بهترین صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال

بهترین صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال

انتخاب صرافی مناسب ارزدیجیتال، یکی از مهمترین پیش نیاز‌های سرمایه‌گذاری موفق در بازار است. انتخاب یک پلتفرم و صرافی اشتباه می‌تواند به مسیری مملو از خطرات امنیتی و هک، حواس پرتی و تلاش‌های بیهوده منجر شود.

با ورود دارایی‌های دیجیتال به بازار جهانی، امروزه معاملات رمزارز‌ها محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. با نوسانات قیمتی شدید و لحظه‌ای ارز‌های دیجیتال، خرید، فروش و ترید این دارایی‌ها یکی از روش‌های جذاب جدید برای کسب سود است.

با توجه به بازار نوین ارز‌های دیجیتال، تحقیق، بررسی و تحلیل نقش مهمی در موفقیت دارد و لازم است قبل از سرمایه‌گذاری در رمزارز، با این دارایی‌های دیجیتال، روش‌های ترید، تحلیل و بررسی بازار کاملاً آشنا باشید.

اما تحلیل و بررسی بازار تنها بخشی از معاملات ارزدیجیتال را تشکیل می‌دهند و ابزار‌ها نیز اهمیت زیادی دارند. ابزار‌ها این امکان را به شما می‌دهند تا ارز‌های دیجیتال خود را به شکلی امن و سریع خریداری کنید، تحلیل‌های دقیق‌تری داشته باشید و ترید خود را به شکلی پیشرفته و حرفه‌ای انجام دهید. با توجه به اینکه رمزارز‌ها دارایی‌های دیجیتالی هستند، در فضای دیجیتال و اینترنت ابزار‌های بسیار کاربردی و مناسبی برای آن‌ها عرضه شده است و ابزار‌های ترید و معاملات ارزدیجیتال نیز استثنا نیستند.

به عنوان مثال وبسایت Defi Llama داده‌های دقیقی از بازار دیفای از جمله مقدار سرمایه قفل شده، برنامه‌های برتر، لیست بلاک چین‌ها و برنامه‌های هر بلاک چین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و یا Into The Block داده‌های مفیدی را نسبت به شرایط بازار و وضعیت هولدر‌ها در وبسایت خود نشان می‌دهد.

اما علاوه بر ابزار‌های تحلیلی، سرمایه‌گذاران باید از صرافی‌های ارزدیجیتال استفاده کنند تا به سرعت و با کمترین کارمزد معاملات خود را ثبت کنند. فعالیت اصلی تریدر‌ها و سرمایه‌گذاران در این صرافی‌ها انجام می‌شود و تمام بررسی و تحقیق‌های انجام شده در نهایت به این معاملات انجام شده در صرافی‌ها منتهی می‌شود؛ پس اهمیت انتخاب یک صرافی مناسب به خوبی مشخص است. اما کدام صرافی ارزدیجیتال برای خرید و فروش ارزدیجیتال بهترین انتخاب است؟

بهترین صرافی ارز دیجیتال برای معاملات رمزارز

انتخاب صرافی مناسب ارز دیجیتال، یکی از مهمترین پیش نیاز‌های سرمایه‌گذاری موفق در بازار است. انتخاب یک پلتفرم و صرافی اشتباه می‌تواند به مسیری مملو از خطرات امنیتی و هک، حواس پرتی و تلاش‌های بیهوده منجر شود.

برای یافتن صرافی مناسب ارز دیجیتال، شما به عنوان یک سرمایه‌گذار باید بدانید که به دنبال چه چیزی هستید. به عنوان مثال، آیا هدف شما این است که صرفاً یک سرمایه‌گذاری بلندمدت داشته باشید یا می‌خواهید به عنوان یک تریدر روزانه به طور مداوم در موقعیت‌ها و فرصت‌ها معامله کنید؟

بسیاری از سرمایه‌گذاران امروزه به دنبال یک دارایی هستند تا با خرید آن و نگهداری بلندمدت، علاوه بر حفظ ارزش دارایی، از آن سود کسب کنند. روشی که به هودل معروف شده است و فرد می‌تواند در هر زمانی ارزدیجیتال خریداری شده را از کیف پول شخصی خارج کرده و بفروشد. برای این افراد انتخاب یک صرافی با کیف پول پیشرفته، امن و غیرقابل تحریم اهمیت زیادی دارد.

اما تریدر‌ها در سمت مقابل با توجه به ماهیت فعالیت خود به طور مداوم باید معاملات خود را ثبت کنند و ساعت‌ها و حتی لحظه‌ها برای آن‌ها ارزشمند هستند. برای این افراد بازار و بخش خرید و فروش صرافی اهمیت زیادی دارد زیرا مستقیماً در عملکرد آن‌ها تأثیرگذار است.

در زمان انتخاب یک صرافی مناسب، عواملی مانند مقررات کشور، امنیت مبادلات، کیف پول، امکانات، تیم پشتیبانی، سابقه صرافی و دیگر موارد می‌تواند بسیار مهم باشد و حتماً باید بررسی شود.

در ادامه لیستی از چندین مورد مهمی که در زمان انتخاب صرافی برای ترید باید به آن توجه داشته باشید را آورده‌ایم.

چگونه بهترین صرافی ارزدیجیتال را انتخاب کنیم؟

متأسفانه با توجه به تحریم‌های اعمال شده بر علیه ایران و شهروندان ایرانی، امکان معاملات در صرافی‌های خارجی وجود ندارد و حتی در صورت امکان، فعالیتی پرریسک است زیرا این صرافی‌ها در هر زمانی با شناسایی ملیت شما می‌توانند دارایی‌ها را قفل کنند. اما خوشبختانه طی چندین سال اخیر صرافی‌های معتبر و پیشرفته داخلی مانند سرمایکس راه‌اندازی شده‌اند که بهترین گزینه برای تریدر‌ها و سرمایه‌گذاران ایرانی هستند.

اما چه ویژگی‌هایی باعث می‌شود تا صرافی ارزدیجیتال سرمایکس بهترین گزینه برای ترید رمزارز باشد؟

  1. احراز هویت

تقریباً در تمام کشور‌های جهان احراز هویت برای شروع معاملات ارز دیجیتال اجباری است و ایران نیز استثنا نیست. با اینکه در ابتدا روند احراز هویت می‌تواند طاقت‌فرسا به نظر برسد اما سرمایکس با ساده‌سازی این روند این امکان را فراهم کرده است تا شما در چندین دقیقه تمام مدارک و اطلاعات مورد نیاز را بارگذاری و دیگر خیال شما از احراز هویت راحت باشد.

  1. شهرت و سابقه فعالیت

با توجه به اینکه فضای کریپتو هنوز به عنوان یک بازار جدید شناخته می‌شود، متأسفانه فعالیت‌های مجرمانه بسیاری در این بازار وجود دارد و حتی برخی صرافی‌های ارز دیجیتال درگیر هک و کلاهبرداری‌ها شده‌اند.

به همین دلیل مهم است قبل از سرمایه‌گذاری پیرامون سابقه امنیتی و فعالیت صرافی مورد انتخاب تحقیق کافی را داشته باشید. صرافی سرمایکس یکی از اولین صرافی‌های رمزارز کشور است که با بیش از ۵ سال سابقه فعالیت، با ارائه کیف پول فول نود ایرانی و غیرقابل تحریم و هک، در هر زمان و هر شرایط بازار از دارایی‌های کاربران محافظت می‌کند که آن را تبدیل به بهترین گزینه برای هولدر‌های بلندمدت می‌کند.

  1. امکان معامله با ریال

صرافی‌های غیرمتمرکز ارز دیجیتال خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند اما یکی از مشکلات بزرگ آن‌ها، عدم امکان خرید و فروش مستقیم دارایی‌ها با پول فیات کشور است. برای سرمایه‌گذاران مهم است که بتوانند تا به راحتی علاوه بر معامله ارز دیجیتال با ارزدیجیتال، در هر زمانی سرمایه خود را با بهترین قیمت و کمترین کارمزد به ریال تبدیل کنند.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس این امکان را به تریدر‌ها می‌دهد تا در هر زمانی طی هفت روز هفته، صد‌ها ارزدیجیتال مختلف را به راحتی و با بهترین قیمت و سرعت به ریال تبدیل و برداشت کنند، به طوری که حتی شما میتوانید با ۵۰ هزار تومن هم ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید و هیچ کارمزد شبکه ای هم پرداخت نکنید.

  1. بازار ارز دیجیتال صرافی

در بازار ارز‌های دیجیتال هزاران رمزارز متنوع وجود دارد و باید سرمایه‌گذاران به بازاری بزرگ از ارز‌های دیجیتال دسترسی داشته باشند تا هیچ فرصتی را از دست ندهند. صرافی سرمایکس با پشتیبانی بیش از ۶۱۰ ارزدیجیتال متنوع، یکی از بزرگترین بازار‌های ارزدیجیتال کشور است و می‌تواند بهترین انتخاب برای سرمایه‌گذاران رمزارز باشد.

  1. پشتیبانی

بازار رمزارز همواره در حال تغییر است و اینکه سرمایه‌گذاران به راحتی و به شکل مستقیم در هر ساعتی در طول هفته برای پاسخ به سؤالات و راه حل مشکلات با یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای در ارتباط باشند، می‌تواند در بسیاری از زمان‌ها نجات بخش معاملات باشد.

صرافی سرمایکس اطمینان حاصل کرده است تا با ارائه یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای و پاسخگویی ۲۴ ساعته در هر ۷ روز هفته، پاسخگوی نیاز سرمایه‌گذاران رمزارز باشد.