بهترین کرم پودر برای پوست چرب:

بهترین کرم پودر برای پوست چرب:

انتخاب کرم پودر برای افرادی که پوست چربی دارن همیشه جزو سخت ترین انتخاب ها بوده. انتخاب کرمی با ویژگی هایی که مناسب این نوع پوست باشه و وقتی بعد از چند ساعت خودتون رو توی آینه میبینید پوستتون چرب و براق نشده باشه و کرم به اصطلا ح آب نشه . از طرفی یکی از مهم ترین ویژگی ها اینه که کرم پودری که انتخاب میکنید، باید فاقد مواد کمدوژنیک باشه به این معنی که بعد از استفاده از این کرم، نباید پوست دچار آکنه و جوش بشه.
محصولات زیادی ممکن هست وجود داشته باشه، اما اینجا میخوایم ۳ تا از بهترین کرم پودرهارو به شما معرفی کنیم.


کرم پودر هدی بیوتی

بهترین محصول برای پوست چرب این کرم پودر:
گیاهی، فاقد روغن و مواد مضر، فاقد مواد کمدوژنیک، ضدآب و ضد تعریق و رطوبت، ۲۴ ساعته و کاملا مات هست. کرم پودر هدی بیوتی، تکسچر مایعی داره و خیلی خوب روی پوست کاور میشه. این محصول برای افرادی با پوست چرب عالیه، چراکه به هیچ وجه اکسید نمیشه و تا آخرین لحظه که روی پوست هست، کاملا مات و مخملی باقی میمونه حتی توی گرم ترین هوا.


کرم پودر کت وان دی:

دومین معرفی کرم پودر برای پوست های چرب. این محصول، درست مثل هدی بیوتی کرمی گیاهی و فاقد مواد مضر هست. کت وان دی، یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادیه که روی پوستشون جای جوش و اسکار دارند و بافت پوستشون ناهموار هست. این محصول غیر قابل انتقال هست ، یعنی اگر بعد از استفاده شما ماسک روی صورتتون بزنید، به هیچ وجه محو یا پخش نمیشه . کت وان دی ظاهر ماتی داره و به پوست اجازه نمیده برق بیوفته.


کرم پودر استی لادر:

و آخرین معرفی، کرم پودر استی لادر هست. محصولی ۲۴ ساعته که تکسچری فلوئیدی داره و روی پوست به شدت سبکه. این محصول، کاور بسیار خوبی داره و فرمولاسیون اون به شکلی هست که میزانِ ترشح چربی پوست رو خیلی خوب کنترل میکنه. استی لادر مواد مضر یا کمدوژنیک نداره و هیچ آسیبی به پوست وارد نمیکنه. این کرم پودر یکی محصولاتی هستکه میکاپ آرتیست های حرفه ای از اون استفاده میکنن.


خب سه تا از بهترین محصولاتی که پوست های چرب میتونن ازش استفاده کنند رو به شما معرفی کردیم،برای اطلاع و آشنایی با محصولات بیشتر میتونید وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت با خیالی راحت خریدتون رو انجام بدین.