اموزش کسب درامد از سایت در ایران

اموزش کسب درامد از سایت در ایران

کسب درامد از سایت

اموزش کسب درامد از سایت، امروز راجب راه های کسب درامد از سایت های اینترنتی همراه شما خواهیم بود، همانطور که شما هم می دانید در دنیای امروزه بیش از ۴۰ ملیلیون کاربر ایرانی به اینترنت دسترسی دارد و بسیاری از افراد موفق و ثروتمند از طریق اینترنت بیزینس های خود را شروع کرده و امروزه به درامد های بسیار بالایی رسیده اند.

پیش بینی شده است که طی چند سال آینده کسب و کار های سنتی به مرور زمان کم رونق و رو به زوال خواهد رفت پس پیشنهاد می کنیم تا دیر نشده کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید، در این پست آموزش کسب درامد از سایت را به شما اموزش خواهیم داد پس با تازه ترین ها همراه باشید.

آموزش طراحی سایت

مسلما شرکت های زیادی برای طراحی وبسایت راه اندازی شده اند که می توانند نیاز شما را فورا با پرداخت هزینه ای برآورده کنند، اما این پایان کار نیست، بعد از تحویل گرفتن سایت خود دقیقا مانند یک هندوانه سر بسته نمی دانید که از کجا و چطور شروع کنید، پس پیشنهاد میشود خودتان اقدام به یادگیری طراحی سایت کنید تا هم با چم و خم کار آشنا شوید و هم یادبگیرید که چگونه از سایتی که ساخته اید به بهترین نحو احسنت استفاده و درامد زایی کنید، در اینجا میتوانید آموزش طراحی سایت را مشاهده کنید. همچنین برای یاد گیری مطالب بیشتر میتوانید از مطالب اموزشی بیشتر سایت فرادرس استفاده کنید.

اموزش کسب درامد از سایت

کسب درامد از سایت اولا به مدل کسب و کار و سایت اینترنتی شما بستگی دارد اگر کسب و کار فروشگاهی دارید می توانید با راه اندازی یک سایت و اپلیکیشن فروشگاهی محصولات خود را درون سایت و اپلیکیشن قرار دهید و اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود بپردازید، البته توجه داشته باشید که راه اندازی سایت تنها اتمام کار نیست، پس از راه اندازی سایت باید به این فکر کنید که چگونه مشتری جذب کنید، یا بهتر بگویم باید کاری کنید تا کاربران با سایت و اپلیکیشن شما اشنا شوند تا بتوانید محصولات خود را به فروش برسانید، که دو راه برای اینکار وجود دارد، یا باید بعد از اتمام کاره سایت خود شروع به سئو سازی سایت کنید یا با شروع کردن تبلیغات به جذب مشتری بپردازید.

کسب درامد از سایت های خبری و مجله ای

سایت های خبری چون چیزی برای فروش محصول ندارند شیوه کسب درامد از این نمونه سایت ها با سایت های فروشگاهی فرق دارند، در ادامه چندین راه که بسیاری از سایت های خبری برای کسب درامد از این روش استفاده می کنند را خدمتتان بیان خواهیم کرد.

تبلیغات کلیکی

در گذشته تبلیغات در ایران مثل امروز روی رونق نبود و همه وب مستر ها نمیتوانستند به کسب درامد از این راه برسند، برای پول دراوردن از این نمونه سایت ها باید وقت و زمان زیادی را صرف میکردند ، هم چنین قیمت تبلیغات اونقدر بالا بود که هر کسی توان تبلیغ کردن کسب و کار و وبسایت خود را نداشت در نتیجه تبلیغات اینترنتی رونق زیادی نداشت اما با گذشت زمان یک سری سایت های تحت عنوان تبلیغات کلیکی راه اندازی شدند. که به قول معروف با یک تیر دو نشان زدند هم برای صاحبان سایت ها قدم مثبتی برداشته شد و هم برای افرادی که قصد تبلیغ کردن کسب و کار خود را داشتند.

شیوه این سایت های تبلیغات کلیکی به این صورت هست که افرادی که قصد تبلیغ کردن محصول یا سایت خود را دارند با هر بودجه ای که مد نظرشان هست در این سایت ها ثبت نام کرده و اقدام به ساخت تبلیغات خود می کنند، و تنها به ازای هر کلیکی که روی تبلیغاتشان شود هزینه ای را پرداخت میکنند که مقدار این هزینه هم بستگی به خودشان دارد، در نهاییت این تبلیغات در سایت ها نمایش داده خواهند شد و به ازای هر کلیک موفقی که روی تببلیغات شود هزینه از پنل تبلیغ دهنده کسر و به پنل نمایش دهنده که همان صاحبان سایت و رسانه هستند واریز می شود.

انواع تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی به چند شکل می باشد که در زیر هر کدام را برایتان توضیح خواهیم داد.

تبلیغات بنری : این تبلیغات یک سری بنر های انیمیشنی هستند که پیام تبلیغ دهنده را در قالب یک انیمیشن به مخاطبان نمایش می دهد و کاربران با کلیک روی اون انیمیشن به سایت هدف وارد می شوند

تبلیغات همسان : تبلیغات همسان کاملا واکنشرا بود و دقیقا به صورت ابزارک های سایت نمایش دهنده در امده و در قالب یک پست به کاربر نمایش داده می شود.

تبلیغات پاپ اپ : از تبلیغات پاپ اپ زیاد استفاده نمی شود چون هم باعث بالا بردن بانس ریت سایت ناشر می شود و هم مناسب و هدفمند برای تبلیغ دهنده نیست و نتیجه خوبی از این تبلیغات حاصل نمی شود.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. و مانند دیگر پست های سایت به کاربران نمایش داده خواهند شد، و شخص تبلیغ دهنده با درج رپورتاژ آگهی هم میتواند منظور خود را به کاربران برساند و هم در متن خود لینک هایی قرار دهد که به محصول یا سایت خود می رود. این نوع تبلیغات بسیار هدفمند هستند همچنین از این نمونه تبلیغات جهت بک لینک گرفتن دائمی از سایت ها استفاده می شود که موب بهبود کلمه کلیدی انتخابی تبلیغ دهنده در نتایج جستو جوی گوگل می شود، و روز به روز سفارش این نمونه تبلیغات در حال بیشتر شدن است و کاربران زیادی برای رسیدن به اهداف خود از این نمونه تبلیغ استفاده می کنند.

بک لینک

بک لینک یا واضح تر بگوییم تبلیغات متنی تبلیغاتی هستند که به صورت متن در سایت ها درج میشوند و ان متن ها به سایت هدف لینک خورده می شوند یعنی با کلیک روی ان متن ها کاربر به سایت هدف منتقل می شوند، از تبلیغات متنی برای بهبود کلمه کلیدی در نتایج جست و جو استفاده می شوند.

سخن اخر

همانطور که در مقاله گفتیم برای اینکه شما در اینترنت در دسترس کاربران قرار بگیرید باید ابتدا یک سایت ایجاد نمایید و سپس از طریق گوگل یا تبلیغات کاربران و مشتریان هدف خود را به سمت سایت خود هدایت کنید . و بعد شروع به کسب درامد کنید. در زیر لینک سایت فرادرس را برای شما قرار می دهیم که با مراجعه به ان می توانید بی نهایت از مشکلات خود را برای راه اندازی سایت و شروع یک کسب و کار اینترنتی موفق رفع کنید.

فرادرس