بهترین تیم طراحی هویت بصری در مشهد کدام تیم است؟

بهترین تیم طراحی هویت بصری در مشهد کدام تیم است؟

طراحی هویت بصری برند چیست و چه تاثیری در میزان رشد و پیشرفت یک کسب و کار می‌گذارد؟ اگر صاحب کسب و کاری در فضای آنلاین یا حتی آفلاین هستید احتمالا تاکنون بارها راجع‌به طراحی هویت بصری برند که آن را با نام‌های دیگری چون طراحی هویت سازمانی یا طراحی هویت تجاری نیز می‌شناسیم شنیده‌اید. اما هویت بصری یک برند چیست؟ برای درک بهتر این موضوع به هویت و شخصیت خود فکر کنید؛ کسب و کارها نیز در نظر افراد باید یک هویت شخصیتی واحد داشته باشند. بنابراین خود شما هستید که تعیین می‌کنید دیگران چگونه بیزینس شما را بشناسند و با چه ویژگی‌هایی شما را به خاطر بیاورند.

طراحی هویت بصری برند در واقع همان نقطه‌ای است که می‌تواند شما را از رقبای خود متمایز کند. کسب و کارهایی که توجه زیادی به هویت برند خود نشان می‌دهند در مدت زمان کوتاهی می‌توانند به موفقیت برسند. اجزای هویت بصری متعدد هستند. به عبارتی مجموعه‌ای از اجزا در کنار یکدیگر هویت بصری یک برند را می‌سازند. مهم‌ترین اجزای هویت بصری عبارت است از:

طراحی لوگو

طراحی کارت ویزیت

طراحی بسته بندی

طراحی ست اداری

طراحی بروشور و کاتالوگ

طراحی فرم سازمانی

و…

اجزای هویت بصری تمام چیزهایی هستند که مخاطب با دیدن آن‌ها شما و کسب و کارتان را به خاطر می‌آورد. بطور مثال دیجی کالا را به خاطر بیاورید؛ یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که موجب ماندگاری و اعتماد مردم به این برند شده است همین طراحی هویت بصری است. بنابراین بطور خلاصه می‌توان گفت با طراحی هویت بصری شخصیتی برای برند خود می‌سازید و این شخصیت را با کمک هر ابزاری که بتوانید آن را در معرض دید مخاطب بگذارید در ذهن او برجسته‌تر می‌کنید. اگر به دنبال بهترین تیم طراحی هویت بصری در مشهد هستید با ما همراه باشید تا با شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک بیشتر آشنا شوید.

چرا طراحی هویت بصری برند ضروری است؟

همان‌طور که یک فرد بدون داشتن یک شخصیت واحد و هویت واقعی جایی در میان اجتماع نخواهد داشت، کسب و کارها نیز بدون هویت بصری ممکن است به راحتی از بازار پررقابت امروزی حذف شوند. اگر می‌خواهد بیش از این به اهمیت طراحی هویت بصری برای برند پی ببرید این نکته را هیچگاه فراموش نکنید که مخاطب دیروزی چندان حق انتخاب نداشت؛ پس هر برندی که خدمات و محصولات خود را باکیفیت بیشتری ارائه می‌داد در ذهن مخاطب ماندگار می‌شد. اما دنیای تجاری امروز به دلیل بیشتر شدن برندهای تجاری و رقابت عجیب میان آن‌ها، حق‌ انتخاب‌های زیادی به مشتریان می‌دهد.

بنابراین اگر یک مزیت رقابتی نداشته باشید و یا نتوانسته باشید شخصیت و هویت محبوبی از برند خود به نمایش بگذارید عمر کسب و کارتان چندان زیاد نخواهد بود. ساده‌ترین پاسخ به این سوال که چرا طراحی هویت سازمانی ضروری است یک عبارت است: هویت بصری برند شما چهره‌ای است که از کسب و کار خود به دنیا نشان می‌دهید. آیا نمی‌خواهید با پرداخت کمی هزینه برای طراحی هویت نام تجاری، چهره‎‌ای قابل اطمینان‌تر برای مخاطبان بسازید؟

اجزای هویت بصری چیست؟

همان‌طور که کمی پیش هم اشاره کردیم هویت سازمانی یک برند به یک مورد محدود نمی‌شود بلکه هویت بصری یعنی مجموعه‌ای از اجزا که با نشانی از شما پیامی برای مخاطب دارد. برای مثال حتی وبسایت اینترنتی که برای خود راه اندازی کرده‌اید بخشی از هویت بصری برندتان را شکل می‌دهد چراکه مخاطب پس از دیدن این وبسایت و طراحی صورت گرفته در آن یاد و نام برند شما برایش تداعی خواهد شد. در ادامه مهم‌ترین اجزای هویت سازمانی یک برند را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بتوانید راحت‌تر بهترین تیم طراحی هویت بصری در مشهد را پیدا کنید.

طراحی لوگو با استودیو خلاق سلام گرافیک

یکی از مهم‌ترین اجزای هویت بصری لوگوی آن برند است. لوگو، نشان واره یا آرم مهم‌ترین بخش هویت سازمانی را تشکیل می‌دهد. لوگوها نشان دهنده ارزش و اعتبار برندها هستند. پس از طراحی لوگو می‌توانید برای جلوگیری از سواستفاده رقبا علامت تجاری خود را به ثبت رسمی و قانونی برسانید. لوگو باید به گونه‌ای طراحی شود که با دیگر اجزای هویت بصری برند همخوانی داشته باشد؛ برای مثال رنگ‌های آن باید متناسب با رنگ‌های سازمانی انتخاب شده باشد.

فراموش نکنید که لوگو از اساسی‌ترین پایه‌های طراحی هویت سازمانی است بنابراین باید یک شرکت طراحی گرافیک و تیم باتجربه‌ای مانند سلام گرافیک را برای طراحی لوگو خود انتخاب کنید. طراحی لوگو حرفه ای زمانی صورت می‌گیرد که ویژگی‌های زیر در این طراحی رعایت شده باشد:

کسب و کارتان به یک لوگوی پیچیده نیاز ندارد؛ لوگو باید به سادگی به دیگران بگوید که شما که هستید و چه خدماتی می‌توانید به دیگران ارائه دهید.

اگر می‌خواهید یک لوگوی تاثیرگذار داشته باشید، لوگو باید متناسب با حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کنید طراحی شده باشد.

طراحی یک لوگو به لحاظ ظاهری باید جذاب باشد.

لوگو باید به گونه‌ای طراحی شود که بتوانید از آن در سایزهای مختلفی و در پلتفرم‌های متفاوتی چون شبکه‌های اجتماعی، سایت، بسته بندی محصولات، فرم سازمانی و… استفاده کرد.

طراحی کارت ویزیت با شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک

کارت ویزیت یا کارت تجاری از دیگر اجزای هویت تجاری است که می‌توانید طراحی آن را به بهترین تیم طراحی هویت بصری در مشهد بسپارید. کارت ویزیت اگر به صورت هوشمندانه‌ای طراحی شده باشد می‌تواند تاثیرات مثبتی بر روی مخاطبانتان بگذارد بنابراین هر کسب و کاری که دارید استفاده از کارت ویزیت را به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای هویت سازمانی فراموش نکنید.

بر روی این کارت اطلاعات محدودی چون نام و نام خانوادگی، نام شرکت، آدرس، شماره تماس و آرم شرکت چاپ می‌شود. طراحی یک کارت ویزیت زمانی تاثیرگذار خواهد بود که ساده طراحی شده باشد. کارت ویزیت یک بروشور تبلیغاتی نیست که بتوانید حجم زیادی از اطلاعات را بر روی آن چاپ کنید. پیدا کردن یک شرکت طراحی گرافیک حرفه‌ای برای طراحی کارت ویزیت می‌تواند هویت بصری برند را تقویت کند.

طراحی سایت

از دیگر اجزای هویت تجاری برند است. وبسایت‌ها یک نماینده تمام عیار از بیزینس شما در فضای آنلاین هستند؛ به عبارتی دیگر وبسایت شما نماینده شما در دنیای آنلاین است پس کیفیت طراحی سایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. اگر می‌خواهید علاوه بر فروش آفلاین، در فضای آنلاین نیز فروش داشته باشید پس حتما به یک سایت اینترنتی نیاز خواهید داشت. وبسایت‌ها یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی کسب و کار شما با کاربران هستند پس هویت بصری برند در وب سایت آن برند باید به صورت واضحی نمایش داده شود.

طراحی لیبل با سلام گرافیک

استودیو خلاق سلام گرافیک از دیگر خدماتی که در زمینه طراحی هویت بصری ارائه می‌‌دهد، طراحی لیبل است. وجود لیبل مناسب برای برند یکی از مهم‌ترین مواردی است که باعث رشد و پیشرفت کسب و کار می‌شود. توجه به هویت بصری برند در زمان پیاده سازی لیبل از جمله مواردی است که می‌تواند ساختار بصری برند را به صورت مناسبی تکمیل کند.

طراحی کاتالوگ با استودیو خلاق سلام گرافیک

شاید تصور کنید که پیاده سازی کاتالوگ در حال حاضر امری نامناسب و غیر ضروری باشد، اما بر اساس تحقیقات انجام شده بیش از ۸۰ درصد کاتالوگ‌های طراحی شده توسط مخاطبان خوانده می‌شود و همچنین میزان نرخ درگیری بالایی نیز دارد. در صورتی که نیاز به طراحی کاتالوگ دارید استودیو خلاق سلام گرافیک آماده ارائه خدمات طراحی گرافیک است.

طراحی بسته بندی محصولات با آژانس سلام گرافیک

 اگر بیزینستان به گونه‌ای است که کالا یا محصولی برای فروش دارید، از دیگر اجزای هویت سازمانی شما طراحی بسته بندی محصولات است. بسته بندی محصولات با یک طراحی ایده آل راهی موثر برای بازاریابی و فروش محصول است. طبق تحقیقات صورت گرفته در بازار، شیوه بسته بندی یک محصول به صورت مستقیم بر روی فروش بیشتر آن محصول تاثیر می‌گذارد. بنابراین مانند دیگر اجزای طراحی هویت بصری، طراحی بسته بندی محصولات را نیز می‌توانید به شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک بسپارید.

مراحل طراحی هویت بصری

بهترین تیم طراحی هویت بصری در مشهد، سلام گرافیک، طراحی هویت بصری را در چندین مرحله انجام می‌دهد.

مرحله اول: تحقیق و توسعه

اولین مرحله برای طراحی هویت تجاری تحقیق است. تیم طراحی هویت بصری شما قبل از شروع به کار باید به خوبی تحقیق کند تا متوجه شود چه نوع طراحی دقیقا بیانگر کیفیت برند شما خواهد بود؟ اجزای مختلف هویت بصری باید چگونه طراحی شوند که دیگران را به یاد این برند بیندازد؟ چگونه می‌توان ارتباط یک برند با مخاطبانشان را از طریق طراحی هویت بصری بهبود بخشید؟ چه نوع طراحی این برند را با زبان بهترین برای مشتری تعریف می‌کند؟ با یافتن پاسخ این سوالات اولین مرحله از طراحی هویت بصری به پایان می‌رسد.

مرحله دوم: انتخاب نام برند مناسب

از دیگر مراحل طراحی هویت بصری انتخاب نام برند است. اما از آنجایی که اغلب کسب و کارها پس از راه اندازی برند و حتی پس از ثبت آن به فکر طراحی هویت تجاری می‌افتند دیگر انتخاب نام برند جزو مراحل طراحی هویت سازمانی به شمار نمی‌رود! اما اقدام درست این است که نام برند نیز همزمان و متناسب با دیگر اجزای هویت بصری انتخاب شود.

مرحله سوم: آغاز طراحی هویت بصری

در این مرحله طراحی تمامی ابزارهای موثر در بازاریابی (لوگو، کارت ویزیت، بروشور و…) پس از برگزاری جلسات همفکری با صاحب برند توسط سلام گرافیک، بهترین تیم طراحی هویت بصری در مشهد، طراحی می‌شوند. در مراحل بعدی نیز در صورت تمایل فونت یا تایپوگرافی، رنگ سازمانی، برند بوک و…طراحی می‌شود.

تعرفه طراحی هویت بصری

قیمت طراحی هویت سازمانی با توجه به هدف برندتان، اجزای مورد نیاز و کیفیت کار متفاوت خواهد بود. تعرفه‌های پیشنهادی برای طراحی لوگو، طراحی بسته بندی و… با توجه به تعرفه‌های قرارداد شده از سوی صنف طراحان گرافیک اعلام می‌شود. اما بخش زیادی از هزینه‌های طراحی لوگو، طراحی بسته بندی، کارت ویزیت و… به تجربه و سابقه تیم طراحی گرافیک بستگی دارد. بطور مثال ممکن است یک طراح گرافیک برای طراحی لوگو حتی رقم ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ را پیشنهاد بدهد! در بازار داغ رقابت بیزینس‌های بزرگ با یکدیگر این ارقام چندان تعجب برانگیز نیز نخواهند بود.

 اگر به دنبال طراحی هویت بصری هستید فراموش نکنید که نباید کیفیت کار را فدای قیمت پایین‌تر کنید. هویت و هویت بصری یک برند تمام چیزی است که مخاطب از شما می‌بیند؛ پس سرمایه گذاری در این بخش دور ریختن هزینه‌ نخواهد بود! شرکت طراحی گرافیک سلام گرافیک طراحی هویت بصری را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌کند.

چگونه بهترین تیم طراحی هویت بصری در مشهد را پیدا کنیم؟

در شهرهای بزرگی چون مشهد یا تهران پیدا کردن یک تیم طراحی گرافیک کار چندان دشواری به نظر نمی‌رسد اما چالش اصلی پیدا کردن یک تیم باتجربه و اعتماد کردن به آن‌ها است! با توجه به اینکه هویت بصری برندها تاثیر بسیار زیادی بر روی برندینگ می‌گذارد، به هیچ عنوان نباید تنها به دلیل پرداخت هزینه‌ای کمتر هویت بصری بی کیفیتی داشته باشید. کیفیتی که به واسطه هویت بصری از خود به نمایش می‌گذارید به عبارتی می‌تواند نشان دهنده کیفیت خدمات و محصولات برند خودتان باشد.

پس انتخاب بهترین تیم طراحی هویت سازمانی در مشهد بسیار حائز اهمیت است. تنها یک تیم حرفه‌ای و متخصص می‌تواند هویت بصری شما را به گونه‌ای طراحی کند که به محض دیدن هر یک از اجزای هویت تجاری شما تصویری خاص از برندتان در ذهن مخاطب شکل بگیرد. به عنوان یکی از بهترین تیم‌های طراحی هویت سازمانی ما تیم استودیو خلاق سلام گرافیک را به شما معرفی می‌کنیم. خلاقیت، نوآوری و ایده‌های نو از بارزیترین ویژگی‌های این تیم است که نمونه کار طراحی هویت بصری انجام شده از سوی این شرکت را تا این اندازه منحصربه‌فرد کرده است.

خدمات طراحی گرافیک سلام گرافیک

استودیو سلام گرافیک؛ متخصص طراحی گرافیک فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده‌ است. ایده پیاده سازی استودیو خلاق سلام گرافیک از آنجایی آغاز شد که خلاقیت در طراحی گرافیک به میزان قابل توجه‌‌‌ای کم شده بود. استودیو خلاق سلام گرافیک کار خود را در سال ۱۳۹۰ با دو نفر شروع کرد و در حال حاضر تیم استودیو خلاق سلام گرافیک بیش از ۲۰ نفر نیروی متخصص دارد. مجتبی ملاکی مدیر استودیو خلاق سلام گرافیک کارشناس ارشد رشته گرافیک بیش از ۱۰ سال است که در حوزه گرافیک و طراحی هویت بصری مشغول به فعالیت است. در حال حاضر استودیو خلاق سلام گرافیک بیش از ۱۵ خدمت طراحی گرافیک را به صورت ۳۶۰ درجه‌ای انجام می‌‌دهد.

منبع: استودیو خلاق سلام گرافیک https://higraphics.ir

شماره تماس: ۰۹۳۵۵۰۵۴۵۸۰