بهترین کیف پول‌ها‌ برای ارزهای دیجیتال کدام‌اند؟

بهترین کیف پول‌ها‌ برای ارزهای دیجیتال کدام‌اند؟

با فراگیر شدن بازار ارزهای دیجیتال و استفاده از ارزهای مختلف، نیاز کاربران برای آشنایی با بهترین کیف‌ پول‌های ارز دیجیتال بیشتر از گذشته احساس میشود. با فراگیر شدن تکنولوژی و استفاده‌ی مردم از تلفن‌های هوشمند، کیف پول های موبایل برای نگهداری و ذخیره سازی ارزهای دیجیتال از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. از آن‌جایی که سیستم عامل اندروید بیشترین تعداد کاربران را به خود اختصاص داده است، در ادامه با بهترین کیف پول های ارزهای دیجیتال برای اندروید آشنا خواهید شد.
در وبسایت آکادمی علی ربیعی می‌توانید در دوره‌های آموزش جامع ارزهای دیجیتال شرکت کنید و به معامله گری و کسب درآمد از این بازار مشغول شوید.

کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

نرم افزاری که روی تلفن همراه یا کامپیوتر شخصی خود نصب می‌کنید و از طریق آن می‌توانید ارزهای دیجیتال را دریافت و نگهداری و یا ارسال کنید، کیف پول ارز دیجیتال نام دارد. هر کیف پول ارز دیجیتال متشکل از دو کلید است. یک کلید اختصاصی است که رمز عبور شما محسوب می‌شود و در نگهداری آن باید امنیت کامل را رعایت کنید. کلید دیگر کلید عمومی نام دارد که آدرس کیف پول شما می‌باشد و دیگران از طریق این آدرس می‌توانند دارایی دیجیتالی برای شما ارسال کنند. کیف پول های دیجیتالی انواع مختلفی دارند که شامل : کیف پول دسکتاپ، کیف پول موبایل، کیف پول تحت وب، کیف پول سخت افزاری و کیف پول کاغذی

بهترین کیف پول‌ها برای اندروید:

برای انتخاب کیف پول به ویژگی‌هایی مانند اعتبار و امنیت یک کیف پول و مقبولیت و امکان استفاده از آن در کشور‌های مختلف اشاره کرد. کیف پول‌هایی که کلید اختصاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و روی خود گوشی ذخیره می‌کنند از امنیت بالایی برخوردار هستند. شما می‌توانید با عبارت جستجوی BitCoin Wallet در گوگل پلی به لیستی از بهترین کیف پول های دیجیتالی دسترسی پیدا کنید اما به یاد داشته باشید هر کیف پولی که در گوگل پلی وجود دارد مورد تایید نیست. در ادامه با بهترین کیف پول‌های دیجیتالی آشنا شوید. برای اینکه یاد بگیرید چطور با صرافی ها و ارزهای دیجیتال کار کنیم حتما باید در دوره های ارزهای دیجیتال و بازارهای مالی شرکت کنیم و اطلاعات مون رو در این زمینه افزایش بدهیم. 


۱- کیف پول تراست ولت

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet) بی شک یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال به خصوص برای کاربران تازه وارد می باشد. این کیف پول کاملا رایگان بوده و روی دو سیستم عامل اندروید و IOS عرضه شده است. این کیف پول متعلق به بهترین و معتبر ترین صرافی ارز دیجیتال جهان یعنی صرافی بایننس بوده و با ذخیره کلید اختصاصی بر روی خود گوشی، هیچ فرد دیگری به جز مالک به دارایی دیجیتالی خود دسترسی پیدا نخواهد کرد. این نرم افزار نمره‌ی ۴.۵ در گوگل پلی را از آن خود کرده است و محبوب ترین کیف پول ارز دیجیتالی در میان کاربران است. از تنها ضعف این کیف پول میتوان به دسترسی فقط از طریق موبایل اشاره کرد.


۲- کیف پول بلو ولت

کیف پول بلو ولت (Blue Wallet) یک کیف پول بیت کوین بوده است که به طور اختصاصی برای بیت کوین توسعه داده شده است. اما این ضعف این کیف پول نیست، بلکه تیم توسعه دهنده این کیف پول تمام تمرکز خود را به بهبود و توسعه ویژگی‌های مرتبط با بیت کوین اختصاص داده است. این کیف پول از شبکه‌ی لایتنینگ پشتیبانی می‌کند که برای کاربران حرفه‌ای بسیار مناسب است. همچنین رابط کاربری در این کیف پول بسیار مناسب است. امتیاز این کیف پول در گوگل پلی ۴.۴ است.

۳- کیف پول اکسودوس

کیف پول اکسودوس (Exodus Wallet) یکی از قدیمی ترین و امن‌ترین کیف پول‌های موجود برای ارزهای دیجیتال بوده از سال ۲۰۱۵ تا کنون به کاربران خود خدمت رسانی می‌کند. این کیف پول برای دو سیستم عامل اندروید و IOS در دسترس بوده و در دسکتاپ هم پشتیبانی می‌شود. رابط کاربری این کیف پول بسیار محبوب بوده و استفاده از این کیف پول‌ها برای همه آسان کرده است. پشتیبانی قوی از دیگر مزیت‌های این کیف پول است. امتیاز این کیف پول در گوگل پلی ۴.۶ است.


نکات امنیتی برای استفاده از کیف پول دیجیتالی:

سه کیف پولی که در بالا معرفی شد بسیار امن و معتبر بوده است اما نگهداری و کنترل دارایی دیجیتالی تماما بر عهده‌ی خود شماست و حفظ امنیت کیف پول‌ دیجیتالی یکی از شروط استفاده از این ابزار است. برای افزایش امنیت کیف پول خود حتما یک نسخه‌ی پشتیبان ( بک‌آپ ) تهیه کنید که در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانید مبالغ آن را بازیابی کنید. اگر مبالغ بالایی را در کیف پول خود نگهداری میکنید، برای افزایش امنیت پیشنهاد می‌کنیم که یک کیف پول سخت افزاری برای خود تهیه کنید. کیف پول سخت افزاری به صورت آفلاین بوده و امنیت بیشتری نسبت به کیف پول‌های دیجیتالی خواهند داشت. در صورت پشتیبانی گوشی، حتما از قابلیت‌های بیومتریک مانند حسگرهای اثر انگشت برای ورود به اپلیکیشن استفاده کنید. نرم افزار کیف پول را حتما از منابع معتبر مانند سایت رسمی و یا گوگل پلی دانلود کنید و از دانلود اپلیکیشن از سایت‌های مختلف خودداری کنید.

برای یادگیری و کسب مهارت معامله‌گری و خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال با شرکت در دوره‌های آموزش جامع ارزهای دیجیتال در وبسایت آکادمی علی ربیعی به درآمدزایی در این بازار پرسود مشغول شوید.