بهترین کتاب شیمی کنکور

بهترین کتاب شیمی کنکور

با مفهومی تر شدن سوالات کنکور سراسری در سالهای اخیر و همچنین غیر قابل پیش بینی سوالات،نیاز به کتاب های کمک آموزشی بیشتر احساس میشه.

کتاب هایی علاوه بر داشتن آموزش خوب و مفهومی با داشتن تست های متنوع بتونند پاسخ گوی داوطلبان کنکور سراسری باشند.

انتشارات های زیادی که کتاب های کمک آموزشی مختلفی رو منتشر میکنند در سال های اخیر با استفاده از تجارت استادان و مدرسان کنکور سراسری تالیفات زیادی رو به انتشار رسانیده اند که در ادامه به بررسی یکی از بهترین های این کتاب هاو معرفی مولف آن میپردازیم.

بهمن بازرگانی

بهمن بازرگانی رو میتوان یکی از اولین و قدیمی ترین مدرسین شیمی کنکور با نزدیک به ۳۰ سال سابقه تدریس در شیمی نامید.

دارای تالیفات بسیار در شیمی نظام جدید و نظام قدیم و همچنین سابقه تدریس در بهترین آموزشگاه های کشور بوده و همچنان میتوان کتاب های وی را جزو پرفروشترین کتاب های شیمی دانست.

وی ابتدا با انتشارات اندیشه سازان تالیفات خود را آغاز نمود و سپس با انتشارات مبتکران همکاری خود را شروع کرد.

شیوه خاص تدریس،کامل بودن منابع برای داوطلبان چه از نظر آموزش موجب استقبال گسترده داوطلبان از تالیفات وی گردیده است که در ادامه کتاب مقطع دوازدهم وی را با هم بررسی میکنیم.

کتاب شیمی دوازدهم مبتکران

شیمی دوازدهم مبتکران هر آنچه که از آموزش و تست مربوط به شیمی کنکور را میخواهید در خود دارد.

در ابتدای هر درس اگر مطالبی نیازمند پیش نیاز از سالهای گذشته باشد برای یاد آوری مجدد آموزش داده میشود.

چاپ کتاب چهار رنگ(رنگی) بوده تا تمامی اشکال مربوط به کتاب و آزمایش های کتاب درسی به راحتی قابل درک باشند.

تست های مختلفو متنوعی اع از تالیفی،کنکور های سراسری داخل و خارج و همچنین کنکور های آزمایشی نیز آورده شده تا از مراجعه به منابع دیگر و … بی نیاز شوید.

قبل از تست ها اشاره به ایستگاه در و نکته مربوطه در قسمت آموزش شده است تا بتوانید قبل از تست زنی ابتدا مفاهیم مبحث مربوطه را به خوبی یاد بگیرید.

بیان مطالب کتاب با زبانی کاملا شیوا بوده و با استفاده از اشکالات مختلف و روایت داستان های آموزنده مرتبط با بحثسعی شده تا از خشکی آموزش کاسته و کلاس را برای داوطلب جذاب تر بکند. بهمن بازرگانی تالیفات بسیار دیگر در پایه های دهم و یازدهم و همچنین جمع بندی کنکور با انتشارات مبتکران نیز دارد که خرید کتاب های مبتکران در فروشگاه کتاب جم به همراه تخفیف های همیشگی امان پذیر میباشد.