پس بهترین و کم هزینه ترین و بی دردسر ترین راه کسب درامد به صورت مجازی از تدریس می باشد.

بهترین راه کسب درآمد از تدریس آنلاین

اگر میخواهید از طریق برگزاری دوره آنلاین به درآمد برسید اول از همه باید یک صفحه در شبکه های مجازی بسازید و مدتها وقت و هزینه کنید تا بتوانید تعداد دنبال کننده های خود و یا فالور هایتان را افزایش دهید تا بتوانید از این طریق کسب درامد کنید، خب این مورد دارای مشکلاتی است اول اینکه بالا آوردن تعداد دنبال کنندگان یک مقدار سخت، زمان بر، و حتی دارای هزینه های سنگین است، ما برای شما عزیزان بستری بزرگ را انتخاب کردم که در ان می توانید خیلی ساده شروع به تولید فیلم های آموزشی خود کنید و به کسب درامد بلند مدت و بالا برسید.

فرادرس یک بنگاه فیلم های آموزشی است که با مراجعه به آن میتوانید بسیاری فیلم آموزشی تایم بالا و با کیفیت بسیار بالا مشاهده کنیم، همچنین برای کسانی که توانایی تدرس در زمینه های مختلف را دارند امکانات بی نظیری فراهم اورده است که مدرسین می توانند به اسانی به یک درامد بالا و بلند مدت برسند.

مزیت های تدریس در فرادرس

یک منبع درآمد پایدار برای مدرسین با همکاری مشارکت در فروش

همکاری ادامه دار و طولانی مدت با فرادرس

فراهم آوردن تجهیزات ضبط آموزش (ارسال میکروفن و دوربین و امکان استفاده از استودیوهای ضبط فرادرس)

کسب اعتبار و ارتقای سطح رزومه در میان مدرسین و صاحب نظران آن رشته

دیده شدن آموزش ها  با توجه به تبلیغات گسترده در تبلیغات کلیکی کاپریلا و سایر شبکه ها (تنها در کاپریلا هر آموزش ۲,۰۰۰,۰۰۰ بار در سطح وب ایران برای ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ ایرانی نمایش داده می شود.)

بدست آوردن فرصت های تدریس بزرگتر و بیشتر در سایر جوامع دانشگاهی

در نظر داشته باشید که تدریس در فرادرس توسط معتبرترین اساتید فارسی زبان انجام می شود و تدریس در فرادرس علاوه بر عواید مادی، تاثیر معنوی خوبی روی رزومه کاری و تجربه کاری هر مدرس خواهد داشت و آموزش های شما نیز در کنار آموزش های معتبرترین اساتید قرار خواهد گرفت. همانطور که میزان رضایت از آموزش مدرسان برتر به فروش بیشتر آموزش های شما کمک می کند، شما هم به عنوان یک مدرس با تجربه کمک می کنید تا تجربه آموزشی خوبی برای بقیه مدرسین ثبت شود.

به عنوان مثال دو نفر از برترین مدرسین فرادرس جناب آقای مهندس شیرافکن و آقای مهندس زندی هستند که با مراجعه به لینک می توانید از سوابق عالی ان ها و همچنین میزان فروش و دانشجویان آن ها را بررسی کنید تا متوجه فروش فوق العاده آن ها و دانشجویان زیاد ان ها شوید.

نحوه استخدام در فرادرس

جهت استخدام در فرادرس کافیست وارد لینک شوید و روی قسمت حوزه کاری خود کلیک کنید و رزومه خود را ارسال کنید تیم فرادرس فورا رزومه های ارسال شده را برسی کرده و با شما تماس میگیرد. در نظر داشته باشید که جهت همکاری و تدریس در فرادرس فقط کافیست شما فییلم های آموزشی با کیفیت (همینطور که در بالا اشاره کردیم بسیاری از ابزار های مورد نیاز را در اختیارتان قرار می دهد) بسازید و در فرادرس قرار دهید باقی کار را به تیم پر قدرت فرادرس بسپارید. تا فیلم های آموزشی شما را به بیش از ۳۰ میلیون نفر نمایش دهد. و شما بتوانید به یک درامد پایدار برسید.

مزیت تدریس آنلاین

مورد اول همانطور که گفته شد به دلیل وجود بیماری در کشور خیلی از والدین فرزندان خود را به کلاس حضوری نمی فرستند، یکی از بیشترین مواردی که خیلی ها دوست دارند در کلاس های آنلاین شرکت کنند بخاطر این است که نیازی نیست در کلاس های حضوری شرکت کنند، همچنین میتوانند برای خود برنامه ریزی کنند تا زمان کافی داشته باشند، حتی می توانند در هنگام خوابیدن در این کلاس ها شرکت کنند و یا خود هنر اموزانتخاب کند که چه ساعتی و در کجا شروع به یادگیری آموزش کند، حتی میتواند در هر کلاس آنلاین بدون مربوط به رشته خود شرکت کند.

البته ناگفته نماند مهم ترین مزیت کلاس های آنلاین کم هزینه بودن ان ها نیر هست، کلاس دهای حضوری بدون دردسر و هزینه ایاب و ذهاب می تواند انجام شود، بسیاری از والدین هم با توجه به مشغله کاری خود امکان رفت و آمد به اموزشگاه ها هم ندارند که این خود مشکل بزرگیست که اکثر خانواده ها ترجیح می دهند در کلاس های انلاین شرکت کنند. بعلاوه آن هزینه های کلاس های حضوری بسیار زیاد است و ممکن است هر خانواده ای امکان این را نداشته باشد که فرزند خود را به کلاس های اموزشی مختلف بفرسد.

در مجموع کلاس های آنلاین در پول و زمان شما صرفه جویی می کنند. در نتیجه شهریه آنها کاهش پیدا می کند. کلاس های آنلاین معمولاً نیاز و هزینه کمتری برای خرید کتاب، تسهیلات غذا و حمل و نقل دارد. در نتیجه پول بسیار زیادی ذخیره خواهد شد.

فرادرس

سایت فرادرس بزرگترین سایت آموزشی در ایران است که جزو ۵۰ سایت برتر ایران قرار دارد، با مراجعه به این سایت می توانید نه تنها به یادگیری مطالب و آموزش های مورد علاقه خود بپردازید بلکه میتوانید طبق مهارت و دانش خودتان شروع به تدریس در فرارس ، این غول آموزشی کشور شوید، و به درآمد های بسیار بالا و همیگشی دست پیدا کنید. هم چنین پیشنهاد می شود حتما سر به مجله فرادرس بزنید و از مطاب اموزشی بسیار زیادی که فرادرس به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد استفاده کنید.