بروکر آمارکتس برای چه تریدرهایی مناسب است؟

بروکر آمارکتس برای چه تریدرهایی مناسب است؟

آمارکتس

تا چندی پیش نبود پشتوانۀ جهانی قوی برای بروکرهای ارائه‌دهندۀ خدمات به تریدرهای ایرانی یکی از چالش‌های بزرگ فعالیت در بازارهای جهانی به شمار می‌رفت، اما این مشکل با ارائه خدمات بروکر آمارکتس به کاربران ایرانی برطرف شد. در این مقاله قصد داریم کارگزاری Amarket را به‌طور کامل مورد بررسی قرار دهیم. در صورت تمایل، می‌توانید مقاله جامع ارزیابی و بررسی بروکر آمارکتس را در این لینک مطالعه نموده و همچنین با روش ثبت نام در این کارگزاری، کاملا آشنا شوید.

معرفی بروکر آمارکتس

این بروکر در سال ۲۰۰۷ فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از اعضای Financial commission (کمسیون مالی) به‌حساب می‌آید. Amarket را می‌توان جز اولین کارگزاری‌های فعال در بازار ایران دانست که حساب کاربران ایرانی را تا سقف ۲۰ هزار دلار بیمه کرده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کارگزاری را می‌توان داشتن رگولاتوری معتبر FSA برای فعالیت در بازار ایران دانست که خیال کاربران ایرانی را آسوده کرده‌است.

انواع حساب‌های معاملاتی بروکر آمارکتس

حساب‌های این شرکت را می‌توان به سه دستۀ کلی تقسیم کرد:

  1. حساب استاندارد؛
  2. حساب فیکس (اسپرد ثابت)؛
  3. حساب ECN.
  • حساب استاندارد

این حساب مناسب کسانی است که قصد انجام معاملات با حداقل واریزی را داشته باشند. مشخصات حساب گفته‌شده به شرح زیر است:

  1. حداقل مبلغ قابل واریز ۱۰۰ دلار است.
  2. اسپرد شناور این حساب از ۱.۳ آغاز می‌شود.
  3. کمیسیون پرداختی به بروکر صفر است.
  4. حداکثر اهرم معاملاتی ۱:۱۰۰۰ است.
  5. حداقل حجم معاملاتی که هر تریدر در حساب استاندارد می‌تواند باز کند ۰.۰۱ در نظر گرفته شده‌است.
  • حساب فیکس

حساب فیکس مناسب کسانی است که سابقۀ فعالیت در بازارهای مالی جهانی را داشته باشند. مشخصات آن به شرح زیر است:

  1. حداقل مبلغ واریز در به این حساب ۱۰۰ دلار است.
  2. اسپرد حساب شناور بوده و از ۳ آغاز می‌شود.
  3. کمیسیون پرداختی به بروکر آمارکتس صفر است.
  4. حداکثر اهرم معاملاتی ۱:۱۰۰۰ است.
  5. حداقل حجم معاملاتی که هر تریدر در حساب فیکس می‌تواند باز کند ۰.۰۱ در نظر گرفته شده‌است.
  • حساب ECN

حساب ECN مناسب کاربران حرفه‌ای است که سابقۀ فعالیت طولانی در بازارهای جهانی را دارند و مشخصات آن به شرح زیر است:

  1. کمترین مبلغی که معامله‌گران می‌توانند به این حساب واریز کنند ۲۰۰ دلار است.
  2. اسپرد این حساب صفر است.
  3. کمیسیون پرداختی به‌ازای هر لات معادل ۵ دلار است.
  4. حداکثر اهرم معاملاتی ۱:۲۰۰ است.
  5. حداقل حجم معاملاتی که هر تریدر در حساب ECN می‌تواند باز کند، ۰.۰۱ در نظر گرفته شده‌است.

این کارگزاری امکان استفاده از دو پلتفرم متاتریدر ۴ و ۵ را برای کاربران خود فراهم کرده‌است. مشخصات حساب‌هایی که می‌توانید در هر دو پلتفرم باز کنید یکسان است، اما در متاتریدر ۵ علاوه‌بر امکان معامله به سبک هدجینگ، امکان تغییر حجم معامله در صورت درخواست در اختیار تریدرها قرار گرفته است. بهتر است استراتژی معاملاتی خود را مشخص کرده و سپس پلتفرم مناسب را انتخاب کنید، در صورتیکه اطلاعات کافی ندارید، مقاله بروکر آمارکتس را مطالعه نموده تا بتوانید با دقت بیشتری از خدمات این کارگزاری استفاده نمایید.

حساب اسلامی آمارکتس چیست؟

بروکر آمارکتس امکان حذف بهره شبانه (سوآپ) به مدت نامحدود در نماد فلزات اساسی و جفت‌ارزها را در اختیار کاربران ایرانی که مقید به رعایت مسائل شرعی هستند قرار داده‌است. برای فعال‌سازی این نوع حساب، کافی است پس از ثبت‌نام و تأیید هویت، درخواست خود را در کابین معاملاتی کارگزاری ثبت کنید.

نمادهای معاملاتی آمارکتس

بروکر آمارکتس یکی از کامل‌ترین سبدهای معاملاتی در بازارهای جهانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در ادامه مارکت‌های مختلف و تعداد نمادهای معاملاتی قابل معامله در Amarket را بررسی می‌کنیم:

  1. امکان معامله روی ۴۲ جفت‌ارز مینور و ماژو؛
  2. امکان معامله روی ۷ فلز گران‌بها؛
  3. ۱۱ نماد در بخش کالاهای اساسی؛
  4. امکان معامله روی ۱۶ شاخص بورس؛
  5. معامله روی نماد ۳۳۴ شرکت معتبر؛
  6. ۶ مورد از رمزارزهای محبوب؛
  7. امکان باز کردن معامله روی اوراق قرضه آمریکا و آلمان.

مزایای بروکر ای مارکتس

برخی از مهم‌ترین مزایای بروکر آمارکتس عبارت است از:

  1. ارائه آموزش‌های کاربردی و رایگان توسط متخصصان کارگزاری که به‌صورت مداوم به‌روزرسانی می‌شود.
  2. بونوس‌های جذاب برای مشتریان قدیمی و جدید بروکر در نظر گرفته شده‌است. اگر مشتری جدید این کارگزاری باشید، می‌توانید از بونوس ۲۵درصدی در واریز اول خود بهره‌مند شوید.
  3. اگر مبلغ سرمایه‌گذاری شما برای انجام معاملات در این بروکر بالا باشد، یک VPS رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد تا سرعت انجام معاملات افزایش پیدا کند.
  4. طرح کش بک و برگشت مبلغی از کارمزدهای دریافت‌شده در قالب طرح‌های تشویقی برای مشتریان این کارگزاری فعال است.
  5. یکی از مهم‌ترین مزایای آمارکتس، داشتن تیم پشتیبانی فارسی‌زبان دانست. یک تیم پشتیبانی قوی که شما می‌توانید سؤالات خود را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز از طریق واتس‌اپ، تلگرام و چت آنلاین از آن‌ها بپرسید و در سریع‌ترین زمان ممکن جواب را دریافت کنید.

*به‌محض ثبت‌نام در این بروکر، از طرف تیم پشتیبانی با شما تماس گرفته می‌شود تا به سؤالات احتمالی شما پاسخ داده شود.

چگونگی واریز و برداشت ریالی در Amarkets

بروکر با معرفی یک صرافی همکار، امکان پرداخت ریالی برای کاربران ایرانی را فراهم کرده‌است. برای این کار می‌توانید به بخش واریز و برداشت مراجعه و با استفاده از کارت‌های بانکی مبلغ موردنظرتان را به‌حساب صرافی واریز کنید. اگر این کار را در ساعت اداری انجام دهید، در کمترین زمان ممکن واریز شما تأیید می‌شود، اما اگر خارج از ساعت اداری واریز انجام شود، در روز کاری بعد حساب شما شارژ خواهد شد.

ثبت‌نام در Amarket

وارد سایت بروکر ای مارکتس شده و از قسمت ثبت‌نام اقدام به افتتاح حساب کنید. پس از این کار، به کابین شخصی که بروکر برای شما در نظر گرفته منتقل می‌شوید. اولین اقدامی که در این صفحه باید انجام دهید، تأیید ایمیل و شماره تلفنی است که در بخش مشخصات شخصی ثبت کرده‌اید. بعد از انجام این مراحل، نوبت به ارسال مدارک و تأیید هویت شما در بروکر می‌رسد. برای این کار کافی است مدارک هویتی خود را باتوجه‌به استاندارهای تعیین شده در بخش مشخص‌شده از سوی کارگزاری آپلود کنید تا اطلاعات شما تأیید شده و حساب کاربری به طور کامل فعال شود.

*توجه داشته باشید قبل از این‌که حساب کاربری خود را تأیید کنید، نمی‌توانید حساب معاملاتی خود را افتتاح کرده و معاملات خود را آغاز کنید.

کلام آخر

باتوجه‌به ویژگی‌ها و مزایای گفته‌شده، در حال حاضر بروکر آمارکتس را می‌توان یکی از بهترین کاگزاران برای کاربران ایرانی دانست. دلیل اصلی این موضوع، حساب‌های معاملاتی مختلفی است که به کاربران اجازه می‌دهد با حداقل سرمایه، فعالیت خود را در این بروکر آغاز کنند و از ترید در بازارهای جهانی لذت ببرند. این مقاله، بخشی از مقاله اصلی در وبسایت بهترین هست بوده که در اینجا، هایلایت‌های این مقاله شرح داده شده است. برای مطالعه مقاله کامل در خصوص این کارگزاری معتبر فارکس و یا مقایسه‌ی بروکرهای مختلف، می‌توانید برروی لینک قبلی کلیک کرده، از منوی سرمایه‌گذاری، نام بروکر مد نظر خود را انتخاب نمایید.