بایرن مونیخ و سناریوی خرید مهاجمی سطح بالا

بایرن مونیخ و سناریوی خرید مهاجمی سطح بالا

  به گزارش خبرگزاری تسنیم، جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ در تابستان اخیر باعث شده تا این تیم اُفتی قابل‌توجه را در خط حمله خود احساس کند و فقدان یک گلزن تمام عیار در این تیم حالا به چشم می‌آید، برای همین مدیران این باشگاه بوندس‌لیگایی به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم سطح بالا هستند، هر چند این اتفاق در فصل جاری نخواهد افتاد. شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان در این باره گزارش داد؛ حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ و همکارانش در این باشگاه به طور جدی در حال بررسی سناریوی خرید مهاجمی سطح بالا در تابستان آینده هستند. دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس و لائوتارو مارتینس مهاجم آرژانتینی اینتر در لیست بایرن مونیخ به منظور تقویت خط حمله یولیان ناگلسمان نیستند، چون در هر دو مورد قیمت آنها با عملکردشان همخوانی ندارد.

در ادامه این گزارش آمده است؛ یوونتوس بیش از ۸۰ میلیون یورو برای ولاهوویچ طلب خواهد کرد، مشابه رقمی که برای خرید او به فیورنتینا پرداخت کرد. مدیران بایرن مونیخ تنها حاضر هستند برای بازیکنی که کاملاً به آن اطمینان دارند، چنین مبلغی را پرداخت ‌کنند. در همین حال، هری کین مهاجم انگلیسی تاتنهام همچنان یکی از گزینه‌های اصلی مدنظر بایرنی‌ها برای تقویت خط حمله‌شان است. صالیحمیدزیچ اگرچه اخیراً این شایعات را کم اهمیت جلوه داده است اما همانند یولیان ناگلسمان سرمربی باواریایی‌ها از طرفداران هری کین است و اگر این انتقال از نظر مالی امکان‌پذیر باشد، از پروژه جذب این مهاجم انگلیسی حمایت خواهد کرد. شانس جذب هری کین در تابستان آینده بیشتر از همیشه است چون قرارداد او در پایان ماه ژوئن 2024 به پایان می‌رسد و تاتنهام در صورت ناکامی در تمدید قرارداد این بازیکن، مجبور به فروش او خواهد شد.

در پایان این گزارش آمده است؛ در حال حاضر مشخص نیست که آیا هری کین می‌خواهد قرارداد خود را با تاتنهام تمدید کند یا به دنبال چالشی جدید است! بنابراین، بایرن مونیخ گزینه‌های دیگری را نیز در نظر خواهد گرفت. صالیحمیدزیچ، هری کین را در کنار ارلینگ هالند، روبرت لواندوفسکی و کریم بنزما یکی از بهترین مهاجمان اروپا می‌داند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم