اهمیت دستگاه تقطیر فرآورده های نفتی در دنیای امروزی

اهمیت دستگاه تقطیر فرآورده های نفتی در دنیای امروزی

یکی از بهترین دستگاه هایی که در سال های اخیر جهت سنجش میزان کیفیت فرآورده های نفتی تولید شده است، دستگاه تقطیر فرآورده های نفتی می باشد. این دستگاه منطبق با اصول روز دنیا تولید شده است و از میزان کیفیت کاملا بالایی برخوردار می باشد. این محصول در واقع به سبب دقت بسیار بالا می تواند به راحتی در تخمین و آزمایش فرآورده های نفتی در گریدهای مختلف به شما کمک شایانی کند. این دستگاه در مدل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود و هر یک به لحاظ کیفیت و کارایی دارای نقاط قوت متفاوتی هستند. به کمک این محصول تعیین گرید، میزان کیفیت و همچنین نحوه نگهداری نفت به شیوه ای دقیق انجام می گیرد. دستگاه تقطیر در فشار اتمسفر بر پایه و اساس اصول روز دنیای مهندسی جهت آگاهی بیشتر در مورد پایه ها و ترکیبات فرآورده های نفتی تولید شده است. با این دستگاه آرزوی دیرینه بررسی ترکیبات نفتی به یک حقیقت غیر قابل انکار تبدیل شده است.

بررسی چیستی دستگاه تقطیر فرآورده های نفتی:

در واقع این دستگاه در رده نمونه های جدید و پیشرفته دنیا قرار دارد، که به منظور اندازه گیری دقیق نقطه جوش انواع ترکیبات نفتی نظیر هیدروکربن ها، حلال ها، انواع فرآورده های نفتی و حتی سوختی به کار گرفته می شود. ساز و کار این دستگاه به هیچ عنوان سخت و پیچیده نیست و به بررسی دقیق ویژگی های فرآورده های نفتی می پردازد، بررسی های انجام شده اخیر ثابت کرده، امکان بروز خطا توسط این دستگاه تقریبا صفر می باشد.

این دستگاه به صورت کاملا دقیق و بدون خطا به بررسی ترکیبات می پردازد. همچنین شما به کمک داده های به دست آمده به راحتی می توانید از نحوه نگهداری، فرایند تولید و همچنین انبارداری انواع فرآورده های نفتی مطلع شوید. این دستگاه صنعتی یکی از معجزه های قرن اخیر در حوزه بررسی ترکیبات می باشد.

ویژگی های بارز دستگاه تقطیر فرآورده های نفتی:

این دستگاه در سایه ویژگی های مثبتی که در اختیار کاربر قرار می دهد، توانسته محبوبیت قابل توجهی را در حال حاضر به دست بیاورد. در واقع این دستگاه دارای بدنه فلزی و ارگونومی می باشد و همچنین با رنگ الکترواستاتیک بدنه آن پوشش دهی شده است، تا میزان کارایی و رسانایی آن افزایش یابد. هیتر موجود در این دستگاه صنعتی دارای توان ۱۵۰۰ واتی می باشد و همچنین توان حرارتی محصول بالغ بر ۴۰۰ درجه سانتی گراد می باشد. در سایه طراحی نوین و بدون نقص دستگاه از میزان طول عمر بالایی نیز برخوردار می باشد و همچنین دارای یک مزور و بالن استاندارد است، برای بررسی های دقیق و بیشتر یک صفحه نمایش رنگی و دیجیتال در قسمت ابتدایی دستگاه تعبیه شده است، همچنین به کمک کلیدهای لمسی می توانید بررسی های بیشتر را به صورت دقیق انجام دهید.

لازم به ذکر است، که در کنار دقت بالا دستگاه از عمر مفید بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد، همچنین مدل های متنوع دارای ویژگی های اختصاصی بیشتری نیز هستند. تقطیر در فشار اتمسفر باعث دستیابی به داده های جدید در محصولات نفتی می شود، همچنین دستگاه آزمون فرآورده های نفتی تمامی داده ها را با کمترین میزان از خطای ممکن ارائه می دهد.

آشنایی کامل با نحوه کار دستگاه تقطیر فرآورده های نفتی:

این دستگاه دارای ساز و کار کاملا متفاوت و منحصر به فردی می باشد و به همین جهت از هر نظر جز بهترین ها شناخته می شود، در ابتدا دستگاه به بررسی دقیق فرآورده نفتی می پردازد و بر اساس نقطه جوش، ترکیبات به کار رفته و سایر پارامترهای تعیین کننده آزمون اختصاصی را جهت انجام دستگاه انتخاب می کند، سپس حجم معینی از این فرآورده نفتی وارد محیط جدیدی از دستگاه می شود و تقطیر به صورت جز به جز و با دقت بالا انجام می گیرد، سپس عمل میعان در دستگاه صورت گرفته و در نهایت حجم باقی مانده پس از میعان بررسی و توسط دستگاه اندازه گیری می شود، در انتها دماهای بخار شده نسبت به فشار اتمسفر بررسی و نسبت فشار به اتمسفر ثبت می شود، نتایج و داده های تکمیلی پس از هر بار آزمایش توسط دستگاه به صورت دقیق ثبت شده و داده های نهایی ظاهر می شود. شرکت تخصصی و فوق حرفه ای نیک ابزار در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی جدید جدید و مدرن آزمایشگاهی در حال فعالیت است و همچنین در تمامی نمونه های تولیدی خود اصول روز دنیای امروزی و همچنین استانداردهای مربوط را رعایت می کند.

همچنین شما به کمک دستگاه های پیشرفته و جدید این مجموعه می توانید با هزینه هایی بسیار کمتر از یک نمونه وارداتی صاحب یک دستگاه آزمایشگاهی صنعتی درجه یک و باکیفیت شوید. دنیای بدون حد و مرز آزمایشگاهی و تخصصی امروزی را می توانید به کمک تجهیزات و دستگاه های فوق حرفه ای نیک ابزار تجربه کنید.