برگزاری مسابقه «۹۵ سال همراهی» با جوایز میلیونی

برگزاری مسابقه «۹۵ سال همراهی» با جوایز میلیونی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک‌ملی ایران، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از تاریخ ۱۴ تا ۲۲ شهریورماه سال جاری فقط از طریق شناسه @bmiframe در پیام‌رسان بله ارسال کنند.

جوایز مسابقه:

به نفر اول در بخش عکاسی ۵۰ میلیون تومان، نفر دوم ۲۰ میلیون تومان، نفر سوم ۱۰ میلیون تومان و در بخش خاطره‌گویی نیز ۲۰ جایزه یک میلیون تومانی اهدا می‌شود.

شرایط شرکت در مسابقه:

موضوع عکس‌های ارسالی در این مسابقه بناها، شعبه‌ها و هرگونه نماد یا الِمان مرتبط با بانک‌ملی‌ایران است و هر شخص می‌تواند برای شرکت در مسابقه حداکثر دو عکس ارسال کند.

شرکت در مسابقه عکاسی محدودیت سنی دارد و حداقل سن شرکت‌کنندگان ۱۲ سال است.

صرفاً آثاری که با دوربین عکاسی ثبت شده باشند در مسابقه پذیرفته می‌شوند.

عکس باید به صورت فایل ارسال شود و شرکت‌کننده عکس‌های خود را با نام و نام خانوادگی خود به صورت انگلیسی و شماره‌گذاری شده نامگذاری و ارسال نماید؛ مانند: RezaAbbasi_۰۱

یادآور می‌شود عکس‌های ارسالی نباید دارای امضای عکاس، تاریخ، پاسپارتو، قاب، واترمارک و لوگو باشند؛ آثار باید مستند باشند و از هرگونه دستکاری با نرم‌افزارهای رایانه‌ای و اصلاحی که جنبه مستند بودن عکس را مخدوش می‌سازد اجتناب شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند روی عکس‌ها اصلاح نور و رنگ، کنتراست و وضوح اعمال نمایند.

عکس سیاه و سفید نیز مورد پذیرش است.

شرایط شرکت در مسابقه خاطره‌گویی:

در بخش خاطره‌گویی نیز موضوع فیلم‌های ارسالی باید تعریف یک خاطره از بانک‌ملی‌ایران باشد. شرکت‌کننده در مقابل دوربین قرار گرفته و یک خاطره درباره بانک‌ملی‌ایران را تعریف می‌کند.

شرکت در مسابقه خاطره‌گویی محدودیت سنی ندارد.

آثاری که با دوربین حرفه‌ای و یا دوربین تلفن همراه ثبت شده باشند در مسابقه خاطره‌گویی پذیرفته می‌شوند. فیلم باید به صورت فایل ارسال گردد و شرکت‌کنندگان می‌بایست فیلم خود را با نام و نام خانوادگی خود به صورت انگلیسی، نامگذاری و ارسال نمایند؛ مانند: RezaAbbasi

مدت زمان ویدئو باید حداکثر ۲ دقیقه و کیفیت ویدئو باید Full HD باشد. یادآور می‌شود تقریباً دوربین همه موبایل‌ها از ۵ سال قبل قابلیت ضبط ویدئوی Full HD را دارند. همچنین صدای ویدئو باید قابل شنیدن و باکیفیت باشد.

فیلم‌های ارسالی نباید دارای واترمارک، تاریخ و لوگو باشند. آثار می‌بایست مستند باشند و از هرگونه دستکاری با نرم‌افزارهای رایانه‌ای و اصلاحی که جنبه مستند بودن فیلم را مخدوش می‌سازد اجتناب شود. همچنین استفاده از فیلتر بر روی چهره مجاز نمی‌باشد.

شرکت‌کنندگان می‌توانند روی فیلم‌ها اصلاح نور و رنگ و کنتراست اعمال نمایند.

گفتنی است بانک‌ملی‌ایران به عنوان برگزارکننده، حق استفاده از فیلم و عکس‌های پذیرفته‌شده را در رسانه‌های چاپی، فیلم، تیزر، بروشور، فضای مجازی و سایر موارد فرهنگی با ذکر نام صاحب اثر برای خود محفوظ می‌دارد.

ارسال فیلم و عکس به منزله قبول کلیه مقررات مسابقه است و شرکت‌کننده، مالک اثر شناخته می‌شود. در صورتیکه خلاف آن اثبات شود اثر حذف و کلیه امتیازات متعلق به آن ابطال می‌شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر بر عهده شرکت‌کننده است و از عهده برگزار کننده خارج است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال بانک‌ملی‌ایران @bankmelli۱۳۰۷ در پیام‌رسان بله مراجعه کنند.