با کسب دانش و مهارت در حوزه توت فرنگی ثروتمند شدم

با کسب دانش و مهارت در حوزه توت فرنگی ثروتمند شدم

زمانی‌ که شما از دور به یک موفقیت نگاه می ‌کنید آن را سخت و دور از ذهن می ‌بینید. اما زمانی‌ که در مسیر آن قرار می ‌گیرید متوجه خواهید شد که این موفقیت با تلاش و کوشش امکان‌ پذیر است. من با کسب دانش و مهارت‌ جدید در حوزه توت فرنگی بسیار موفق عمل کردم و توانستم بازار خرید و فروش داغی را برای این محصولات فراهم کنم و با فروش عمده آن‌ ها در مدت کوتاهی به ثروت رسیدم. 

توت فرنگی بسته ای

توتفرنگی بسته ای در بسته بندی های مختلف در بازار موجود می باشد. توت فرنگی به دلیل خواص فراوان و ویتامین های زیاد و طعم خوب آن بسیار طرفدار دارد. توت فرنگی برای سلامتی قلب بسیار مفید است توت فرنگی به صورت بسته ای در بسته بندی مناسب قابل عرضه می باشد. این میوه خوش طعم به دلیل داشتن مقدار زیاد آنتی اکسیدان از انواع سرطان جلوگیری می کند و باعث کاهش فشار خون می گردد. توت فرنگی دارای انواع مختلف ویتامین ها است به طوری که مقدار ۸ عدد از آن مقدار ویتامین c بیشتری از پرتقال دارد. گیاه توت فرنگی نیاز به کود کم دارد ولی باید قبل از کاشت خاک را استریل کرد تا از انواع قارچ ها محافظت گردد.

توت فرنگی امروز

توت فرنگی امروز را می توانید از مراکز فروش معتبر تهیه کنید. بیش ترین مقدار ماده معدنی موجود در توت فرنگی کلسیم است که برای افراد در معرض خطر پوکی استخوان می تواند بسیار مفید باشد.مقدار ویتامین ث در توت فرنگی نیز به قدری فراوان است که می تواند ۷۱ درصد از نیاز روزانه هر فرد را نسبت به این ویتامین تامین کند.اگر شما هم قصد خرید توت فرنگی امروز را دارید باید به سراغ میوه فروشی و میادین میوه و تره بار وابسته به شهرداری ها بروید.توصیه می شود از خرید توت فرنگی هایی که در زیر نور خورشید بوده اند خودداری کنید چرا که مقداری از ویتامین های آن از بین رفته است.

توت فرنگی بهنمیر

توت فرنگی بهنمیر یکی از بهترین انواع توت فرنگی می باشد. اگر دچار نقرس و التهاب در بدن هستید از توت فرنگی تازه یا اگر در دسترس نبود توت فرنگی خشک استفاده نمایید.توت فرنگی در شهر بهنمیر از توابع بابلسر که رتبه اول در تولید توت فرنگی در استان مازندران است به طور گسترده کشت می شود. کاشت توت فرنگی تا برداشت از جمله شخم زدن نایلون کشی بوته کاری و سم پاشی از آبان یا آذر ماه شروع می شود و برداشت این محصول در این شهر اواخر فروردین انجام می گردد.توت فرنگی بهنمیر مرغوبیت بسیار خوبی دارد و ماندگاری بالایی دارد و در مدت زمان زیادی قابل استفاده است بطوریکه آن را در سردخانه نگه داری می کنند و در زمان هایی به جز بهار و تابستان به بازار عرضه می کنند.