بهترین آموزشگاه آنلاین موسیقی تهران آموزشگاه موسیقی زانکو

بهترین آموزشگاه آنلاین موسیقی تهران آموزشگاه موسیقی زانکو

در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین آموزشگاه های آنلاین در ایران را معرفی کنیم که به تازگی وارد حوزه موسیقی شده است. این آموزشگاه که در سایر حوزه های آموزشی عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داده است، حالا با قدرت وارد حوزه موسیقی شده و دوره های آموزش آنلاین موسیقی و سازهای مختلف را برگزار می کند.

بهترین آموزشگاه آنلاین موسیقی در ایران کجاست؟ آیا آموزش آنلاین بازده لازم را دارد؟ بهترین روش یادگیری موسیقی چیست؟ آیا کلاس های آنلاین ارزش هزینه کردن را دارند؟

آموزش موسیقی آنلاین یکی از ارزان ترین و کاربردی ترین شیوه های یادگیری موسیقی است. با این وجود چون آموزش موسیقی آنلاین هنوز به اندازه آموزش های حضوری در ایران مرسوم و شناخته شده نیست، ممکن است برای افرادی که می خواهند یادگیری موسیقی را شروع کنند ابهامات و سوالات زیادی وجود داشته باشد. مثل این که آیا کلاس آنلاین موسیقی مناسب من است؟ یادگیری موسیقی را از کجا شروع کنیم؟ بهترین روش یادگیری موسیقی چیست؟ آیا کلاس آنلاین موسیقی بازده لازم را دارد؟

آموزشگاه

چرا آموزش آنلاین موسیقی؟

به جرأت می توان گفت آموزش های آنلاین در حوزه آموزش و یادگیری تحول بزرگی ایجاد کرده اند. این روزها دیگر لازم نیست برای یادگیری هر چیزی حتما به کلاس حضوری و استاد دسترسی داشته باشید. با داشتن یک کامپیوتر یا لپ تاپ و دسترسی به اینترنت، می توانید هر چیزی که دوست دارید را یاد بگیرید.

یکی از مزیت های بزرگ آموزش آنلاین موسیقی این است که ساکن هر شهر و منطقه ای که باشید می توانید زیر نظر بهترین اساتید آموزش ببینید. علاوه بر این، برای شرکت در کلاس های آنلاین لازم نیست وقت و هزینه ای را صرف رفت و آمد کنید.در شرایط همه گیری ویروس کرونا و محدودیت هایی که ایجاد کرده است، کلاس های آنلاین یکی از بهترین گزینه ها برای یادگیری موسیقی هستند.

هزینه کلاس موسیقی

هزینه کلاس موسیقی یکی از دغدغه های هنرجویان و علاقمندان به موسیقی است. یکی از مزایای کلاس آنلاین موسیقی مقرون به صرفه بودن آن است. کلاس های آنلاین موسیقی معمولا نسبت به کلاس های حضوری هزینه کمتری دارند. علاوه بر این، چون کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شوند، نیازی نیست هزینه ای را صرف رفت و آمد به کلاس کنید.

دوره آموزش آنلاین موسیقی

دوره آموزش آنلاین موسیقی در آموزشگاه موسیقی زانکو کاملا مشابه با کلاس های حضوری برگزار می شود. کلیه سرفصل هایی که در کلاس آنلاین موسیقی آموزش داده می شوند، همان سرفصل هایی هستند که در همه کلاس های حضوری تدریس می شوند. آموزش مجازی موسیقی به این شکل است که مدرس و هنرجو در یک ساعت مشخص آنلاین شده و کلاس را در بستر پلتفرم های آموزش آنلاین برگزار می کنند. مدرس در این کلاس ها می تواند کلیه مباحث تئوری و عملی را به هنرجو آموزش داده و پیشرفت او را ارزیابی کند. استفاد از مدرسین جوان، سبک آموزش نوین و استاندارد، و طرح درس های حرفه ای و اصولی برای هر دوره از جمله ویژگی هایی است که آموزشگاه زانکو را برجسته می سازد.

آموزش آنلاین موسیقی کودکان

بسیاری از والدین به دنبال یک آموزشگاه موسیقی خوب برای فرزندانشان می گردند. مطالعات زیادی نشان می دهد که کودکانی که نواختن یک ساز را یاد گرفته اند نسبت به بقیه کودکان از توانایی های ذهنی قوی تری برخوردارد هستند. یادگیری موسیقی به طور کلی به یادگیری سایر مهارت ها و موفقیت تحصیلی کمک می کند. پیدا کردن یک آموزشگاه خوب و معتبر با مربی های موسیقی کودک که دانش و مهارت لازم را برای کار با کودکان سنین مختلف داشته باشند کار آسانی نیست.

از طرف دیگر طی کردن مسافت طولانی و رفت و برگشت به آموزشگاه موسیقی برای بسیاری از والدین کار دشواری است. این موانع باعث می شود بسیاری از والدین در ثبت نام فرزندشان در کلاس موسیقی به مشکل بخورند. بهترین گزینه برای این خانواده ها، استفاده از کلاس های آنلاین موسیقی است. کلاس های آنلاین این امکان را فراهم می کنند تا کودک در خانه و با نظارت والدین، آموزش ببیند و تمریناتش را انجام دهد.

آموزش موسیقی با مدرس خانم؛ کلاس موسیقی بانوان

گوش دادن به موسیقی و نواختن موسیقی برای همه ما لذت بخش است. علاقه به موسیقی فارغ از سن و جنسیت و نژاد در همه ما انسان ها وجود دارد. بسیاری از افراد هستند که علی رغم علاقه به موسیقی به دلایل متعدد نمی توانند در کلاس های موسیقی شرکت کنند و نواختن ساز مورد علاقه خود را یاد بگیرند. همانطور که گفتیم موانعی همچون دور بودن از آموزشگاه های موسیقی معتبر، دشواری رفت و آمد به کلاس، پرمشغله بودن افراد و هزینه بالای این کلاس ها، در دوره های آموزش آنلاین تا حد زیادی برطرف شده است.

آموزشگاه موسیقی زانکو یکی از معدود آموزشگاه های موسیقی در کشور است که کلاس های موسیقی ویژه بانوان را برگزار می کند. آموزشگاه زانکو با همکاری مدرس های خانم، این امکان را فراهم ساخته تا خانم هایی که ترجیح می دهند تحت نظر یک استاد خانم موسیقی یاد بگیرند، از این کلاس ها استفاده کنند. البته امکان شرکت در کلاس هر مدرس برای عموم افراد آزاد است و کلاس های ویژه بانوان تنها مخصوص افرادی است که خودشان ترجیح می دهند با مدرس خانم کار کنند.

علاوه بر بهره گیری از مدرس های خانم، انعطاف پذیر بودن برنامه زمانی، شرکت در این کلاس ها را برای خانم های خانه دار و مادران پرمشغله راحت تر می کند.

آموزشگاه موسیقی زانکو

آموزشگاه زانکو به تازگی وارد حوزه موسیقی شده است. پیش از این در سایر حوزه های آموزشی فعالیت میکرد و حالا خوشبختانه با گسترش حوزه فعالیتش، به عرصه آموزش موسیقی نیز وارد شده است. این آموزشگاه با برگزاری دوره های حضوری و غیرحضوری در رشته های مختلف، و با بهره گیری از مدرسین ممتاز و درجه یک، امکان شرکت در انواع دوره های آموزشی را برای همه افراد فراهم آورده است. آموزشگاه زانکو در شهر تهران فعالیت می کند اما امکان شرکت در کلاس و دریافت هرگونه خدمات از این آموزشگاه از سراسر ایران امکان پذیر است. یکی از اهداف اصلی آموزشگاه زانکو از ابتدا، ارتقا عدالت آموزشی و بالا بردن کیفیت آموزش های آنلاین بوده است و به وضوح در عملکرد این آموزشگاه می توان دید که همواره در تلاش برای تحقق این اهداف بوده است. پیشنهاد می کنیم حتما به صفحه اینستاگرام زانکو (@Zancko_music) سر بزنید تا بیشتر با سبک آموزشگاه و مدرسین جوان و پرانگیزه آن آشنا شوید. اهمیت ارتباط مستقیم هنرجو با مدرس و فراهم آوردن یک جو صمیمی و در عین حال حرفه ای، یکی از اولویت های آموزشگاه زانکو است و این را می توانید حتی با سر زدن به شبکه های اجتماعی این آموزشگاه هم لمس کنید.

کلاس پیانو آنلاین

پیانو یکی از سازهای بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که طرفداران زیادی را به خود جذب می کند. به ساز پیانو لقب مادر ساز ها داده شده چرا که یکی از کامل ترین ساز ها است و محدوده بسیار گسترده ای از صدا ها را تولید می کند. با این وجود، یادگیری ساز پیانو سخت نیست. البته برای یادگیری نواختن هر سازی باید تمرین مستمر و منظم داشته باشید و پیانو هم از این قاعده مستثنی نیست. آموزشگاه موسیقی زانکو یکی از بهترین آموزشگاه ها در حوزه آموزش پیانو آنلاین است. دوره های آموزش پیانو بزرگسالان و آموزش پیانو کودکان با سرفصل های کاملا کاربردی و جامع در قالب کلاس های آنلاین خصوصی برگزار می شود. کلیه دوره های این آموزشگاه تضمین کیفیت دارند و آموزشگاه در صورت نارضایتی هنرجو کل هزینه دوره را برمیگرداند.

کلاس آنلاین پیانو در آموزشگاه زانکو از سطح مقدماتی شروع می شود و به صورت ترمی پیش می رود. در صورتی که خودتان به یادگیری ساز پیانو علاقمند هستید یا میخواهید یک مربی حرفه ای و متخصص برای فرزندتان پیدا کنید، دوره های پیانو زانکو بهترین انتخاب برای شما هستند.

 

کلاس ویولن آنلاین

خیلی سخت است که شیفته صدای زیبای ساز ویولن نشویم. ویولن یکی از سازهای بسیار محبوب و پرطرفدار در سراسر جهان است. یکی از مزیت های بزرگِ ساز ویولن این است که برخلاف پیانو، هم قیمت پایین تری دارد و هم به راحتی قابل حمل است. با این حال نواختن آن به سادگی پیانو نیست. ساز ویولن قلق ها و ترفندهای خاص خودش را دارد بنابراین داشتن یک استاد ویولن کاربلد و حرفه ای یکی از حیاتی ترین عوامل برای تبدیل شدن به یک نوازنده حرفه ای ویولن است. اگر شما هم شیفته این ساز دوست داشتنی شده اید، دوره های آموزش ویولن آنلاین زانکو را فراموش نکنید.

همیشه برای شروع نکردن هر کاری بهانه های زیادی وجود دارد. بعضی ها درس و کار و مشغله زیاد را بهانه می کنند، بعضی ها نداشتن دسترسی فیزیکی به کلاس خوب را. تا به امروز چه چیزی باعث شده که رویای نوازندگی خود را دنبال نکنید؟ عصر حاضر، نخستین عصری است که فرصت استثنایی یادگیری آنلاین را در اختیار همه افراد قرار داده است. از این فرصت استفاده کنید و علایقتان را دنبال کنید. انعطاف پذیری، سهولت و در دسترس بودن کلاس های آنلاین، ویژگی های مهمی هستند که این سبک آموزش را متمایز و برجسته ساخته اند.