با خدمات آزمایش در منزل ، آزمایشگاه را به منزل بیاورید

با خدمات آزمایش در منزل ، آزمایشگاه را به منزل بیاورید

مراجعه به آزمایشگاه و انجام تست‌های پزشکی، آن‌ هم در شرایط سختی مانند همه‌ گیری‌های ویروسی، یکی از سخت‌ترین و در عین حال پرخطرترین کارهایی است که شاید در زندگی خود انجام دهید. این روزها به لطف گسترش خدمات آزمایش در منزل ، دیگر نیازی نیست برای انجام آزمایش‌های خود، به‌ صورت حضوری به آزمایشگاه مراجعه کرده و ریسک بیماری‌های متعدد را به جان بخرید. با ما همراه باشید تا با یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز نمونه‌گیری در منزل را بهتر بشناسید.

خدمات آزمایش در منزل چیست ؟

اولین و مهم‌ترین هدف هر انسانی در زندگی، حفظ سلامتی و کنترل آن است و بدون رسیدن به این هدف، دستیابی به اهداف دیگر کاری سخت و حتی در بسیاری از موارد نیز، غیر ممکن خواهد بود. یکی از حیاتی‌ترین کارهایی که برای داشتن جسمی سالم باید به آن پایبند باشید، انجام منظم آزمایش‌ها و چکاپ‌های پزشکی است. در کنار این موضوع، گاهی نیز ممکن است درگیر بیماری‌های مختلفی شوید که برای درمان یا کنترل آن‌ها نیازمند مراجعه به آزمایشگاه و انجام تست‌های گوناگون باشید.

مسلما حضور در محیط آزمایشگاه و انجام تست‌های مورد نیاز، کار ساده‌ای نیست؛ در بسیاری از موارد نیز این سختی، مانع از مراجعه‌ شما به آزمایشگاه می‌شود که این موضوع مستقیما روی سلامتی‌تان تاثیر گذاشته و آن را با خطرات متعددی مواجه می‌سازد. اینجاست که خدمات آزمایش در منزل به کمک‌تان آمده و با پایان دادن به نگرانی‌ها و دغدغه‌های شما، قدم بسیار مهمی در راستای حفظ سلامتی‌تان برمی‌دارد. آزمایش در منزل، همان‌طور که از نامش نیز پیداست، به معنای انجام نمونه‌گیری در منزل است و یکی از نوظهورترین خدمات عرضه شده در حوزه‌ی پزشکی و سلامت به‌‌شمار می‌رود.

باوجود نوپا بودن خدمات آزمایش در منزل، این سرویس در مدت زمان بسیار کوتاهی جایگاه خود را در حوزه‌ی خدمات پزشکی به‌ دست آورده و با استقبال بسیار بالای بیماران روبرو شده است. آزمایش در منزل، به ‌خصوص در ماه‌های گذشته که دنیاگیری کرونا، ترس و وحشت را به جان مردم انداخته است، توانسته بار بزرگی را از دوش افراد برداشته و آرامش خاطر را برای آنان به همراه داشته باشد. این روزها دیگر کسی نیست که این خدمات را غیرضروری تلقی کند یا منکر مزایای آن شود؛ بلکه برعکس، همه با ضرورت این خدمت نوپا آشنا بوده و در مواقع مورد نیاز نیز از مزایای متعدد آن بهره‌مند می‌شوند.

چرا خدمات آزمایش در منزل ؟

آزمایش در منزل یک خدمت نوظهور است و چندسالی بیشتر از عمر آن نمی‌گذرد؛ اما در همین مدت کوتاه نیز به یکی از پرطرفدارترین خدمات ارائه‌ شده در حوزه‌ی پزشکی تبدیل شده است. مهم‌ترین دلایل که سبب افزایش استقبال بیماران و خانواده‌های آنان از این خدمات شده‌اند، به شرح زیر هستند:

کاهش هزینه

کمی عجیب به نظر می‌رسد اما برخلاف تصور عموم، خدمات آزمایش در منزل، سبب کاهش هزینه‌های شما شده و قطعا رضایت خاطرتان را تامین خواهد کرد. حتما از خود می‌پرسید چگونه؟ برای گرفتن جواب سوال خود، آخرین باری را که به آزمایشگاه رفتید به‌ خاطر بیاورید و هزینه‌ای را که برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی یا تامین سوخت خودروی خود صرف کردید، محاسبه کنید. با یک حساب سرانگشتی خواهید دید که استفاده از خدمات آزمایش در منزل، نه ‌تنها بار مالی اضافه‌ای برای شما در پی نخواهد داشت، بلکه هزینه‌های شما را کاهش نیز خواهد داد. در کنار این موضوع، بد نیست بدانید که بسیاری از این خدمات هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نمی‌کنند و این موضوع یکی از مهم‌ترین نقاط قوت آزمایش در منزل نسبت به خدمات حضوری، به ‌شمار می‌آید.

صرفه‌ جویی در زمان

بدون شک یکی از مهم‌ترین مزایایی که می‌توان برای خدمات آزمایش در منزل نام برد، کاهش اتلاف وقت و صرفه‌جویی در زمان است. شما با استفاده از این خدمات می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در هر ساعتی که برایتان مقدور باشد، آزمایش خود را در منزل انجام داده و در سریع‌ترین زمان ممکن نیز جواب آن را دریافت کنید.

راحتی و آسایش

مراجعه‌ حضوری به آزمایشگاه برای بسیاری از افراد کاری سخت و طاقت‌ فرسا است. سالمندان، بیماران که تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند و زنان باردار، از جمله کسانی هستند که حضور در این محیط‌ها نه ‌تنها از طاقت و حوصله‌ آن‌ها خارج است، بلکه از نظر فاکتورهای ایمنی نیز کار پرخطری به ‌شمار می‌رود. در این موارد، استفاده از خدمات آزمایش در منزل بهترین گزینه‌ای است که با انتخاب آن می‌توانید، ضمن تامین سلامتی اعضای خانواده خود، آرامش و راحتی را نیز برای آنان به همراه آورید.

پاسخ ‌دهی سریع

مزیت بسیار مهم دیگری که برای خدمات آزمایش در منزل می‌توان برشمرد، سرعت بالای سیستم پاسخ‌دهی در آن است. این خدمات در عین حال که سیستم ثبت و انجام بسیار سریعی دارند، در کم‌ترین زمان ممکن نیز جواب آزمایش‌های شما را در اختیارتان قرار می‌دهند. این موضوع نقش بسیار موثری در بالارفتن سرعت تشخیص و درمان بیماری دارد و یکی از فاکتورهای مهم در تامین سلامتی بیماران محسوب می‌شود.

نمونه ‌گیری کرونا در منزل

این روزها، تست کرونا رایج ‌ترین تستی است که در آزمایشگاه‌های تشخیص طبی و بیمارستان‌ها انجام می‌شود. در کنار ضرورتی که برای انجام این تست و اطلاع از وضعیت خود در هنگام بروز علائم بیماری دارید، به دلیل فشار روانی ناشی از همه ‌گیری کرونا، برخی از افراد نیز دچار استرس بیش از اندازه شده و تصور می‌کنند که به این بیماری مبتلا شده‌اند. آمارها نشان می‌دهد که توهم بیماری کرونا و مراجعه به مراکز درمانی و آزمایشگاهی، یکی از مهم‌ترین دلایلی است که افراد را در معرض این ویروس قرار داده و آنان را بیمار می‌کند.

برای جلوگیری از وقوع این اتفاق ناخوشایند و حصول اطمینان از سلامت خود، بجای مراجعه‌ حضوری به آزمایشگاه‌های تشخیص طبی یا بیمارستان‌ها، بهتر است است از خدمات نمونه‌گیری کرونا در منزل استفاده نمایید. برای دریافت خدمات مربوط به تست کرونا در منزل، تنها کافیست با ثبت درخواست خود در سایت آزمایشگاه مورد نظرتان و دریافت نوبت، منتظر مراجعه افراد نمونه‌گیر در منزل یا محل کار خود باشید. نمونه‌گیری کرونا در منزل می‌تواند شما را از مراجعه غیرحضوری به مراکز پرخطر بی‌نیاز کرده و سلامتی را برایتان به همراه بیاورد.

گروه پاتوبیولوژی رهسا؛ پیشرو در خدمات آزمایش در منزل

استفاده از خدمات آزمایش در منزل، به‌ خصوص در شرایط کنونی جامعه که ویروس کرونا سلامتی انسان‌ها را تهدید می‌کند، بهترین گزینه‌ای است که برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌تان می‌توانید انجام دهید. کاملا طبیعی است که برای برخورداری از این خدمات، به دنبال مرکزی مطمئن باشید که ضمن داشتن تجربه و تعهد لازم در این زمینه، خدمات مورد نیاز شما را نیز در سریع ‌ترین زمان ممکن و با هزینه‌ای مناسب، در اختیارتان قرار دهد. گروه پاتوبیولوژی رهسا، با داشتن کادری مجرب و متعهد، خدمات مورد نیاز را در اختیار شما قرار داده و سلامتی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. این مرکز با مجهز بودن به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا و سیستم پاسخگویی اینترنتی، هر آنچه را که از یک مرکز آزمایشگاهی حرفه‌ای انتظار دارید، به شما عرضه می‌کند.

همان ‌طور که گفتیم، خدمات آزمایش در منزل یک سرویس نوظهور است که در سال‌های اخیر با استقبال گسترده‌ی بیماران مواجه شده و توانسته جایگاه خود را در حوزه‌ی خدمات آزمایشگاهی، به دست آورد. گروه پاتوبیولوژی رهسا به عنوان یکی از مراکز پیشرو در ارائه‌ی خدمات نمونه‌گیری در منزل، راحتی و آسایش را برای شما به همراه آورده و سبب صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌هایتان می‌شود.

در راستای ارزش نهادن به بیماران و همچنین صحت و دقت در انجام آزمایشات و اعتماد پزشکان تاسیس شد. پزشکان و متخصصین به منظور نیل به اهداف مقدس خود که همانا تامین سلامتی بیماران می باشد، بعضا نیازمند بکارگیری ابزاری مناسب و استفاده از داده های پاراکلینیکی دقیق می باشند ،آزمایشگاههای تخصصی با رویکرد به این نیاز همواره می کوشند که با بهره گیری از ابزار و تجهیزات مدرن و تکنولوژی های نوین وهمگام با پیشرفت سایر رشته های تخصصی پزشکی ارائه دهنده خدما ت مناسب ،دقیق و سریع به اساتید و پزشکان باشند.

گروه پاتوبیولوژی رهسا طبق برنامه ای مدون ، از پیش تعیین شده و سیستماتیک درراستای تحقق اهداف ذیل قدم برداشته است

در حال حاضرگروه رهسا شامل ۴ مرکز آزمایشگاهی می باشد و درآینده جهت آسایش مراجعین مراکز جدید تاسیس می گردد.

http://rahsagroup.com/Main.aspx