بازدید سرزده معاون اقتصادی سازمان بازرسی از اداره کل امور مالیاتی

بازدید سرزده معاون اقتصادی سازمان بازرسی از اداره کل امور مالیاتی

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای مأموریت رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر تشدید نظارت‌های میدانی و مؤثر بازرسان با هدف نظارت دقیق و اثربخش بر نحوه خدمات رسانی دستگاه‌های اجرایی در روزهای پایانی سال، ستار شیرعالی معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی و بازرس کل امور اقتصادی سازمان بازرسی و هیأت همراه به صورت سرزده از اداره کل امور مالیاتی جنوب تهران بازدید کرد.

در جریان این بازدید، معاون سازمان بازرسی با حضور در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف به صورت چهره به چهره و مستقیم با مراجعین گفتگو کرده و در جریان نحوه خدمت‌رسانی و پاسخگویی کارکنان اداره کل امور مالیاتی قرار گرفت.

وی هدف از این بازدید را در ابتدا عرض خدا قوت به همکاران اداره کل امور مالیاتی عنوان کرد و گفت: هدف و رویکرد سازمان بازرسی کل کشور در این بازدیدها نظارت بر نحوه خدمت‌رسانی و شناسایی کاستی‌ها و نقاط ضعف احتمالی است. معتقد هستیم در جریان بازدیدهای سرزده به نحو بهتری می‌توان شاهد مسائل و مشکلات مراجعین بوده و در این راستا امکان اصلاح رویه‌ها و مشکلات وجود خواهد داشت.

شیرعالی گفت: جلب رضایت مراجعه کنندگان و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع یک تکلیف شرعی و قانونی و انسانی برای همه ما است و باید این تکلیف به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

گفتنی است در جریان این بازدید معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل پس از کسب اطلاع از میانگین مدت زمان رسیدگی به پرونده مودیان، بر تسریع در رسیدگی‌ها و موکول نکردن آن به سال آینده تاکید کرده و دستورات لازم را صادر کرد.