بانوی پاراکماندار ریکرو ایران به دیدار رده‌بندی راه یافت

بانوی پاراکماندار ریکرو ایران به دیدار رده‌بندی راه یافت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات پاراتیراندازی با کمان قهرمانی جهان در مرحله حذفی امروز نیز در چک پیگیری شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

در مرحله حذفی ریکرو بانوان، سمیه رحیمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کمانداری از مکزیک رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ به پیروزی رسید. وی در یک هشتم نهایی مقابل کمانداری از ترکیه با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید. رحیمی در یک چهارم نهایی به مصاف کمانداری از ترکیه رفت و با نتیجه ۶ بر ۴ به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. رحیمی در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف کمانداری از چین رفت و با نتیجه ۶ بر ۵ شکست خورد و از صعود به فینال بازماند. رحیمی روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف دیگر نماینده چین می‌رود.

هادی نوری در مرحله حذفی کامپوند پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل کمانداری از تایلند با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۱ به پیروزی رسید. نوری در مرحله یک شانزدهم نهایی با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۴۰ مقابل نماینده آمریکا به پیروزی رسید. وی در یک هشتم نهایی به مصاف نماینده چین رفت و با ۱۴۵ بر ۱۳۸ شکست خورد.

علی سینا منشازاده در مرحله حذفی کامپوند پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل کمانداری از اسلواکی با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۳۹ به پیروزی رسید. وی در مرحله بعد با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۰ مقابل نماینده اوکراین شکست خورد.

رمضان بیابانی در مرحله حذفی کامپوند پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل نماینده اتریش با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۲۹ به پیروزی رسید. وی در دور بعدی با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۴۲ مقابل کمانداری از آمریکا شکست خورد.

در مرحله مقدماتی حذفی و در بخش W۱ محمدرضا زندی در دور نخست مسابقات حذفی ۱۳۶ بر ۱۲۱ برابر کمانداری از کره‌جنوبی به پیروزی رسید. وی در دور دوم به مصاف دیگر نماینده کره‌جنوبی رفت و با نتیجه ۱۳۱ بر ۱۲۹ شکست خورد.