براهیم: حضور در میلان به من کمک کرد/ آماده بازی در بهترین باشگاه جهان هستم

براهیم: حضور در میلان به من کمک کرد/ آماده بازی در بهترین باشگاه جهان هستم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، براهیم دیاس که در سال ۲۰۱۹ از منچسترسیتی به رئال مادرید پیوست و در ادامه در سال ۲۰۲۰ به طور قرضی راهی میلان شد، پس از سه فصل حضور در این تیم ایتالیایی سرانجام به رئال بازگشت و امروز (سه‌شنبه) در مراسمی که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، پیراهن شماره «21» کهکشانی‌ها که پیش از این متعلق به ایسکو بود از آن خود کرد و پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران حاضر در این مراسم هم شد.

این هافبک نفوذی اسپانیایی ضمن تشکر از فلورنتینو پرس بابت استقبال و تمجید از او در این کنفرانس خبری گفت: من می‌دانم که بازیکن رئال مادرید بودن به چه معناست. اکنون آماده بازی در بهترین باشگاه جهان هستم. فقط رئال مادرید برای من وجود دارد. زنده باد مادرید. آن سه سال حضورم در میلان به من خیلی کمک کرد. من در داخل و خارج از زمین به بلوغ رسیدم. بله، خواهید دید که براهیم با اشتیاق فراوان برای موفقیت در رئال مادرید به اینجا آمده است. به همین دلیل پذیرفتم برای موفقیت در بهترین تیم جهان به رئال برگردم.

وی همچنین درباره شایعاتی که دوباره در خصوص احتمال پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید مطرح شده، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم وقت صحبت در این مورد فرا رسیده باشد. امروز روز من است. من احتمال مطرح شدن چنین سئوالی را تصور می‌کردم. خوشحالم که در مادرید هستم و هرکسی که در رختکن رئال باشد، خوشحال خواهد بود.

براهیم دیاس ۲۳ ساله همچنین در مواجهه با این پرسش که «آیا رفتن بنزما و آسنسیو باعث افزایش فشار بر رئال نخواهد شد؟»، خاطرنشان کرد: کریم و مارکو بازیکنانی بزرگ هستند. در اینجا فشار وجود دارد که تمام توان‌تان را به نمایش بگذارید. مطمئن هستم که در سطح بالای خودم خواهم بود و نماینده مادرید خواهم بود چون بهترین باشگاه جهان است.

او در زمان حضورش در میلان در ۱۲۴ بازی از رقابت‌های مختلف به میدان رفت و آمار 18 گل‌زده و 15 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت. این هافبک اسپانیایی همچنین در فصل 21-2022 به روسونری برای فتح سری A ایتالیا بعد از 11 سال کمک کرد.

انتهای پیام/