بهترین نوع قرص ماشین ظرفشویی فینیش کدامند؟

بهترین نوع قرص ماشین ظرفشویی فینیش کدامند؟

برند فینیش یکی از نام آشناترین برندهای تولید کننده محصولات پاک کننده و شوینده است. محصولات فینیش به واسطه تأثیرات بسیار سریع و آسانی خود و همچنین با ارائه محصولات متنوع، در ایران نیز همچون دیگر کشورهای جهان با استقبال بسیاری مواجه شده‌است. در ادامه مطلب نیز به بررسی این برند و محصولات آن خواهیم پرداخت.

انواع محصولات فینیش اصل

برند فینیش در سال ۱۹۵۳ توسط یکی از بهترین کمپانی‌هایی که در آمریکا مستقر هستند، به نام Economics Laboratory ، فعالت خود را آغاز کرد.

محصولات این برند بسیار متنوع است و با نام تجاری Calgonit در بیشتر کشورهای دنیا عرضه می‌شود. این کمپانی محبوب، در ابتدا محصولات خود را با نام‌های Electrasol و finish در بازار جهان ارائه می‌کرد؛ اما در سال ۲۰۰۹ این کمپانی همه محصولات پرطرفدار و متنوع خود را با نام تجاری محبوب “فینیش” معرفی کرد.

فرمولاسیون محصولات فینیش با وجود آنزیم‌های فعال، انواع سفید کننده‌ها و سورفاکتانت‌هایی است که باعث گرفتن سختی آب می‌شوند؛ همچنین باعث ازبین رفتن لکه‌های نشاسته، چربی‌ها، رنگ، پروتئین و… خواهند شد.

طراحی شوینده‌های پر طرفدار فینیش، به طور کلی به صورت قرص و مایع است تا علاوه بر استفاده آسان، بتوان میزان مشخصی از شوینده‌ها را به دستگاه انتقال داد.

البته باید خاطر نشان کرد که محصولات فینیش اصل، طیف بسیار گسترده‌ای از محصولات مختلف مربوط به بهداشت و نظافت مربوط به ظرفشویی را تولید می‌کند از مایع جلا دهنده ماشین ظرفشویی فینیش تا قرص های مختلف. برخی از انواع محصولات فینیش شامل :

  • مایع جرمگیر
  • مایع جلا دهنده فینیش
  • ژل ماشین ظرفشویی فینیش
  • نمک ظرفشویی
  • مایع ظرفشویی
  • قرص بوگیر ظرفشویی فینیش
  • قرص‌های شوینده برای انواع ماشین ظرفشویی و لباسشویی

در ادامه این مطلب نیز بهترین انواع قرص ماشین ظرفشویی از محصولات فینیش را بررسی خواهیم نمود.

انواع قرص‌های ظرفشویی فینیش

انواع محصولات فینیش

انواع قرص‌های ظرفشویی فینیش موارد زیر را شامل می‌شوند:

قرص ظرفشویی کلاسیک فینیش Classic

قرص ظرفشویی کلاسیک  فینیش، از اولین تولیدات موفق این برند محسوب می‌شود که مشتریان زیادی نیز دارد. قرص ظرفشویی کلاسیک، از محصولات اصل فینیش است اما در ترکیب خود جلادهنده یا نمک ندارد و این امر ممکن است که باعث تمیز نشدن کامل ظرف‌ها شود.

قرص ظرفشویی کلاسیک از طرفی نیز باعث باقی ماندن رسوبات آب در ماشین ظرفشویی و کاهش طول عمر آن خواهد شد. چرا که به طور معمول در بیشتر نقاط ایران، سختی آب زیاد است. به همین سبب باید همراه با قرص ظرفشویی کلاسیک ،از مایع جرم‌گیر، نمک و ژل استفاده کرد.

قیمت این قرص ظرفشویی، در مقایسه با سایر مدل‌های آن ارزان‌تر است. همچنین برای مواقعی که تعداد ظروف کمتر باشد می‌توانید از نصف یک قرص کلاسیک استفاده کنید.

قرص ظرفشویی همه‌کاره (All in one)

قرص ظرفشویی All in one از دیگر محصولات فینیش اصل است که کمبودهای قرص ظرفشویی کلاسیک را برطرف کرده و همچنین قدرت بیشتری در شستن ظروف دارد. در قرص همه کاره فینیش از مواد سفیدکننده، نمک‌ها و جلادهنده استفاده‌شده تا احتمال رسوب‌گذاری آن در دستگاه و ماندن لکه چربی در آن کاهش پیدا یابد.

با استفاده نمودن از قرص همه‌کاره، شما این اطمینان را خواهید داشت که روغن‌ها از روی ظرف پاک می‌شوند؛ همچنین از فیلتر دستگاه ظرفشویی شما کاملا محافظت خواهد شد. بنابراین، بر خلاف قرص ظرفشویی کلاسیک، دیگر نیازی نیست که از جرم‌گیر، جلا دهنده و نمک به صورت جداگانه استفاده کنید.

قرص ظرفشویی آل این وان ماکس (All in one Max)

قرص  All in one Max نیز از سیستم فیلتراسیون ماشین ظرفشویی شما محافظت کرده و همچنین مانع از باقی ماندن رسوب در این دستگاه خواهد شد.

قرص  All in one Max از محبوب‌ترین محصولات فیتیش است که حتی در دمای پایین آب نیز نتیجه نسبتا مطلوبی ایجاد کرده و در خشک‌ کردن ظرف ها تأثیر بسیار بالایی دارد.

برای ظروف شیشه‌ای که حساسیت بالایی برای شستشو دارند می‌توان با خیالی آسوده از این قرص استفاده نمود. قرص  All in one Max حاوی نوعی مایع تمیزکننده بوده که اولین شستشو بالاترین میزان اثربخشی آن را مشاهده خواهید کرد.

قرص ظرفشویی کوانتوم (Quantum)

قرص کوانتوم یک نوع پیشرفته‌تر از محصولات فینیش اصل است؛ ساختار این قرص با انواع دیگر آن کاملاً متفاوت است و ویژگی‌های منحصربه‌فردتری نیز دارد.

فقط با یک بار شستشو ظروف می‌توانید بهترین نتیجه ممکن را از این شوینده مشاهده کنید؛ همچنین تأثیرات براق‌کنندگی و جلا دهندگی قرص کوانتوم به وضوح مشخص است.

این قرص بنا بر قدرت بیشتر، قیمت بالاتری دارد و می‌تواند لکه‌های بسیار مقاوم و موادی که به ظروف چسبیده شده را ازبین ببرد. یکی از پرفروش‌ترین محصولات این دسته، قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم ۱۰۰ عددی است که بسیار به صرفه‌تر است و فروش بالایی هم دارد.

قرص کوانتوم ماکس (Quantum Max)

قرص کوانتوم ماکس از محصولات فینیش، بهترین نوع قرص ماشین ظرفشویی این برند است که بیشتر قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن مشابه قرص کوانتوم است. اما برند فینیش با عرضه نمودن قرص کوانتوم ماکس، تلاش کرده که ایده‌آل‌ترین ویژگی‌ها را در این قرص جای دهد. با قرص ظرفشویی کوانتوم ماکس می‌توان در زمانی بسیار کوتاه، بهترین نتیجه را از شوینده مورد نظر دریافت نمود.