ایده­های استثنایی برای کار که باید بشناسید

ایده­های استثنایی برای کار که باید بشناسید

با شروع کسب و کارهای خانگی روز به روز تعداد بیشتری از مردم روش‌هایی را برای استفاده از دورکاری به منطور کارآفرینی در منزل پیدا کرده‌اند که قصد داریم برخی از آنان را معرفی نماییم.

چرم پوست ماری

کاربردهای گوناگون و زیبای چرم پوست ماری در انواع پوست ماری، تابستانه، حلقه ای و یا رزین در صنایع مختلف آن چنان متنوع و جالب توجه است که چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.دوام و ماندگاری چرم از دلایل استقبال طرفداران این ماده در تولیدات متفاوت است که موجب شده است تا قیمت بالای آن لابه لای جذابیتی که محصولات چرمی دارند گم شود و خریداران دیگر به هزینه آن فکر نکنند.

گوجه فرنگی جنگلی

یکی از گیاهان سرخ رنگ که دارای خواص و فواید بی شماری است می توان به گوجه فرنگی جنگلی اشاره نمود که بذر آن با اوزان مختلف در بازار مشاهده می شوند که بذر گوجه فرنگی دارای انواع مختلفی از جمله فلات ۱۱۱، سادین ۹۵ و پتو پراید ۲ در بازارهای فروش شناخته شده و هر کدام دارای کیفیت و قیمتهای متفاوتی عرضه می شوند.

سیب زمینی پشندی

یکی از محصولات کشاورزی که سرشار از مواد معدنی و ویتامین است را سیب زمینی پشندی  و سیب زمینی پشندی را میتوان به صورت پفکی در آورد و علت نام گذاری این محصول به پشندی این است که برای اولین بار در ایران سیب زمینی عمده را  در فشند یا پشند که یکی از روستاهای غرب البرز در شمال هشتگرد کاشته اند.