با تولید دمپایی، قدم های بزرگی به سوی ثروت برداشتم

با تولید دمپایی، قدم های بزرگی به سوی ثروت برداشتم

با وارد شدن به این کسب و کار و تولید انواع دمپایی و عرضه آن به سراسر ایران قدم به قدم به هدفم که ثروتمندی بود نزدیک تر شدم.

دمپایی اسپرت

با گذشت زمان همه ی کالاها و اجناس تغییر می کنند و به صورت پیشرفته در می آیند که امروزه دمپایی در مدلهای مختلفی مانند دمپایی اسپرت صورت عمده به فروش می رسد.

در زمانهای قدیم کفش توسط مصریان باستان ساخته شد که به آن پوشینه می گفتند و بعدها این پوشینه ها تغییر یافتند و تنوع پیدا کردند به شکل سندلیوم که همان صندل به زبان امروزی است شکل آنها می‌ توان به نوع زندگی میزان قدرت و نوع اجتماع آنها پی برد.

پا قلب دوم انسان است و باید از آن مراقبت کرد و در تابستان که هوا گرم است و نوع پوشش زنان که بیشتر از مردان است این پوشش باعث تعریق زیاد و گرما زدگی می شود که اگر از کفش رو بسته استفاده شود این گرما چند برابر خود را نشان می دهد بهتر است در این هوا از صندلهای مناسب پا استفاده شود.

ما چند نوع دمپایی داریم دمپایی مردانه، زنانه و بچه گانه که امروزه دمپایی برای رو فرشی هم می باشد و صندلهای طبی امکان راحتی را به پا می دهد که برای محافظت از پا حتماً باید از دمپایی و صندل چرم مناسب استفاده کرد.

دمپایی بچه گانه

دمپایی بچه گانه در رنگ بندیهای جذاب و سایز بندیهای مختلف در مجموعه ما تولید می شود و به دلیل عرضه مستقیم با کم ترین قیمت به فروش می رسد. قیمت دمپایی بچه گانه جذاب و شیک که از سایز ۲۰ تا ۳۰ هست با یکدیگر متفاوت می باشند. در واقع قیمت دمپایی های بچگانه رابطه مستقیمی با : ۱- جنس ۲- مدل آن ها دارد. در ادامه با انواع دمپایی بچگانه آشنا خواهیم شد.

دمپایی بچه گانه پلاستیکی شیک دمپاییهای بچگانه معمولا با ۴ جنس مختلف در بازار موجود هست :

دمپایی بچه گانه پلاستیکی ژله ای

دمپایی بچگانه طبی پی یو

دمپایی بچگانه فیبری (eva)

دمپایی بچه گانه پارچه ای (خزدار) اگر به صورت عمومی از مردم بپرسیم که شما کدام مدلها را به عنوان دمپایی بچه گانه شیک قبول دارید اکثرا مدلهای دمپایی بچگانه طبی و مجلسی را انتخاب می کنند.

اما جالب است بدانید دمپایی های پلاستیکی ژله ای امروزه به حدی در تولید و فرمولاسیونشان پیشرفت کرده اند که مدل های متنوعی از آن ها در بازار وجود دارد ک جزو شیک ترین دمپایی های بچه گانه محسوب می شوند. این دمپاییهای بچه گانه پلاستیکی شیک به علت جنس نرم و خوبی که دارند و همچنین قیمت بسیار مناسبشان مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته اند.

دمپایی زنانه

دمپایی زنانه برای جلوگیری از آلودگی و آسیب به کف پا مناسب است دمپایی پلاستیکی روفرشی در طرحها و رنگهای مختلف جلو بسته و جلو باز در مدلهای زنانه، مردانه و بچگانه تولید می‌شوند جنس دمپایی روفرشی بسیار مهم است که شما می توانید یکی از انواع جیر، پنبه، چرم را انتخاب نمایید. دمپایی روفرشی گزینه خوبی است که انگشتان پا دچار آسیب نشوند از ویژگیهای دمپایی خوب می توان گفت کیفیت و دوام خوبی داشته باشد به گونه‌ای که فرد در هنگام پوشیدن احساس راحتی کند قابل شستشو باشد نرم و لطیف و قابل انعطاف باشد کفش سفت نباشد به طوری که در هنگام راه رفتن احساس ناراحتی کنید چرا که بعد از مدتی دچار درد در کف پا می شوید.

دمپایی روفرشی یکی از ملزومات است که در هنگام خرید کفش اولین گزینه خرید دمپایی روفرشی می باشد در انواع مختلف جلو بسته و جلو باز تولید می شود.