انواع ژل ابرو رنگی

انواع ژل ابرو رنگی

وقتی به لوازم آرایش ضروری کیفتان فکر می‌کنید، ذهن شما احتمالاً ژل ابرو را نادیده می‌گیرد. آیا تا حالا به داشتن انواع ژل ابرو رنگی در کیف لوازم آرایشتان فکر کرده‌اید؟ حقیقت این است که ابروها و محصولات زیبایی ابرو معمولا دست کم گرفته می‌شوند.

ابروها این قدرت را دارند که چهره شما را به‌صورت چشم‌گیری تغییر دهند. فراتر از اصول اولیه، پر کردن و حالت دادن به ابروها می‌تواند ظاهر آرایش صورت را کاملاً عوض کند و به آن جلوه دهد. چه بخواهید ابروهای باریک الهام گرفته از دهه ۹۰ خود را تقویت کنید، به آن‌ها حجم دهید یا به سادگی رنگشان را عوض کنید، ژل ابرو رنگی محصولی است که به آن نیاز دارید. در ادامه قصد داریم برترین ژل ابروهای رنگی را به شما معرفی کنیم. قیمت ژل ابرو در بازار امروز با توجه به نواسانات ارز، متغیر است اما ما در ادامه به شما محصول با کیفیت ایرانی و با قیمت مناسب معرفی خواهیم کرد.

ژل ابروی رنگی چیست؟

ژل ابروی رنگی، دقیقاً همان چیزی است که به ما کمک می‌کند به جای چندین محصول، از یک محصول کاربردی بهره ببریم! شما می‌توانید به کمک ژل ابروی رنگی، علاوه‌بر فرم دادن به ابروها، رنگ آن را هم عوض کنید.

انواع ژل ابروی رنگی در چندین طیف رنگ مختلف در بازار موجود است، بنابراین شما می‌توانید به راحتی آن را با رنگ ابروهای خود هماهنگ کنید. مواد تشکیل‌دهنده این محصول، به پوشاندن و پر کردن ابروهای شما کمک می‌کند و بدون اینکه بیش از حد سنگین باشد، آنها را پرتر نشان می‌دهد. می‌توانید از ژل ابروهای رنگی برای فرم دادن به ابروها، پر کردن آنها و حتی پوشاندن موهای سفید مزاحم کمک بگیرید.

ژل ابرو ابزار آرایشی عالی برای شانه کردن، فرم دادن و ثابت نگه داشتن فرم ابروهای شما است.

۱۲ برند برتر ژل ابرو رنگی

بعد از تصمیم‌گیری بر سر انتخاب بهترین رنگ، نوبت به انتخاب بهترین برند می‌رسد. امروزه برندهای مختلفی از انواع ژل ابرو رنگی در دسترس قرار دارند و شما می‌توانید بسته به بودجه، رنگ مورد نظر و سلیقه خود، یکی را انتخاب کنید. در ادامه با برترین برندهای ژل ابرو رنگی بازار آشنا خواهید شد:

۱. ژل ابرو رنگی اسنس مدل make me brow

ژل ابرو اسنس رنگی با سه هدف رنگ، پر کردن و فرم دادن تولید شد. بافت ژلی ژل ابرو make me BROW حاوی الیاف کوچکی است که به وضوح ابروها را و شکاف‌های ناخواسته آن را پر می‌کند. این فرمولاسیون کمک می‌کند تا ابروهایی زیبا و پرپشت داشته باشید.

۲. ژل ابرو رنگی برند ژل کد

ژل لیفت ابرو رنگی ژل کد با افتخار ساخت ایران است. متخصصین در ساخت ژل‌ لیفت ابرو ژل کد از متریال ارگانیک استفاده کرده‌اند. این محصول آرایشی در رنگ‌های پر طرفدار نسکافه‌ای، قهوه‌ای و شکلاتی در این فروشگاه موجود است. همچنین این برند به تولید محصولاتی چون تینت لب و بالم لب نیز می پردازد. جهت اطلاع از قیمت بالم لب به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

فرمولاسیون این محصول نه تنها آسیبی به ابروها نمی‌زند، بلکه به تقویت و رشد آنها نیز کمک خواهد کرد. ژل ابرو ژل کد با قابلیت تثبیت‌کنندگی ابرو، از فرمولاسیونی با روغن‌های غنی‌کننده بهره گرفته است که آن را به محصولی برای تقویت بافت ابرو تبدیل می‌کند.

از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ماندگاری طولانی مدت حالت ابرو بدون هیچ‌گونه نگرانی در رابطه با پوسته پوسته شدن آن اشاره کرد.

  • ژل ابرو نسکافه: رنگ روشن و نسکافه ای این ژل برای ابروهای قهوه ای روشن و بلوند مناسب است.
  • ژل ابرو شکلات: برای ابروهای مشکی و قهوه ای با حجم کم که نیاز به پوشش دهی جاهای خالی دارد مناسب می‌باشد.
  • ژل ابرو قهوه: این ژل تناژ تیره دارد و برای ابروهای مشکی با حجم خیلی کم که نیاز به پوشش دهی جاهای خالی دارد، مناسب می‌باشد.

۳. ژل ابرو رنگی Topface Instyle

ژل Instyle بافت کرمی دارد. این محصول به کمک برس به سادگی روی ابرویتان پخش خواهد شد؛ در نتیجه، ابروهایی پررنگ، مرتب و بی‌عیب خواهید داشت و آرایش شما کامل و طبیعی به نظر خواهد رسید. این ژل به مدیریت موهای سرسخت و پر کردن هر ناحیه کم پشت کمک می‌کند و باعث می‌شود که عالی به نظر برسند. با کمک ژل ابرو رنگی اینستایل ابروهای شما از نظر بصری حجیم‌تر و پرپشت‌تر می‌شوند.

۴. ژل ابرو رنگی Anastasia

ژل ابرو آناستازیا بورلی هیلز یکی دیگر از انواع ژل ابرو رنگی بازار است که بافتی سبک دارد و درعین حالت دادن به ابروها، حالت خشک و مصنوعی به آن‌ها نمی‌دهد. فرمول این ژل ابرو پیگمنتی قابل قبول دارد که برقی خاص دارد و می‌تواند حتی نور را روی ابروهایتان منعکس کند.

در واقع این پروسه، منجر به طبیعی‌تر نشان دادن رنگ ابرویتان خواهد شد.. این ژل ابرو که در ۷ رنگ موجود است، می‌تواند با ماندگاری طولانی رنگ ابروهایتان را تنظیم کند و حالتی زیبا به آن ببخشد.

۵. ژل ابرو وت اند وایلد مدل Brow-sessive

ژل رنگی ابرو Brow-sessive ، با رنگ و حجم طبیعی و بی‌نقص، یکی دیگر از انواع بهترین ژل ابرو رنگی موجود در بازار است. فرقی ندارد که ابروهای شما نازک باشند یا ضخیم، این محصول با بافت نرم و انعطاف‌پذیر خود که سفت یا پوسته پوسته نمی‌شود، آن‌ها را مرتب می‌کند و در جای خود نگه می‌دارد. موم ژل سبک با برسی کوچک با اندازه عالی، حجم و وضوحی طبیعی به ایجاد خواهد کرد و حجمی مناسب به آن خواهد بخشید.

۶. ژل ابرو Note Brow Addict

ژل فرم‌دهنده و رنگی Note Brow Addict محصولی دو در یک برای داشتن ظاهری کشیده و عالی برای ابروها است. شما می‌توانید در دو مرحله از این ژل ابرو استفاده کنید؛ در مرحله اول با اپلیکاتور نازک خود بافت کرمی رنگی نرم و حاوی روغن گردو را به ابروهایتان بزنید و در مرحله دو آن را فیکس کنید. ژل در این مرحله به سرعت خشک می‌شود تا شکل ابرو را تنظیم کند. ژل ابرو رنگی نوت بدون پارابن و در چهار رنگ در بازار در دسترس قرار دارد.

۷. ژل ابرو رنگی فلورمار

ژل ابروی رنگی فلورمار با فرمول ضد آب خود ماندگاری طولانی مدتی را ارائه می‌دهد. این ژل با رنگ‌های طبیعی خود به سادگی با رنگ با ابروهایتان ترکیب می‌شود و ریز فیبرهای کوچک آن، ظاهری طبیعی روی ابروها ایجاد می‌کند.

ژل رنگی ابرو فلورمار، محصول ترکیه است. می‌توانید از ماندگاری رنگ و قدرت نگهداری آن در طول روز مطمئن باشید.

۸. ژل ابرو شیگلم مدل Expert

ژل ابرو SHEGLAM Expert با رنگدانه بالا، ماندگاری طولانی دارد. ژل ابرو شیگلم ضدآب و برس کوچک آن به شما این امکان را می‌دهد که با کنترل بیشتر ابروهایتان را مرتب کنید.

این ژل ابرو در ۸ رنگ در دسترس قرار دارد. فرمولاسیون آن بدون الکل، وگان، بدون عطر، بدون گلوتن، بدون پارابن، ضد عرق، ضد لکه و قابل بازیافت است.

۹. ژل ابرو بنفیت مدل Gimme Brow

ژل ابرو حجم دهنده Gimme Brow+ Benefit حاوی میکروفیبرهای ریزی است که به موهای پوست و ابرو می‌چسبد و حجم و ظاهری طبیعی برای ابرو ایجاد می‌کند. برس سفارشی کوچک و مخروطی، کاربرد آسان و قابلیت ضد آشفتگی را ارائه می‌دهد و باعث می‌شود تا ظاهر ابروهای شما مرتب، رنگی و حجیم شود. فرمولاسیون این ژل ابرو بنفیت، مقاوم در برابر آب و پوشش‌دهیی طولانی است. این محصول برنده جایزه Allure Best of Beauty است.

۱۰. ژل ابرو Glossier Boy Brow

Glossier’s Boy Brow یکی از موارد پرطرفدار انواع ژل ابرو رنگی است که برای حجیم کردن و فرم دادن طبیعی ابروها کاربرد دارد. فرمولاسیون ژل ابرو رنگی گلاسیر به راحتی برای هر نوع پوست و ابرویی قابل اجرا است.

این محصول به حجم طبیعی ابرو می‌افزاید و هرگز سفت نمی‌شود. ژل ابرو گلاسیر ماندگاری طولانی مدت دارد. در حالی که محدوده رنگی این ژل ابرو، به اندازه مارک‌های دیگر گسترده نیست، تمام پایه‌های اصلی رنگ ابرو را پوشش می‌دهد و گزینه‌ای ایده‌آل برای شکل دادن طبیعی ابرو محسوب می‌شود.

۱۱. ژل رنگی لیفت ابرو Maybelline TattooStudio

استیک لیفت ابرو تاتو استودیو میبلین یکی دیگر از انواع ژل ابرو رنگی بازار محسوب می‌شود. شما می‌توانید با کمک این محصول ظاهر ابروهای خود لیفت کنید و با کمک آن از درمان‌های زیبایی دردناک و پر دردسر سالن‌های زیبایی خلاص شوید! این فرم‌دهنده آسان ابرو، ابروها را بلند می‌کند، به آن فرم می‌دهد و رنگی طبیعی به آن می‌بخشد. این محصول در برابر محو شدن، لک و پس دادن رنگ مقاوم است.

ژل ابرو رنگی تاتو استودیو میبلین در ۴ رنگ عرضه شده است و می‌تواند به سادگی ابرویتان را لیفت کند. همچنین برس Lifter آن به راحتی ابروها را شکل می‌دهد.

۱۲. ژل ابرو Wow elf

ژل ابرو رنگی elf با فیبر ساخته شده است و این فرمولاسیون ابروهای طبیعی شما را پرتر نشان می‌دهد. فرمول واکس-ژل این محصول، به سادگی با براش ابرو قابل اعمال است و می‌تواند ابروهایتان را پر نشان دهد. این ژل ابرو در ۵ موجود است که با تمامی رنگ‌های ابرو مطابقت دارد.

نحوه استفاده از ژل ابرو رنگی

ژل ابرو رنگی را می‌توان هم برای ابروهای طبیعی و هم برای ابروهای فیبروز شده استفاده کرد. ابتدا مطمئن شوید که ابروهای خود را مرتب با سمت بالا شانه کرده‌اید.

برای داشتن ابروهای پرتر و مشخص‌تر، با مداد ابروی مورد علاقه خود یا کیت ابرو شروع کنید تا به ابروهای خود شفافیت و پرپشتی بیشتر ببخشید. ژل ابرو را روی ابروهای خود برس بزنید و آن را از پایین به بالا برس بکشید.

چگونه رنگ ژل ابرو را انتخاب کنیم؟

گاهی اوقات تشخیص رنگ مناسب برای ابروی شما که به آن بیاید، دشوار است. این روزها انواع ژل ابرو رنگی در پالت‌های رنگ طبیعی عرضه می‌شوند و هر کسی مطابق با رنگ مو خود، می‌تواند بهترین انتخاب را داشته باشد. ساده‌ترین راه برای انتخاب رنگ ژل ابروی موردنظرتان این است که ببینید چه رنگی بیشتر به شما می‌آید. اگر بلوند هستید یا اگر ابروهای بسیار تیره و تقریبا مشکی دارید، کار سختی پیش‌رو نخواهید داشت. برای ابروی مشکی از رنگ قهوه تیره یا مشکی کمک بگیرید و برای ابروهای بلوند، از رنگ‌هایی با تم طلایی و قهوه‌ای روشن استفاده کنید.

اگر ابروهای شما قهوه‌ای است، ممکن است کمی کارتان سخت شود. برای سایه‌های قهوه‌ای، عموما سه رنگ متوسط روشن، متوسط تیره و قهوه‌ای در دسترس قرار دارند. برای اینکه بفهمید کدام یک از این رنگ‌های قهوه‌ای برای ابروهای شما مناسب‌تر است، به تیره یا روشن بودن تناژ رنگ ابرویتان توجه کنید.

همچنین اگر در رنگ ابرویتان تن قرمز وجود دارد، سایه قهوه‌ای رنگ مناسب شماست! تشخیص رنگ ابرو مناسب، به ابروهای شما اجازه می‌دهد تا زمانی که با ژل ابرو فرم می‌گیرند، تا حد ممکن پر به نظر برسند.

و در آخر

در این راهنمای انتخاب انواع ژل ابرو رنگی تلاش کردیم تا شما را با بهترین محصولات آرایشی ابرو بازار آشنا کنیم. تجربه شما از خرید ژل ابرو رنگی چیست؟ چه برندی را به‌عنوان برترین برند این دسته از محصولات آرایشی انتخاب می‌کنید؟ تجربیات خود را با ما و خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید.