با کار در حوزه آینه درآمدم رونق گرفت

با کار در حوزه آینه درآمدم رونق گرفت

داشتن کسب و کار در حوزه آینه یکی از اهداف من بود. کسب اطلاعات برای روش فروش و شناخت انواع آینه ها منجربه ورود من به دنیای تجارت این محصول شد. سال ها طول کشید تا بتوانم تجربه به دست بیاروم. اما الان می توانم به راحتی این تجربه ها را در اختیار شما قرار دهم تا شما هم با ورودتان به این حوزه بتوانید درآمدهای خود را افزایش دهید.

آینه گریم

جالب است بدانید که قیمت آینه گریم چراغ دار جزء محصولاتی هستند که با طرح مورد نظر مشتریان قابل ساخت می باشند، بنابراین افرادی که به دنبال نمونه های متفاوت و خاص از آینه های گریم چراغ دار هستند با مراجعه به مراکز تولیدی می توانند، طراحی مد نظر خود را به آن ها ارائه نمایند تا تولید کنندگان در مدت زمان کوتاه سفارش آن ها را با شکل و طرح مورد نظر مشتریان آماده کنند.البته که ساخت سفارشی آینه های گریم هزینه بیشتری خواهد داشت، بنابراین افرادی که می‌ خواهند این نوع کالا را متفاوت با محصولات موجود در بازار داشته باشند باید برای خرید این محصول هزینه بیشتری بپردازند و آینه ای خاص و جذاب با کیفیت عالی داشته باشند.

آینه لامپی

یکی از استان هایی که توانسته است این آینه لامپی را به صورت عمده تولید کند اصفهان می باشد که قیمت آینه لامپی تولید شده اش  چون مناسب است به خوبی خرید می شود. خوبی این مدل از آینه ها این می باشد که بعد از خراب شدن لامپ ها می توانید باز مجدد از این مدل ها استفاده کنید و هر رنگی را که مورد پسند شما است جایگیزین کنید.برخی از این محصلات دارای کناره های چوبی و ام دی افی هستند که لامپ هالوژن روی آن نصب شده اند و زیبایی فوق العاده ای را دارد. یکی از لامپ هایی که بسیار در این باره مورد استفاده قرار می گرد نوع ال ای دی می باشد که نور را به طور یک سانی پخش می کند و از این که فقط در یک نقطه تابش کند نمی باشد. این مدل از آینه ها را می توانید بدون هیچ نگهدارنده ای روی دیوار قرار دهید و زیبایی منازل خودتان را دو چندان کنید.

آینه مدرن

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت آینه مدرن که خیلی کاربردی و پرطرفدار هستند لطفاً در ادامه همراه ما باشید. همان‌گونه که  اشاره کردیم تابلوهای قاب آینه دکوراتیو سه تیکه در متریال های گوناگون ساخته می‌شود که معمولاً محبوب‌ترین این تابلوها از نوع دکوراتیو طلایی و یا نوع مدرن است. با توجه به سبک زندگی، شما می‌توانید به سفارش هرکدام بپردازید.نوع آلومینیومی باقیمت بالاتری در بین تابلو قاب آینه از نوع مدرن به فروش می‌رسد و یکی از پرفروش‌ترین‌ها به حساب می‌آید. معمولاً با استفاده از لامپ کم‌مصرف ال ای دی می‌توان جلوه بسیار خاصی را برای قاب آینه آلومینیومی در نظر گرفت. عمدتاً آن دسته از افرادی که به دنبال تنوع در انتخاب قاب تابلو هستند، از قاب‌های چوبی نیز به‌خوبی استقبال می‌کنند؛ چراکه حتی می‌توان روی قاب چوبی از هنرهای دستی همچون حکاکی استفاده کرد.