بهترین اسکریپت های لینوکس

بهترین اسکریپت های لینوکس

هاست لینوکس یکی از بهترین میزبانی ها برای سایت هایی که طراحی آن ها بر اساس زبان برنامه نویسی PHP است. خرید هاست لینوکس می تواند مزیت های زیادی را برای سایت های شما به همراه داشته باشد. به همین علت اگر می خواهید کسب و کار خودتان را در بهترین شکل ممکن راه بیندازید، تهیه این نوع هاست، یکی از بهترین پیشنهادهایی خواهد بود که می توانید از آن استقبال نمایید. از جمله مزیت های این هاست می توان به تنوع اسکریپت های آن اشاره کرد. حالا شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که بهترین اسکریپت های به کار گرفته در لینوکس شامل چه مواردی می شوند. برای پیدا کردن جواب این سوال کافیست تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.
اسکریپت هایی که در لینوکس به کار گرفته شده اند
همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، هاست لینوکس توانسته از اسکریپت های متنوعی بهره ببرد که هر کدام از آن ها این قابلیت را دارند تا مزیت های مختلفی را از خود به نمایش بگذارند. در واقع اسکریپت ها در بین سیستم های مدیریت محتوا و یا CMS قرار می گیرند که وجود آن ها برای هر هاست و یا میزبانی ضرورت دارد. از جمله این موارد می توان به گزینه های زیر اشاره داشت:
وردپرس
جوملا
پرستاشاپ
دروپال
به خاطر به کارگیری تمامی این اسکریپت ها، شاهد محبوبیت این نوع هاست در بین کاربران هستیم. چرا که می توانند از خدمات بسیار متنوعی بهره ببرند و سایت خودشان را به صورت بهتر و دقیق تر مدیریت کنند.

با امکانات هاست لینوکس آشنا شوید


هاست لینوکس درکنار اسکریپت هایی که دارد، توانسته از امکانات متنوع دیگری نیز بهره ببرد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از نسخه پشتیبان بهره مند است و شما از این طریق می توانید به تمامی اطلاعات و فایل های خود در صورت پاک شدن دسترسی پیدا کنید.
در صورت نیاز می توانید انواع سخت افزارهای خود را ارتقاء دهید و از این طریق شاهد یک عملکرد بهتر باشید.
شما در هر زمان که خواستید از این قابلیت برخوردارید تا موقعیت مکانی هاست خودتان را تغییر دید. به عنوان مثال اگر در ایران هستید آن را به اروپا و اگر در اروپا هستید آن را به ایران انتقال دهید.
اسکریپت ها در این هاست به صورت خودکار نصب می شوند و شما نیازی به صرف زمان زیاد برای آن نخواهید بود و می توانید در زمان صرفه جویی کنید.
همچنین با استفاده از هاست لینوکس می توانید آمار مصرف سخت افزارهای خودتان را مشاهده نمایید و از این طریق کنترل بیشتری را بر روی کارهای خودتان داشته باشید.
تمامی این مزیت ها باعث شده اند تا بتوانید از هاست لینوکس به عنوان یکی از بهترین مراجع برای راه اندازی کارها و مدیریت سایت های خودتان بهره ببرید.

سخن پایانی


هاست لینوکس توانسته از اسکریپت های مختلفی در خود بهره ببرد که هر کدام از آن ها این قابلیت را دارند تا بهترین مشخصه ها را از خود به اشتراک بگذارند. همچنین به غیر از اسکریپت و سیستم مدیریت محتوا، می توانید از دیگر امکانات نیز بهره ببرید و به راحتی سایت و کسب و کار مورد نظر خودتان را مدیریت نمایید. بدون اینکه با مشکل خاصی روبه رو شوید.