بازدید ۴۰ هزار نفری از نمایشگاه آسمان اقتدار در کرمانشاه

بازدید ۴۰ هزار نفری از نمایشگاه آسمان اقتدار در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود قنبری بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم اختتامیه نمایشگاه اقتدار که با حضور پرشور مردم برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر کرمانشاه برپا شد و دستاوردهای دفاعی کشور به نمایش عموم گذاشته شد.

وی افزود: نمایشگاه آسمان اقتدار از پنجم مهر ماه آغاز و تا امروز ۲۰ مهر سالروز سفر رهبری به استان کرمانشاه ادامه داشته است.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ۱۵ روز گذشته ۴۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند و با توانمندی‌های دفاعی کشور آشنا شدند و خیلی از جوانان ما با این دستاوردها و اقتدار کشور آشنا نبودند و این نمایشگاه یک فرصت ویژه برای جهاد تبیین بود.

سردار قنبری بیان کرد: کشور ما به واسطه دستاورهای دفاعی امروز از خطرات ایمن شده و کسی جرأت دست درازی به کشور را ندارد.

وی اضافه کرد: امروز به لطف توان موشکی، کشورمان در امنیت و اقتدار کامل قرار دارد و دشمن از این همین اقتدار هراسناک و پایگاه آمریکایی عین الاسد با همین موشک‌ها مورد اصابت قرار گرفت.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در دفاع مقدس کشورمان حتی در تهیه سیم خاردار مشکل داشت اما امروز یکی از هشت کشور تولید کننده تجهیزات موشکی و پهپادی در جهان است.

سردار قنبری عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خود را خادم ملت می‌دانند و آسایش خود را فدای امنیت مردم کرده‌اند و نیروهای هوا و فضای سپاه امروز آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمن است.