برنامه دانلود فیلم و سریال رایگان برای اندروید (FILMZI)

برنامه دانلود فیلم و سریال رایگان برای اندروید (FILMZI)

برنامه اندروید دانلود فیلم و سریال دوبله

یکی از برنامه های جذاب و پر دانلود برای اندروید برنامه دانلود فیلم و سریال فیلمزی می باشد که با هزاران فیلم و سریال جدید و قدیمی ساعت ها می تواند برای شما سرگرمی خلق کند ، در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار نفر از سایت و اپلیکیشن فیلمزی در حال استفاده هستند.

دانلود برنامه فیلم و سریال بدون سانسور flix

دانلود برنامه فلامینگو فیلم برای کامپیوتر

اگر شما با سیستم ویندوز و لپ تاپ ، کامپیوتر به دیدن فیلم و سریال می پردازید می توانید بصورت کاملا اسان برنامه تحت وب فیلمزی رو دانلود و نصب کنید برای نصب نسخه تحت وب کافیه وارد سایت filmzi.ir شوید و در ادامه از قسمت بالای نوار جستجو روی ایکون اینستال کلیک کنیدو مانند تصویر زیر 

بعد از نصب برنامه فیلمزی برای کامپیوتر می توانید در هر زمان با کلیک روی ایکون برنامه در صفحه دسکتاپ به برنامه دسترسی پیدا کنید.

 برنامه فیلم و سریال بدون سانسور moviebox

نصب برنامه فیلم

برای نصب برنامه فیلم می توانید بصورت دو روش عمل کنید ابتدا می توانید با ورود به برنامه بازار یا مایکت از قسمت سرچ تایپ کنید “فیلمزی” و بعد از جستجو برنامه فیلمزی رو نصب کنید و یا می توانید بصورت لینک مستقیم از اینجا برنامه فیلمزی رو دانلود کنید .

دانلود برنامه اندروید فیلم و سریال 

دانلود گپ فیلم با لینک مستقیم

Appflix v2.0.3 [Premium] – اپلیکیشن نمایش اطلاعات فیلم و سریال مخصوص اندروید
نسخه پریمیوم با دسترسی به تمامی امکانات تقدیم شما

تمامی فیلم ها و سریال های تولید شده دارای اطلاعات خاص خود هستند که گاه این اطلاعات باعث می شود تا بینندگان به سمت آن ها جذب شده و یا اینکه منتقدان نمره بالاتری را به فیلم ها اختصاص دهند. در زمینه نمایش اطلاعات سریال ها تا کنون چندین نرم افزار مختلف برای سیستم عامل های گوناگون منتشر شده است که در این پست قصد داریم شما را با یکی از بهترین نسخه های اندرویدی این دسته از اپ ها آشنا سازیم. Appflix Premium عنوان یک اپلیکیشن کامل و جالب برای نمایش اطلاعات فیلم و سریال ها مخصوص اندروید می باشد که توسط Appflix Team توسعه منتشر شده است. این نرم افزار با برخورداری از یک دیتابیس عظیم به کاربرانش اجازه می دهد تا در هر زمانی به اطلاعاتی کامل از فیلم ها دسترسی داشته باشند و یک خلاصه از داستان ان ها را مشاهده کنند. شاید بتوان یکی از برترین قابلیت های این استارت اپ را به نسبت برنامه های مشابهش دسته بندی کامل آن دانست که تمامی ژانر ها را در خود جای داده و کمک می کند تا عناوین مورد نظرتان را در زمان بسیار کمتری پیدا کنید! اگر به دنبال یک اپلیکیشن برای دسترسی به اطلاعات فیلم ها هستید، فیلمزی را امتحان کنید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه فیلمزی  اندروید :

نمایش خلاصه ای از عنوان فیلم ها و سریال های منتشر شده
پشتیبانی از اپیزود های مختلف منتشر شده از یک فیلم یا سریال
علامت گذاری فیلم های مورد نظرتان برای دسترسی سریع و آسان تر
مشاهده یک پیش نمایش از فیلم های موجود
دسته بندی تمامی ویدئو ها بر اساس ژانر های گوناگون
امکان جست و جو در میان دیتابیس عظیم برنامه
محیط کاربری بسیار ساده و آسان
اپلیکیشن فیلمزی با بر خورداری از امکانات و قابلیت هایی متنوع و همچنین یک دیتابیس عظیم توانسته است با هزاران دانلود امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمdوم ان را از وبسایت فارسروید دریافت نمایید ؛ نسخه ما همه قابلیت ها را شامل میشود و بدون محدودیت زمانی می توانید از انها بهره ببرید .

دانلود برنامه فلامینگو فیلم برای ایفون

Appflix v2.0.3 [Premium] – اپلیکیشن نمایش اطلاعات فیلم و سریال مخصوص اندروید
نسخه پریمیوم با دسترسی به تمامی امکانات تقدیم شما

تمامی فیلم ها و سریال های تولید شده دارای اطلاعات خاص خود هستند که گاه این اطلاعات باعث می شود تا بینندگان به سمت آن ها جذب شده و یا اینکه منتقدان نمره بالاتری را به فیلم ها اختصاص دهند. در زمینه نمایش اطلاعات سریال ها تا کنون چندین نرم افزار مختلف برای سیستم عامل های گوناگون منتشر شده است که در این پست قصد داریم شما را با یکی از بهترین نسخه های اندرویدی این دسته از اپ ها آشنا سازیم. Appflix Premium عنوان یک اپلیکیشن کامل و جالب برای نمایش اطلاعات فیلم و سریال ها مخصوص اندروید می باشد که توسط Appflix Team توسعه منتشر شده است. این نرم افزار با برخورداری از یک دیتابیس عظیم به کاربرانش اجازه می دهد تا در هر زمانی به اطلاعاتی کامل از فیلم ها دسترسی داشته باشند و یک خلاصه از داستان ان ها را مشاهده کنند. شاید بتوان یکی از برترین قابلیت های این استارت اپ را به نسبت برنامه های مشابهش دسته بندی کامل آن دانست که تمامی ژانر ها را در خود جای داده و کمک می کند تا عناوین مورد نظرتان را در زمان بسیار کمتری پیدا کنید! اگر به دنبال یک اپلیکیشن برای دسترسی به اطلاعات فیلم ها هستید، Appflix را امتحان کنید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Appflix اندروید :

نمایش خلاصه ای از عنوان فیلم ها و سریال های منتشر شده
پشتیبانی از اپیزود های مختلف منتشر شده از یک فیلم یا سریال
علامت گذاری فیلم های مورد نظرتان برای دسترسی سریع و آسان تر
مشاهده یک پیش نمایش از فیلم های موجود
دسته بندی تمامی ویدئو ها بر اساس ژانر های گوناگون
امکان جست و جو در میان دیتابیس عظیم برنامه
محیط کاربری بسیار ساده و آسان
اپلیکیشن Appflix با بر خورداری از امکانات و قابلیت هایی متنوع و همچنین یک دیتابیس عظیم توانسته است با هزاران دانلود امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پریمdوم ان را از وبسایت فارسروید دریافت نمایید ؛ نسخه ما همه قابلیت ها را شامل میشود و بدون محدودیت زمانی می توانید از انها بهره ببرید .

فیلمزی  فیلم و سریال دوبله – دانلود  برنامه‌  در  بازار و مایکت

دانلود برنامه فیلم بدون سانسور دوبله فارسی

Iranflix – ایرانفلیکس را میتوان به عنوان برنامه ای کامل و ایرانی برای مشاهده انواع فیلم و سریال معرفی کرد که کار تماشای فیلم ها را برای کاربران ساده تر کرده است. اگر قضد تماشای فیلم یا سریال خاصی را دارید دیگر نیاز به تهیه اشتراک و جستجو در اینترنت و سایر شبکه های اجتماعی نیستید زیرا در ایرانفلیکس آرشیو کامل فیلم ها جمع آوری شده است. در این اپلیکیشن به سادگی و بدون طی هیچ مرحله خاصی میتوانید به لیست کامل فیلم ها آثار تولید شده در جهان و ایران دسترسی داشته باشید و آنها را طبق سلیقه خود در یک لیست قرار دهید تا در زمان های دیگر مشغول تماشا شوید.

از طریق سیستم جستجوی داخل برنامه به راحتی میتوانید نام فیلم یا سریال مدنظرتان را بنویسید تا کار جستجو آغاز شود و سپس آنرا برای مشاهده در زمانهای دیگر دانلود کنید و یا به صورت آنلاین تماشا کنید. در این اپلیکیشن امکان مشاهده و دانلود بیش از هزاران فیلم و اثر خارجی و ایرانی تولید شده وجود دارد که میتوانید با دانلود و نصب جدیدترین نسخه ایرانفلیکس به سادگی به این آرشیو غنی و کامل دسترسی داشته باشید.

ویژگی های برنامه ایرانفلیکس Iranflix اندروید :
امکان افزودن فیلم ها و سریال ها به لیست علاقه مندی ها
امکان مشاهده  آنلاین جذاب‌ترین و جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های روز ایران و جهان
پخش فیلم و سریال ها با بهترین کیفیت و به آسان ترین شکل ممکن
امکان دانلود فیلم و سریال و جستجو در بین هزاران فیلم و سریال

فیلمزی

دانلود گپ فیلم اندروید

فلیکس دراما بزرگ ترین اپلیکیشن اختصاصی فیلم و سریال های شرق آسیات که شما می تونید به صورت کاملا رایگان ازش استفاده کنید

از قابلیت های باحال فلیکس دراما میشه به این موارد اشاره کرد:

– بیش از ۳ هزار فیلم و سریال کره ای ، چینی ، ژاپنی و تایلندی
– زیرنویس فارسی چسبیده برای همه فیلم و سریال ها
– امکان دانلود فیلم و سریال ها در حافظه گوشی
– ویدیو پلیر مخصوص با قابلیت انتخاب تیم ترجمه و تغییر رنگ و فونت زیرنویس
– دریافت نوتیفیکیشن هنگام انتشار قسمت جدید سریال ها
– امکان ساخت لیست علاقه مندی ها
– بیوگرافی کامل بازیگران
– بدون نیاز به ثبت نام
– امکان تماشای آنلاین
– تنوع کیفیت بالا
– سازگاری با همه گوشی و تبلت های بالای اندروید ۵

اپلیکیشن دانلود فیلم و سریال