بارسلونا، نگرانی فرانسوی‌ها درباره مدافعش را برطرف کرد

بارسلونا، نگرانی فرانسوی‌ها درباره مدافعش را برطرف کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای آخرین وضعیت ژول کونده پس از مصدومیت اخیر مدافع فرانسوی در بازی شنبه شب مقابل والنسیا را توضیح داد.

در این بازی که با پیروزی یک بر صفر خفاش‌ها به پایان رسید، کونده و اریک گارسیا هر دو مدافع میانی بارسلونا آسیب دیدند و به سبب آن مجبور به ترک میدان شدند. تصور می‌شد که مصدومیت مدافع سابق سویا او را برای مدتی طولانی از میادین دور نگه دارد و شانس حضور در جام جهانی 2022 به همراه تیم ملی فرانسه را هم از او بگیرد اما طبق بیانیه‌ای که باشگاه بارسلونا منتشر کرده، دردی که مدافع سابق سویا در جریان بازی برابر والنسیا احساس کرده بود، تنها به خاطر وارد شدن فشار بیش از اندازه به عضله دو سر پای چپ بوده و مورد خاصی محسوب نمی‌شود.

طبق گزارش اسپورت؛ با وجود جدی نبودن مصدومیت کونده و گارسیا، هیچ‌یک از آنها در بازی برابر ویکتوریا پلژن در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهند داشت و به همین دلیل انتظار می‌رود که ژاوی هرناندس به ناچار از زوج پیکه و مارکوس آلونسو برای پوشش مرکز خط دفاعی استفاده کند، چرا که دیگر گزینه‌های او آرائوخو و کریستنسن هم مصدوم هستند و سرخی روبرتو نیز تا بعد از جام جهانی شانس بازگشت به میادین را ندارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم