برنامه ریزی سازمان لیگ والیبال اشتباه است

برنامه ریزی سازمان لیگ والیبال اشتباه است

محمد غیاثی پس از برد ۳ بر صفر تیمش مقابل نیروی زمینی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: علی رغم اینکه امروز بازیکنانم کمی خسته بودند ولی شاهد بازی زیبایی از هر ۲ تیم بودیم و در نهایت شاگردانم پیروز میدان بودند.

سرمربی تیم والیبال مس سونگون ورزقان عنوان کرد: در روزهای اخیر چندین سفر خارج از استان انجام داده بودیم و این هفته دوباره برای بازی هفته هفتم باید به تهران برویم.

غیاثی در خصوص تیم نیروی زمینی اذعان داشت: می‌دانستیم حریف تیم با کیفیتی است و اگر بازی را کنترل نکنیم کارمان سخت خواهد بود ولی در طول بازی فشار زیادی را بر تیم ما وارد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی می‌کردید بازی امروز را به نتیجه ۳ بر صفر پیروز شوید؟ اظهار کرد: به شخصه نه ولی باید این مساله را در نظر داشته باید که تیم‌های نظامی بالا و پایین بسیاری دارند، خدا را شکر بازیکنان تیمم بازی را خوب کنترل کردند.

غیاثی در مورد برگزاری بازی‌ها در وسط هفته یادآور شد: متأسفانه برنامه ریزی که از سوی سازمان لیگ انجام می‌گیرد تیم‌ها را مجبور به قبول شرایط کرده ولی خوشبختانه در دور رفت سه بازی مان در وسط هفته برگزار خواهد شد اصولاً این نوع برنامه ریزی کار غلطی است و باید تیم‌ها در بازی‌های خانگی از حضور هواداران خود بهره ببرند.

گفتنی است، تیم والیبال مس امروز از هفته ششم لیگ دسته یک مردان در مصاف با تیم نیروی زمینی ۳ بر صفر پیروز میدان شد.