بیش از ۲۱هزار مسافر به پویش بهرفت سازمان جوانان هلال‌احمر پیوستند

بیش از ۲۱هزار مسافر به پویش بهرفت سازمان جوانان هلال‌احمر پیوستند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد گلفشان در تشریح خدمات این سازمان در طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی گفت: در پنج روز ابتدایی اجرای طرح تا روز ۲۹ اسفندماه، و با مشارکت و تلاش ۶۶۳۳ نفر / روز جوان هلال‌احمری، ۹۴ هزار و ۳۹۱ مسافر نوروزی از خدمات ایستگاه‌های ایمنی و سلامت سفر (اطلاع‌رسانی در زمینه کرونا و نقاط پرخطر) استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت، جوانان در قالب تیم‌های سحاب، ۹۲۱۴ مورد آموزش مهارت و خدمات امداد و کمک‌های اولیه ارائه و ۷۹ هزار و ۶۴۰ مسافر نوروزی را به نقاط ایمن (اماکن فرهنگی، سیاحتی، تفریحی، ساحلی و عمومی) راهنمایی کردند.

به گفته رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر، در مدت اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی، ۲۲ هزار و ۳۴۵ کودک از فضای دوستدار کودک بهره‌مند شده، ۹۰۶۹ نفر به خیمه‌های نماز مراجعه کردند و ۲۴ هزار و ۶۴۱ مسافر نیز به یادواره رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ دعوت شدند.

گلفشان با بیان اینکه ۲۱ هزار و ۴۰ نفر در پویش بهرفت این سازمان مشارکت و از طرح حمایت کرده‌اند، افزود: در مجموع در پنج روز ابتدایی اجرای طرح، ۲۶۰ هزار و ۳۴۰ مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه هلال‌احمر بهره‌مند شده‌اند.

منبع : مهر