بهترین شرکت نظافت و امور منزل در تهران کجاست؟

بهترین شرکت نظافت و امور منزل در تهران کجاست؟

این روزها با نزدیک شدن به عید نوروز بسیاری از افراد تصمیم می گیرند به نظافت کلی منزل شان بپردازند، خانه تکانی یا تمیز کردن خانه قبل از عید از رسوم ما ایرانیان است.

از آن جایی که امروزه اغلب بانوان شاغل هستند و برای انجام این کار زمان کافی ندارند ترجیح می دهند که نظافت منزل و خانه تکانی را به شرکت های معتبر خدماتی بسپارند، ضمن این که برخی از خانم های خانه دار نیز به دلیل سنگین بودن کارها، بچه داری و… ترجیح می دهند این کار را به نیروهای خدماتی بسپارند.

نیروی خدماتی در منزل

بهترین شرکت نظافت و امور منزل در تهران کجاست؟

در صورتی که تصمیم دارید برای نظافت منزل، محل کار و… از نیروی خدماتی و نظافتی کمک بگیرید ما به شما شرکت خدماتی رایامهر را پیشنهاد می کنیم.

رایامهر مجموعه ای مجاز و معتبر در تهران است که به اعزام نظافتچیان قابل اعتماد و آموزش دیده به کلیه مناطق تهران و کرج می پردازد، از این جهت می توانید با خیالی آسوده نظافت منزل تان را به نیروهای این شرکت بسپارید.

چرا نظافت و امور منزل را به رایا مهر بسپاریم؟

  • نیروهای خدماتی مجموعه رایامهر علاوه بر تمیزکاری و نظافت منزل، به انجام اموری نظر قالیشویی، پرده شویی، خشکشویی، نظافت استخر و… می پردازند.
  • کلیه خدمات نظافت و امور منزل که توسط نیروهای مجموعه رایا مهر ارائه می شوند مطابق با استانداردهای تعریف شده انجام می شوند، نیروهای این مجموعه به ارائه انواع خدمات از جمله نظافت آشپزخانه، نشیمن، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و… می پردازند.
  • در شرکت رایامهر هم نیروهای خدماتی خانم و هم نیروهای خدماتی آقا فعالیت می کنند، در نتیجه نیرو با توجه به نیاز مشتریان و خدماتی که نیاز دارید اعزام می شود.
  • نظافت اساسی منزل نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد، کلیه نیروهای خدماتی فعال در مجموعه رایامهر آموزش های لازم را فراگرفته و در زمینه خانه تکانی مهارت کافی دارند.
  • هزینه خانه تکانی و نظافت منزل در شرکت رایا مهر از پیش تعیین شده و طبق تعرفه های خاصی دریافت می شود، در نتیجه نیازی به پرداخت پول اضافی نخواهید داشت، کلیه هزینه ها در این مجموعه مقرون به صرفه و کاملاً مناسب هستند.
بهترین شرکت نظافت و امور منزل در تهران

در شرکت رایا مهر در زمینه نظافت منزل چه خدماتی ارائه می شود؟

  1. تمیزکاری و نظافت پذیرایی از جمله نظافت کف، دیوارها، سقف، نظافت پنجره ها، شستشوی پرده و…
  2. تمیزکاری و نظافت آشپزخانه از جمله نظافت کف آشپزخانه، دیوارها، پنجره ها، شستشوی ظروف، سینک، نظافت اجاق گاز، هود، یخچال، فر و مرتب کردن کابینت ها و تمیز کردن سطوح
  3. تمیز کاری و نظافت اتاق خواب از جمله نظافت کمد دیواری، شستشوی ملحفه ها، پرده ها، نظافت کف، پنجره ها و…
  4. تمیز کاری و نظافت حمام و سرویس بهداشتی
  5. نظافت و شستشوی استخر، سونا و…

نظافت چی خانوم بهتر است یا نظافتچی آقا؟

ممکن است برای شما هم این سؤال پیش بیاید که نیروی نظافتچی خانم بهتر است یا نیروی نظافتچی خانم؟ توصیه می شود برای انجام امور سخت تر از جمله نظافت دیوار، سقف، شیشه ها و… از نظافت چی آقا کمک بگیرید.

نظافت قسمت هایی از منزل را از جمله آشپزخانه و اتاق خواب و… را به نظافتچی های خانم بسپارید، نظافت این قسمت ها به دقت بیشتری نیاز دارد، توصیه می شود که خانه تکانی را به دو نیروی خدماتی خانم و آقا بسپارید تا کلیه کارها به بهترین شکل انجام شوند.

بهترین شرکت نظافت و امور منزل

نظافت چی را به صورت شخصی استخدام کنیم یا از مراکز نظافتی؟

  • برخی از افراد تصمیم می گیرند جهت کاهش هزینه های نظافتی، نظافتچی منزل شان را به صورت شخصی و از طریق معرفی دوستان و آشنایان شان و یا آگهی ها استخدام کنند، این کار به هیچ عنوان توصیه نمی شود چرا که امکان بررسی سوابق شغلی این افراد وجود ندارد و خدمات این افراد توسط مجموعه ای نظارت نخواهد نشد.
  • توصیه می کنیم نیروی نظافتچی را از مراکز خدماتی مجاز و معتبر استخدام کنید، چرا که کلیه نیروهای فعال در شرکت های معتبر با شرکت ها قرارداد دارند، در نتیجه می توانید با خیالی آسوده به آن ها اعتماد کنید، در صورت عدم رضایت از خدمات نظافتچی می توانید با شرکت تماس بگیرید و نیروی جدید استخدام کنید.
  • کلیه افرادی که به عنوان نظافتچی در مراکز خدماتی فعال هستند مهارت و تجربه کافی را برای انجام امور دارا می باشند.
  • همچنین نظافتچی هایی که از طریق شرکت ها اعزام می شوند دارای تعرفه های مشخصی هستند و نمی توانند بیشتر از تعرفه تعیین شده دستمزد دریافت کنند.

هزینه نظافت منزل در شرکت رایا مهر چگونه محاسبه می شود؟

هزینه نظافت منزل در شرکت خدماتی رایا مهر با توجه به شرایط محیط، خدماتی که نظافتچی انجام می دهد و انتظاراتی که مشتری از نظافتچی دارد متفاوت است.

به طور کلی عواملی از جمله متراژ خانه، نوع خدمات، مدت زمانی که نظافتچی به نظافت می پردازد، خدماتی که مشتری نیاز دارد و… بستگی دارد.