با قوانین طلایی به ثروت رسیدم

با قوانین طلایی به ثروت رسیدم

موفقیت رو به اصطلاح خودتون تعریف کنید، آن را با قوانین خود بدست آورید و زندگی ای بسازید که به زندگی کردنش افتخار کنید. من هم با تکیه بر خود و پشتکار مسیری جدید در زمینه تجارت آغاز کردم و تا به امروز یکی از تاجرین موفق هستم. در ادامه با من همراه باشید.

انجیر درجه یک استهبان

انجیر درجه یک استهبان یک میوه مفید، با ارزش و با کیفیت است.همان طور که از اسم انجیر درجه یک استهبان نیز پیداست این میوه در بهترین نواحی کشور در باغ های شهر استهبان در استان فارس کشت و به بازار عرضه و در نهایت به دست مصرف کننده می رسد.بسیاری از محققان معتقدند به جای سیب این میوه همان میوه ممنوعه کشف شده توسط حوا می باشد.

انجیر سیاه تازه در بازار

انجیر سیاه تازه در بازار به دلیل کالری کمی که دارد یک میان وعده و عصرانه عالیست که از آن می توانید در تهیه سالاد، دسر، شیرینی و مربا استفاده کنید.در طب سنتی از انجیر سیاه برای درمان بواسیر، رفع گرما و تشنگی، رفع اسپاسم، تقویت کبد، کاهش تورم طحال، کاهش حساسیت سینه ها، درمان آرتروز و کمک به تقویت استخوان ها استفاده می شود.

انجیر در اصفهان

انجیر در اصفهان به صورت گوشت کرم رنگ و نرم با پوست نازکی است طبع گرم و مزه بسیار دلچسبی دارد.یکی دیگر از دلایل اصلی ارزشمند بودن این محصول استان اصفهان، آب و هوای مناسب آن برای این میوه می باشد.فواید آن تقویت سیستم ایمنی و تقویت بدن، پاک سازی روده بزرگ، درمان کم خونی و بی اشتهایی و غیره است.