بزرگترین رقبای کد تخفیف دی جی کالا کدامند؟

بزرگترین رقبای کد تخفیف دی جی کالا کدامند؟

بیشتر شهروندان ایرانی نام بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران و کدهای تخفیف دی جی کالا را نشنیده باشد. این نکته از یک نظر بسیار خوب است و از سوی دیگر باعث می‌شود که خریدار تنها به دنبال کد تخفیف دی جی کالا باشد.

همین ذهنیت باعث می‌شود که بن‌های تخفیف فروشگاه های دیگر را به‌درستی نشناسیم و این فرصت‌ها را به‌راحتی از دست بدهیم. کدهای تخفیفی که به نسبت کدهای تخفیف دی جی کالا درصد تخفیف دهی بیشتری هم دارند

در این مطلب از منبع سایت eksiryab می‌خواهیم بزرگ‌ترین فروشگاه‌های رقیب دی جی کالا و نحوه دریافت کدهای تخفیف آن‌ها را آموزش دهیم…

رده‌بندی کدهای تخفیف در بازار ایران

۱-کد تخفیف دی جی کالا (شناخته‌شده و متنوع)

 کد تخفیف دی جی کالا

مشهورترین کوپن‌های تخفیف در این فروشگاه است که ارائه می‌شود. با توجه به تنوع محصول بسیار بالا در این فروشگاه اینترنتی آنلاین، طبیعی است که بن‌های تخفیف آن‌هم تعدد و تنوع بیشتری داشته باشند. پس اولین گزینه برای خریدار کدهای تخفیف دی جی کالا است.

اما یک نکته درباره این فروشگاه وجود دارد که کدهای تخفیف آن در مقابل کدهای تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی تخصصی حرفی برای گفتن ندارد. در ادامه درباره این نکته بیشتر توضیح خواهیم داد.

برای دریافت آخرین کد تخفیف دی جی کالا می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://eksiryab.ir/digikala-discount-code/

۲-کد تخفیف خانومی (بخشنده‌تر از کدهای تخفیف دی جی کالا)

 کد تخفیف خانومی

بهترین رقیب دی جی کالا در دسته‌بندی لوازم‌آرایشی، فروشگاه اینترنتی خانومی است. این فروشگاه به‌صورت تخصصی بر فروش محصولات آرایشی بهداشتی تمرکز داشته و تنوع محصول آن چیزی کمتر از دی جی کالا ندارد.

در بسیاری موارد درصد تخفیف کدهای تخفیف خانومی دو برابر بیشتر از کدهای ارائه‌شده توسط سایت دی جی کالا است. برای دریافت کد تخفیف خانومی به لینک زیر مراجعه کنید.

https://eksiryab.ir/khanoumi-discount-code/

۳-کد تخفیف تکنولایف (لوازم دیجیتال)

 کد تخفیف تکنولایف

تکنولایف در دسته‌بندی لوازم دیجیتال فعالیت دارد و در حوضه خود بسیار خوب عمل کرده. این فروشگاه در حال حاضر یکی از بهترین‌های حوضه خود محسوب می‌شود. در کل درصد کدهای تخفیف لوازم دیجیتال پایین است. اما در بسیاری موارد دیده‌شده که از کدهای تخفیف تکنولایف از کد تخفیف دی جی کالا بهتر بوده‌اند.

برای دریافت کد تخفیف تکنولایف به لینک زیر مراجعه کنید.

https://eksiryab.ir/technolife-discount-code/

۴-کد تخفیف مقداد آی تی

 کد تخفیف مقداد آی تی

این فروشگاه یکی از قدیمی‌ترین فروشندگان لوازم دیجیتال در ایران است و قدمت کدهای تخفیف آن تقریباً هم سن کد تخفیف دی جی کالا است. این فروشگاه هم همانند تکنولایف تخفیفات خوبی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد.

برای دریافت کد تخفیف مقداد آی تی به لینک زیر مراجعه کنید.

https://eksiryab.ir/meghdadit-discount-code/

۵-کد تخفیف بروز کالا

 کد تخفیف بروز کالا

بروز کالا سومین فروشگاه اینترنتی تخصصی درزمینهٔ فروش محصولات دیجیتال است. این فروشگاه در پشت سر تکنولایف و مقداد آی تی قرار دارد و با ارائه کدهای تخفیف متنوع و با درصد تخفیف بالا، سعی بر رقابت با این دو فروشگاه را دارد.

برای دریافت کد تخفیف بروز کالا به لینک زیر مراجعه کنید.

https://eksiryab.ir/discount-code-berozkala/

۶-کد تخفیف شاواز

شاواز یک فروشگاه نوپا است که درزمینهٔ فروش هر نوع لوازم‌آرایشی بهداشتی کودکان و بزرگ‌سالان فعالیت دارد. این فروشگاه برای به دست آوردن بخشی از بازار، کدهای تخفیف بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. برای دریافت کد تخفیف فروشگاه شاواز به لینک زیر مراجعه کنید.

https://eksiryab.ir/shavaz-discount-code/

۷-کد تخفیف مثبت سبز

مثبت سبز یک داروخانه آنلاین است که تنوع محصولات آن از دی جی کالا بیشتر است و درزمینهٔ فروش مکمل‌های غذایی و ورزشی هم فعالیت دارد. این فروشگاه‌های هم بن‌های تخفیف بسیار خوبی را (مخصوصاً در روزهای خاص و اعیاد) به خریداران خود ارائه می‌دهد.

برای دریافت کد تخفیف مثبت سبز به لینک زیر مراجعه کنید.

https://eksiryab.ir/green-plus-discount-code/

۸-کد تخفیف ساپلنو

ساپلنو هم همانند فروشگاه شاواز یک مرکز تخصصی فروش لوازم‌آرایشی بهداشتی آنلاین است. با این تفاوت که یک سری محصولات منحصربه‌فرد در آن دیده می‌شود که قطعاً برای خانم‌ها جذابیت بالایی دارد. برای دریافت کد تخفیف ساپلنو به لینک زیر مراجعه کنید.

https://eksiryab.ir/sapelno-discount-code/

۹-کد تخفیف جین وست

جین وست یک فروشگاه اینترنتی عرضه‌کننده پوشاک است که به‌صورت تخصصی محصولات برند استرالیایی jeanswest را به فروش می‌رساند. خصوصیت مثبت این فروشگاه عرضه محصولات اصل از این برند است.

برای دریافت کد تخفیف جین وست به لینک زیر مراجعه کنید.

https://eksiryab.ir/jeanswest-discount-code/

۱۰-کد تخفیف شب

سایت اینترنتی شب درزمینهٔ اجاره ویلا و سوئیت در سراسر ایران فعالیت داشته و یک سایت گردشگری است. این سایت بهترین گزینه در حوضه فعالیت خود است. اگر علاقه‌مند به سفره و اجاره ویلا و سوئیت با کمترین قیمت هستید، سایت شب بهترین انتخاب است.

برای دریافت کد تخفیف سایت شب به لینک زیر مراجعه کنید.

https://eksiryab.ir/shab-discount-code/

۱۱-کد تخفیف مپگرد

سایت مپگرد می‌تواند به‌عنوان مکمل سایت شب مورداستفاده قرار گیرد. این سایت درزمینهٔ فروش اکسسوری سفر (لوازم موردنیاز سفر) فعالیت داشته و در حوضه خود بی‌رقیب است. برای دریافت کد تخفیف مپگرد به لینک زیر مراجعه کنید.

https://eksiryab.ir/mapgerd-discount-code/

۱۲-کد تخفیف سفرمی

اگر علاقه‌مند به مسافرت با هواپیما هستید، یکی از بهترین گزینه‌ها استفاده از سایت سفرمی است. در میان خدمات این سایت هم تخفیف‌های خوبی (مخصوصاً در بلیت‌های لحظه آخری آن) دیده می‌شود و می‌تواند مکمل سایت‌های شب و مپگرد باشد.

برای دریافت آخرین کد تخفیف سایت سفرمی به لینک زیر مراجعه کنید.

https://eksiryab.ir/safarme-discount-code

جمع‌بندی:

در این مطلب ۱۲ سایت برتر ارائه‌دهنده کد تخفیف را معرفی کردیم. سایت‌هایی که اغلب در حوضه خود بی‌رقیب و کم رقیب هستند و محصولات خدمات مخصوص به خود و یا مکمل یکدیگر را ارائه می‌دهند.

با استفاده از کدهای تخفیف فروشگاه‌های معرفی‌شده، دیگر نیاز به فروشگاه دیگری نخواهید داشت و هزینه خرید محصولات و خدمات خود را به میزان چشم‌گیری کاهش خواهید داد. در نظر داشته باشید که، کدهای تخفیف ممکن است دارای شرایط و ضوابط خاصی باشند، بنابراین بررسی و استفاده از آن‌ها نیاز به مطابقت با قوانین فروشگاه ارائه‌دهنده دارد.

امیدواریم مقاله بزرگ‌ترین رقبای کد تخفیف دی جی کالا برای شما مفید بوده باشد. از کدهای تخفیف رایگان معرفی‌شده نهایت استفاده را بکنید و لذت ببرید.

سؤال و جواب:

چگونه کدهای تخفیف را پیدا کنم؟

راه‌های مختلفی برای یافتن کدهای تخفیف وجود دارد. می‌توانید آن‌ها را در وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف همانند https://eksiryab.ir/ جستجو کنید. روش دیگر دنبال کردن پیج برندها و خرده‌فروشان در رسانه‌های اجتماعی خبرنامه‌ها است.

چگونه از کد تخفیف فروشگاه اینترنتی استفاده کنم؟

برای استفاده از کد تخفیف، معمولاً یک فیلد مشخص در طول فرآیند پرداخت وجود دارد که می‌توانید کد را وارد کنید. پس از واردکردن کد، روی ثبت یا دکمه مشابه کلیک کنید تا تخفیف اعمال شود.

آیا کدهای تخفیف فروشگاه آنلاین منقضی می‌شوند؟

بله، کدهای تخفیف معمولاً تاریخ انقضا دارند. دوره اعتبار یک کد را بررسی کنید و قبل از تلاش برای استفاده از آن مطمئن شوید که هنوز فعال است.

آیا می‌توانم کدهای تخفیف خود را با دیگران به اشتراک بگذارم؟

برخی از کدهای تخفیف ممکن است برای استفاده شخصی در نظر گرفته‌شده باشند، بسیاری از کدها را می‌توان با دوستان، خانواده یا از طریق انجمن‌های آنلاین به اشتراک گذاشت. این امر بستگی به شرایط و قوانین کد تخفیف موردنظر دارد.

آیا می‌توانم پس از تکمیل خرید خود، بازهم کد تخفیف دریافت کنم؟

در برخی موارد، فروشگاه‌های آنلاین ممکن است کدهای تخفیف پس از خرید را به‌عنوان نشانه حسن نیت یا تشویق به خریدهای آتی ارائه دهند.

کد تخفیف فروشگاه اینترنتی من کار نمی‌کند. چه باید بکنم؟

اگر کد تخفیف شما کار نمی‌کند، دوباره بررسی کنید که آن را به‌درستی وارد کرده‌اید، مطمئن شوید که اشتباه تایپی یا فاصله اضافی وجود نداشته باشد. علاوه بر این، مطمئن شوید که کد همچنان معتبر و برای اقلام موجود در سبد خرید شما قابل‌اجرا است.