بیوگرافی سجاد رفیعی نویسنده و روانشناس

بیوگرافی سجاد رفیعی نویسنده و روانشناس

سجاد رفیعی متولد ۱۳۷۱ از مراغه ، از سال ۸۸ با علاقه ای که به فعالیت هنری داشت ،از تئاتر وارد دنیای هنری شد، که تا دوران ورود به دانشگاه فعالیت هنری خودش را در زمینه هنرهای نمایشی و بازیگری تئاتر ادامه داد، بعد از تئاتر وارد انجمن شعر شد و برای دل خود شعر نوشت.

یکی از اشعار زیبایی سجاد رفیعی

با خنده زیبایت مأنوس شدم اینبار
احساس عجیبی بود عاشق شده ام انگار
با اخم دو ابرویت یکباره دلم لرزید
قلبم به خودش آمد در لحظه این دیدار
حرف دل من ماند و یک خاطره زیبا
انگار خیالی بود، از خواب شدم بیدار
با یاد همین تصویر یک دلهره ای دارم
تا آخر این قصه قلبم نشود بیمار

ای کاش فقط یکبار دیدار شود تکرار
احساس عجیبی بود عاشق شده ام انگار

کتاب ویروس خیانت سجاد رفیعی


بعد از انجمن شعر با انجمن سینمای جوانان ایران آشنا شد و با علاقه قبلی خود به نویسندگی و بازیگری و مخصوصا رشته کارگردانی دوره بلند مدت فیلمسازی را با نمره خوب از انجمن سینمای جوانان ایران گذراند و از دوران دانشجویی از سال ۹۳ که دانشجوی روانشناسی بود با دغدغه ای که داشت ایده کتاب ویروس خیانت به ذهنش آمد و توانست با تحقیق و زمینه یابی بسیار بلاخره کتاب ویروس خیانت را برای اولین بار در سال ۹۸ تالیف کند و همینطور کتاب ایشان در سالن اجلاس بین المللی صدا و سیما رونمایی شد و مورد رغبت مراجعه کنندگان همایش قرار گرفت. تا اینکه در سال ۹۹ با انتشار ویرایش جدید کتاب ویروس خیانت با عنوان: ویروس خیانت راههای پیشگیری و بهبود روابط را تألیف کرد که چاپ نشده توانست پیش فروش خارق العاده ای را از طریق پیج اینستاگرامیش کسب کند. با اینهمه توصیف و بیوگرافی و زندگی هنری سجاد رفیعی باید بدانید که سجاد رفیعی از بچگی به خاطر بیماری که داشت در مدرسه از دیگر همسالان خود طرد میشد و چون چند بار در بچگی به خاطر تب زیاد تشنج کرده بود از طرف خانواده اش از دوران ابتدایی توسط مسئولین مدرسه محدود می‌شد و حتی اجازه نداشت که به حیاط برود، حتی اجازه دستشویی رفتن را هم به اون نمی‌دادند، با اینهمه مشکلات در دوران کودکی و طرد شدگی سجاد رفیعی توانست با پشتکار و انگیزه فراوان به این مرحله از رشد برسد. سجاد رفیعی معتقد است که به هر چه بخواهی در سایه تلاش به آن خواهی رسید.

بیوگرافی علمی سجاد رفیعی


ایشان، دانش آموخته رشته روانشناسی هستند که با بیش از ۴ سال تحقیق و زمینه یابی در زمینه روابط زوجین و روابط فرازناشویی توانست کتاب ویروس خیانت را تألیف کند. ایشان مسلط به حیطه های آسیب شناسی روانی و اختلالات شخصیت هستند. نتیجه تلاش چند ساله سجاد رفیعی تالیف کتاب ویروس خیانت است که جز کتاب های زرد نیست و بر اساس تحقیق و زمینه یابی نگاشته شده است که مخاطبان زیادی را به خودش جذب کرده است.