با دید عمیقی که داشتم درآمدم چند برابر شد

با دید عمیقی که داشتم درآمدم چند برابر شد

پوسته را در نظر نگیرید به عمق و قلب هر فرایند و مفهومی سفر کنید. باید بدانید که برای رسیدن به هدف، جاده و طی کردن صحیح و مسیر به اندازه رسیدن به نقطه نهایی حائز اهمیت است. من با دید عمیقی که داشتم به خوبی میدانستم که حوزه لابستر، ماهی و گوجه فرنگی بسیار پر سود است از این رو با انگیزهو انرژی فراوان کارم را شروع کردم تا به درآمد رویایی که داشتم رسیدم.

گوجه فرنگی امروز

سطح زیر کشت هر منطقه میتواند یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت گوجه فرنگی امروز تهران باشد، مثلا در شیراز که هفده درصد کشت تمام ایران را داراست.

اگر در یک دوره ای از سال بدلایل محیطی یا تصمیمات اشتباه دچار کاهش سطح زیرکشت شود در نتیجه با افزایش قیمت گوجه علی الخصوص گوجه زمینی رو به رو خواهیم شد.

فصل برداشت هر منطقه نیز می تواند تاثیرگذار باشد به شرط آنکه در سایر مناطق کمبود عرضه وجود داشته باشد.

در این مورد می توان به این نکته اشاره کرد چون در دوره ای از سال دچار افزایش قیمت هستیم مستقیماً به ماه های اردیبهشت و خرداد اشاره نمود چون هیچ برداشت گلخانه ای و زمینی بصورت عمده نداریم.

ماهی قزل آلا

اگر از افرادی هستید که  علاقه دارید در مهمانیها همه چیز به یک اندازه و مرتب باشد می توانید از ماهی قزل آلا کوچک استفاده کنید که در بشقاب هر یک از مهمانها به صورت جداگانه و تک نفره یک ماهی قرار گیرد.

با استفاده از ماهی غذاهای مختلفی را می توان پخت و به شکلهای گوناگونی مانند: ماهی شکم پر، سرخ شده و کبابی می توان آن را میل کرد. طرز تهیه و پخت ماهی قزل آلا به شرح زیر می باشد: در ابتدا شکم ماهی را بریده و محتویات داخل آن را جدا می کنیم، سپس ماهی را به پشت برمی گردانیم و فشاری به آن وارد می کنیم تا استخوانها از گوشت جدا شوند.

لابستر

در بیان ویژگی و خواص شاه میگو لابستر نیاز است تا این مسئله را بدانید که این آبزی سرشار مواد مغذی از جمله : پروتئین، سلنیوم، امگا ۳، و مقدار کمی چربی اشباع شده می باشد.

از دیگر خواص مهم لابستر می توان به دارا بودن ویتامین های ضروری بدن از قبیل: روی، منیزیم، مس، آهن و ید بوده که می تواند باعث حفاظت و پیشگیری در ابتلا به بیماری تیروئید و افسردگی عمل کند.

میزان چربی لابستر به نسبت کم بوده و از آنجایی که مقادیر بالایی از پروتئین را دارد می تواند برای عضله سازی ورزشکاران مورد استفاده قرار بگیرد. آهن و مس موجود در این جانور در تشکیل سلول های قرمز خونی بسیار اهمیت دارد، همچنین شاه میگو سرشار از کلسیم بوده که در پیشگیری از پوکی استخوان بسیار موثر می باشد.