با فعالیت در حوزه چینی ثروتمند شدم

با فعالیت در حوزه چینی ثروتمند شدم

انسان های موفق در طول تاریخ زندگیشان چه کار کردند که بقیه نکردند؟شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد. در جواب باید گفت آنها ذهن سازی و رویا پردازی قوی داشتند و از منطقه امن خودشان خارج شدند وبه سرزمین ناشناخته پا گذاشتن و ریسک هایش را پذیرفتن من هم با انتخاب درست که در حوزه چینیانجام دادم توانستم ثروتمند شوم.

چینی لب طلا مقصود

یکی از مهم ترین و بهترین کارخانه های کشورمان ایران که تولید ظروف خاص را انجام می‌دهند چینی لب طلا مقصود می باشد.

این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکننده های ظروفی مثل بشقاب و کاسه, انواع قاشق و چنگال و غیره ده ها مدل های مختلف ظروف است.

در حال حاضر به کشور های مختلفی در جهان صادر می‌شود این چینی لب طلا اصیل و با کیفیت است که در کشور ما و حتی در دنیا با استقبال خوبی رو شده است.

این چینی در کنار کیفیت بالا طراحی های زیبایی دارد که با نمونه های خارجی رقابت می کند.

چینی زرین طرح فلورانس

چینی زرین طرح فلورانس یکی از زیباترین طرح ها در میان ظروف چینی است که با داشتن آن میتوانید میزبانی بی نقص باشید.

یکی از مواردی که هنگام خرید توجه به آن بسیار مهم است توجه یه زیر بشقاب ها و کاسه ها است باید مطمئن شویم که قسمت زیر ظروف ما حتما صاف باشد تا در هنگام چیدن روی هم به ظروف زیرین آسیبی وارد نشود.

توجه به رنگ و لعاب ظروف هم از نکات حائز اهمیت است زیرا ظروف درجه یک دارای رنگی شفاف و درخشان است و هیچگونه لکی نباید در سطح ظرف دیده شود.

چینی زرین طرح الگانس پلاتینی

سرویس چینی زرین طرح الگانس پلاتینی به راحتی در ماشین ظرفشویی قابل شستشو می باشد و از استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت برخوردار است.

این طرح و به طور کلی انواع مدل های چینی زرین دارای سرویس های پذیرایی مختلفی از جمله غذا خوری ۶ و ۱۲ نفره، سرویس چای خوری، قهوه خوری، انار خوری و ظروف مکمل دیگری می باشند

با توجه به مرغوبیت بالای این محصولات، با سرویس های چینی اروپایی برابری می کند و در اکثر موارد مردم خرید برند زرین را حتی به مارک های خارجی ترجیح می دهند.

طرح های سرویس چینی زرین آنقدر متنوع و جذاب است که هر فرد با هر سلیقه ای می تواند یک سرویس مورد علاقه ی خود را از میان آن ها انتخاب کند.