بررسی جدیدترین مدلهای درب ضد سرقت در بازار تهران

بررسی جدیدترین مدلهای درب ضد سرقت در بازار تهران

درب ضد سرقت جزو درب‌ هایی است که طراحی و ساخت آن ها به گونه‌ ای انجام می شود که امکان نفوذ افراد ناشناس و سارق را به محیط مد نظر شما محدود و غیرممکن می کند. این درب‌ ها از مواد مقاومی ساخته می‌ شوند و به صورت گسترده ای برای استفاده در ورودی‌ های اصلی ساختمان‌ ها و خانه‌ ها به‌ کار می‌ روند.

با توجه به این که درب های ورودی که قرار است در بخش بیرونی ساختمان ها نصب شود باید دارای امنیت بیشتری باشند باید از استانداردهای خاصی برای تولید آن ها استفاده شود تا با مشکل رو به رو نشوید. پس خرید درب ضد سرقت به شما کمک می کند تا بتوانید سطح امنیت و ایمنی منزل و یا محل کار خود را تا حدودی زیادی افزایش دهید. ولی باید به یک نکته ی مهم توجه داشته باشید و آن هم این است که در صورت استفاده از ابزارهای مخصوص امکان نفود به هر دربی وجود خواهد داشت ولی شما می توانید به کمک نصب درب ضد سرقت و سایر یراق آلاتی که میزان امنیت را بالا می برند تا حدود زیادی این کار را غیرممکن کنید. جدیدترین مدلهای درب ضد سرقت به گونه ای تولید شده اند که امنیت بسیار بالایی را برای ساختمان شما فراهم می آورند.

وجود ویژگی هایی که باعث ایجاد اختلاف بین مدلهای درب ضد سرقت با درب معمولی می شود شامل نوع چهارچوب، نوع قفل، نوع و تعداد لولا، ساختار داخلی لنگه آن می باشد. اگر قصد خرید درب ضد سرقت را دارید و به دنبال خرید بهترین مدل هستید بهتر است درب ضد سرقت ترک را برای خرید انتخاب کنید. تولید این درب ها به گونه ای می باشد که محصول نهایی دارای بهترین کیفیت می باشد و میزان مقاومت آن بیشتر از مدل های دیگر (ایرانی و چینی) است.

جدیدترین مدل های درب ضد سرقت در بازار تهران کدام است؟

درب ضد سرقت به شما کمک می کند تا بتوانید سطح امنیت را در محیط مد نظر خود افزایش دهید و در برابر عواملی مانند هر نوع ضربه و فشار خارجی مقاومت و استحکام مورد نیاز را داشته باشند. با افزایش استقبال مشتریان از خرید این دربها برای نصب به عنوان درب ورودی ساختمان، تولید کنندگان اقدام به عرضه محصولات جدید و مدرن به بازار نمودند. از جدیدترین مدلهای درب ضد سرقت در بازار تهران می توان به این موارد اشاره نمود:

جدیدترین مدل های درب ضد سرقت
درب ضد سرقت مدل ونوسنوع روکش: راش

رنگ درب: قهوه ای

ابعاد درب: ۱۱۰*۲۱۰

نوع رنگ به کار رفته برای رویه: پلی اورتان

قفل ضد سرقت: ترک

ضخامت ورق چارچوب: ۱.۲۵ میلی‌ متر
درب ضد سرقت مدل آرازرویه راش و رنگ پلی اورتان

رنگ چهارچوب الکترواستاتیک

ورق ایمنی فولادی ۱۰۰%

ضخامت ورق چهار چوب

۱.۵ابعاد:طول ۲۱۰ عرض ۱۱۰ کفی ۱۸

قفل با ۵ سال ضمانت 
درب ضد سرقت مدل دیاناضخامت فلز چهار چوب: ۱.۲۵ میل

عرض چهار چوب: ۱۱۰ cm

طول چهار چوب: ۲۱۰ cm

نوع رویه: رویه سوپر مات ترک

واشر درز گیر دور درب: درزگیر پرسی
درب ضد سرقت مدل ساراینوع رویه: راش

واشر درز گیر دور درب: درزگیر پرسی

چشمی: دارد

نوع عایق: فوم پلی اورتان

رنگ چهارچوب: قهوه ای الکترو استاتیک

وزن: ۹۵ kg

جدیدترین مدلهای درب ضد سرقت را میتوانید از آریا درب خریداری نمایید. ۰۲۱۴۴۵۴۳۲۲۵

 درب ضد سرقت لوکس

آشنایی با انواع درب ضد سرقت

در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به این مشخصات دقت نمایید:

  • انتخاب چهارچوب محکم و مقاوم برای افزایش مقاومت در برابر ضربه‌ های احتمالی
  • مقاوم در برابر تغییر شرایط محیطی اعم از آتش‌ سوزی، رطوبت و انواع خوردگی 
  • از نفوذ گرد و غبار به داخل منزل جلوگیری می کند.
  • انتخاب قفل محکم و ایمن و زبانه در چندین جهت برای افزایش سطح امنیت
  • انتخاب لولای محکم و پنهان و کاهش نفوذپذیری از طریق لولای درب
  • انتخاب یک پوشش محکم و مقاوم در برابر شرایط مختلف

در ادامه به بررسی انواع درب ضد سرقت می‌پردازیم:

درب ضد سرقت چوبی

درب ضد سرقت چوبی از نظر نوع کارکرد شبیه به دیگر مدل ها می باشد و تنها تفاوت بین این مدل با سایر مدل ها مربوط به روکش چوبی درب می باشد که برای زیبایی درب مورد استفاده قرار می گیرد. روکش انتخابی برای نصب معمولا از چوب های ام دی اف، اچ دی اف، پی وی سی و… می باشد. در مورد نوع چوب انتخابی هم باید بگوییم که از چوب افرا، توسکا، ملج، چنار، گردو، توت، چوب روسی، راش و… استفاده می شود.

نکته ی مهمی که باید هنگام خرید این درب ها به آن توجه کنید این است که چوب هایی که میزان مقاومت آن ها بالاتر می باشد رنگ تیره تری دارند. در صورتی که چوب رنگ روشنی داشته باشد به خاطر این که چگالی پایینی دارند وزن کمتر و در نتیجه مقاومت کم تری دارند.

درب چوبی

درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت رویه فلزی که یکی از مدل های درب های ضد سرقت ام دی اف می باشد و به خاطر این در برابر شرایطی مانند باران و نور مستقیم آفتاب قرار دارند گزینه ی مناسبی برای انتخاب در مناطقی می باشد که از نظر شرایط آب و هوایی رطوبت زیادی دارند.

تنوع طرح و رنگ در نظر گرفته شده برای درب های فلزی به نسبت دیگر مدل ها کمتر می باشد. رنگ در نظر گرفته شده برای این درب در بیشتر موارد رنگ سفید و قهوه ای می باشد. امکان تولید سفارشی در مدل های مختلف تک لنگه، یک و نیم لنگه، و دو لنگه برای مشتریان وجود دارد. شما می توانید برای افزایش تامین امنیت ساختمان های تجاری، مسکونی و صنعتی از این درب ها استفاده کنید.

درب ضد سرقت استیل

همان طور که از نام این محصول پیداست برای ساخت آن از فلز استیل استفاده می شود و برای انتخاب و نصب در محیط های مینیمال و مدرن گزینه ی مناسبی می باشد. با توجه به این که فلز استیل، در برابر رطوبت و آب نیز مقاومت و استحکام مورد نیاز را دارند گزینه ی مناسبی برای نصب در محیط های مرطوب می باشد.

از جمله مزایای انتخاب و نصب درب استیل می توان به مقاومت در برابر رطوبت و حرارت، دوام و طول عمر بالا، ضد خش بودن، عایق سازی صوتی و حرارتی، ضد ضربه بودن اشاره کرد. در مورد کاربرد درب ضد سرقت استیل باید بگوییم که گزینه ی مناسبی برای نصب برای درب ورودی فروشگاه ها و مغازه ها می باشد. در صورتی که قرار باشد در طلافروشی یا صرافی نصب شود می توانید برای افزایش امنیت از این درب ها استفاده کنید.

درب لابی ضد سرقت

مدل دیگر درب ضد سرقت، دربهایی هستند که به عنوان درب ورودی لابی نصب می شوند. این دربها دارای ابعاد بزرگتری نسبت به درب آپارتمانی هستند و معمولا در ساختمانهای لوکس از این محصولات استفاده می شود. درب لابی ضد سرقت را میتوانید به صورت یک و نیم لنگه، دولنگه و سه لنگه سفارش دهید. یکی از مهم ترین مزایای خرید از کارخانه درب ضد سرقت و یا مراکز فروش، امکان ساخت محصولات به صورت سفارشی می باشد.

 درب ضد سرقت شیشه ای

قیمت درب ضد سرقت ارزان در بازار تهران چقدر است؟

قیمت درب ضد سرقت به عوامل مختلفی از جمله کیفیت، جنس، ابعاد و شرکت تولید کننده، نوع طرح و متریال، ضخامت ورق چهارچوب و لنگه، جنس روکش درب، تعداد پروفیل‌ کشی، جنس یراق‌ آلات و مدل قفل‌ های نصب شده بر روی درب ضد سرقت و… بستگی دارد. برای این که بتوانید نسبت به استعلام قیمت درب مد نظر خود اقدام کنید کافیست با همکاران ما در فروشگاه آریا درب در ارتباط باشید و بعد از دریافت مشاوره نسبت به خرید مدل مد نظر خود اقدام کنید.

بررسی مشخصات و کاربرد درب ضد سرقت

انتخاب یک یا دو لایه ورقه فلزی برای تولید درب های ضد سرقت به این خاطر می باشد تا میزان مقاومت و استحکام درب ها افزایش پیدا کند. به غیر از این ورق یک استراکچر فلزی نیز درون درب قرار داده شده است. بر روی ساختار فلزی درب، دو روکش که غالباً چوبی است قرار می‌ گیرد. نوع روکش انتخابی با توجه به سلیقه ی مشتری و بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته است تعیین می شود. برای پر کردن فضای خالی موجود بین روکش درب ضد سرقت و ورقه‌ های فلزی با یک عایق پر می‌ شود. در مورد کاربرد درب ضد سرقت هم باید بگوییم که گزینه ی مناسبی برای نصب در منازل، اداره ها و دفاتر کاری، ساختمان ها و یا سایر مراکز مسکونی و یا اداری برای بالاتر بردن مسائل ایمنی در برابر دزدی، آتش سوزی، طوفان و… می باشد.

 درب ضد سرقت 1402

برای این که بتوانید بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید در ادامه به بررسی مشخصات فنی این محصول می پردازیم.

ابعاد درب ضد سرقت

  • درب ضد سرقت چینی: ۲۱۰ در ۱۰۵ سانتی‌ متر
  • درب ضد سرقت ترک: طول ۲۰۵ تا ۲۱۵ و عرض ۱۱۰ تا ۱۱۵
  • درب ضد سرقت ایرانی: ساخت سفارشی درب در ابعاد مد نظر مشتری

قفل ضد سرقت نصب شده در دربهای ورودی

قفلی که برای نصب بر روی درب در نظر می گرفته می شود ۲ عدد می باشد که یکی از قفل ها، قفل شب‌ بند می باشد و در بخش بالایی درب قرار داده می شود. قفل دیگر که به عنوان قفل اصلی در نظر گرفته می شود متعلق به برندهای ترک می باشد.

لنگه درب

لنگه درب یکی از مواردی محسوب می شود که باعث ایجاد تفاوت در بین مدل های درب ضد سرقت می شود و قطعاً میزان کیفیت این مورد می تواند در تعیین کیفیت درب ها تأثیرگذار باشد.

ضخامت و ابعاد ورق

نکته ی مهمی که حتماً هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید ضخامت و ابعاد ورق انتخاب شده برای تولید چهارچوب درب می باشد. در مورد ضخامت ورق هم باید بگوییم که باید به گونه ای باشد که مقاومت کافی در برابر وزن زیاد درب را داشته باشد.

چهارچوب

در صورت انتخاب چهارچوب درب ضد سرقت استاندارد باید به صورت چهارچوب کف ۱۴ و چهارچوب کف ۱۸ باشد.

رویه درب 

نوع رویه درب ضد سرقت حتماً باید با محیطی که قرار است در آن جا نصب شود همخوانی داشته باشد. پس بهتر است قبل از خرید درب نوع رویه را انتخاب کنید.

 رویه درب ضد سرقت

برای خرید جدیدترین مدلهای درب ضد سرقت می‌توانید با مجموعه آریا درب تماس بگیرید. ۰۲۱۴۴۵۴۳۲۲۵